Reakcia na: MA MHD #8063:
, potom by sa ani nemusela predlžovať L 22 a L23. Lebo z východnej aj tak chodí linka 28 takže keby tam išli dve linky na Sihoť (rovnakým smerom) tak by to bolo zbytočné. Ja by som 23 ktorá tiež chodí poloprázdna dal radšej na Zámostie. Navrhol by som trasu Východná - Soblahovská - Legionárska - most - Zlatovská. Bolo by to nové spojenie Východnej , Soblahovskej a Zámostia a trochu by to oživilo aj 23. Interval v "x" a aj v "a" by som dal 60 min. špička a 120 min. sedlo.
Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
linka10
Párna hodina zo Sihote mimo špičky: 00(linka 28) 20(linka 24) 40(linka 2)
Nepárna hodina zo Sihote: 00(linka 24) 20(linka28) 40(linka24)
Párna hodina zo stanice smer Východná mimo špičky tým pádom: 11(linka 28) 51(linka 23 -> krásny prípoj z vlaku od ZA)
Nepárna hodina zo stanice smer Východná: 31(linka 28 -> krásny prípoj z vlaku od BA)
To je len taký príklad, samozrejme musel by sa brať ohľad na začiatky a konce prac. zmien v Laugariciu a Tescu a ranná špička by mohla byť ponechaná ako v súčasnosti, rozbehnúť by sa to mohlo až o tej 8:00. A takisto by aj Východna v doobedňajších hodinách získala "štýl"