Reakcia na: draxter #7930:
Ja si uplne myslim, ze by stacilo, keby sa tie semafory nastavili na zelenu vlnu, tak ako to byva v zahranicni bezne. U nas, co jazdim, viem ze to doteraz nie je nastavena. Su tu urobene uzly, ale celkove prepojenie chyba. Krizovatka pri Tatre je spojena len s krizovatkou k stanici. Krizovatka pod mostom je spojena len s krizovatkou na most. Krizovatka pri Perle je spojena len s krizovatkou pri AGIPe. Medzi tymito uzlami chyba prepojenie, co dost spomaluje premavku. V nemecku som v kazdom meste kde je hlavny tah videl semafory aj s radarom, co znamena, ze ked niekto siel rychlejsie ako bolo dovolene, automaticky mu naskocila cervena a trosku ho zdrzala. Domaci chodili predpisovo, lebo vedeli, ze len tak sa da dodrzat zelena vlna. Lenze u nas na nic nie je. Technologia je, len penazi samozrejme nie je.
MA MHD
1/ na križovatke Električná X Rozmarínová /v smere od K. Pribinu/ vypnúť signalizáciu smer ROVNO a spraviť tam ostrovček aby sa z rozmarínovej nedalo ísť do pravého pruhu. Autá z rozmarínovej by išli najprv do ľavého pruhu a až sa križovatkou by mohli ísť do pravého. Semafór by nespomaľoval dopravu smer rovno a nestala by sa žiadna nehoda.A na Električnej autá aj tak chodia z pruhu do pruhu takže by to nebol problém pre ne sa preradiť do pravého.
2/ vypnúť svetelnú signalizáciu smer rovno na križovatke Hasičská X Autobusová stanica. Semafór zbytočne spomaľuje autá idúce rovno smerom k Maxu. Navrhujem teda aby semafór bol len v odbočovacom pruhu na Stanicu. V opačnom smere a v smere zo stanice nechať signalizáciu bez zmeny.
3/ Vo vyústení podjazdu Mládežnícka na Hasičskú spraviť tam svetelnú signalizáciu ktorá by bola zosúladené aj s tou pri Tatre. Takto sú už zosúladené napríklad aj signalizácie pri BILLE. Na opačnej strane podjazdu spraviť malý kruhový objazd.