Je pravda, ze so zastavkou Braneckeho by sa to muselo upravit komplexnejsie, mozno aj preto, ze tam do pesej zony bude v buducnosti ustit cyklochodnik z Juhu a ten pojde pravdepodobne v urovni cesty, teda ak sa konecne na to najdu financie.
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000220398/STUDIA%20-%20120912.pdf
Snad ta Legionarksa bude po oprave aspon takato
http://imhd.sk/ba/media/gn/00100908/Zrekonstruovana-zastavka-Prievozska-aj-s-kasselskym-obrubnikom.jpg
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000220398/STUDIA%20-%20120912.pdf
Snad ta Legionarksa bude po oprave aspon takato
http://imhd.sk/ba/media/gn/00100908/Zrekonstruovana-zastavka-Prievozska-aj-s-kasselskym-obrubnikom.jpg
Richard Ščepko
Inak súhlasím s kvorkom, ten priestor by mal byť riešený komplexnejšie. Neverím, že by sa nenašlo riešenie aj pre tento priestor. Neviem celkom odhadnúť, ktoré objekty, resp, pre koho je potrebné zabezpečiť prejazd. Alternatíva sa mi takto narýchlo črtá okolo Hotela Laugarício, knižnice k Centrumu. Ono chcelo by to sadnúť si s kompetentnými a hľadať riešenie.
BTW: Osobne si myslím, že ku každej zástavke MHD by sa malo pristupovať individuálne, keďže mnohé majú svoje špecifiká (či už širšie vzťahy, lokalita, alebo umiestnenie vrámci komunikácie).