Reakcia na: draxter #7930:
Ja si uplne myslim, ze by stacilo, keby sa tie semafory nastavili na zelenu vlnu, tak ako to byva v zahranicni bezne. U nas, co jazdim, viem ze to doteraz nie je nastavena. Su tu urobene uzly, ale celkove prepojenie chyba. Krizovatka pri Tatre je spojena len s krizovatkou k stanici. Krizovatka pod mostom je spojena len s krizovatkou na most. Krizovatka pri Perle je spojena len s krizovatkou pri AGIPe. Medzi tymito uzlami chyba prepojenie, co dost spomaluje premavku. V nemecku som v kazdom meste kde je hlavny tah videl semafory aj s radarom, co znamena, ze ked niekto siel rychlejsie ako bolo dovolene, automaticky mu naskocila cervena a trosku ho zdrzala. Domaci chodili predpisovo, lebo vedeli, ze len tak sa da dodrzat zelena vlna. Lenze u nas na nic nie je. Technologia je, len penazi samozrejme nie je.
kvorka
a od 4.7.2013 je zmena len u 4,6,21 a 22. Prvé tri boli písané v súvislosti s nadjazdom, ale o 22 som nepočul. A zmena je u spoja č. 26, ktorý ide zo stanice už 17:20 (doteraz jazdil 17:35) a spoja č. 31, ktorý ide z Juhu o 17:00 (doteraz 17:05). U spoja č. 31 je to fajn, lebo je rozostup medzi spojmi linky 1 bude presne 15 min, ale u spoja č. 26 je to nafigu, lebo doteraz šiel 10 min po linke 1 (17:25x), teraz ide 5 min pred ňou. Či je dôvodom posilnenie kvôli nejakému vlaku? Inak je to čistá hlúposť aby šli na Juh II dva spoje s odstupom 5 min a potom 30 min nič!