Reakcia na: Marek6283 #7897:
Nie som celkom kompetentný pre túto tému, uznávam. Ale nevidel by som to tak pesimisticky s MHD v TN. Ako príklad by nám (podľa mňa) mohlo byť Brno. Študoval som tam, využíval som MHD takmer denne a nie len na jednej trase. A nebolo to len o CP, ale aj o prestupných uzloch, lístkoch, rýchlosti, pravidelnosti a tiež o modernom vozovom parku. A popravde aj kutivovanosť šoférov k tomu patrí. Necestujem často s MHD v TN, ale občas mám silný pocit vidieka (častokrát sa to dá aj slušne a kultivovane). Áno, sme v Trenčíne (nemáme koľajovú, ani trolejovú dopravu), sme výrazne menší, geograficky rozdielny a pod. Ale aj tak si myslím, že MHD v Trenčíne môže byť funkčná, efektívna a dokonca cool. Stále trochu koketujem s celoplošným zavedením zástavok na znamenie (vo vzťahu k rýchlosti a ušetrenému palivu). V Manchester-y to funguje.
Richard Ščepko
Inak súhlasím s kvorkom, ten priestor by mal byť riešený komplexnejšie. Neverím, že by sa nenašlo riešenie aj pre tento priestor. Neviem celkom odhadnúť, ktoré objekty, resp, pre koho je potrebné zabezpečiť prejazd. Alternatíva sa mi takto narýchlo črtá okolo Hotela Laugarício, knižnice k Centrumu. Ono chcelo by to sadnúť si s kompetentnými a hľadať riešenie.
BTW: Osobne si myslím, že ku každej zástavke MHD by sa malo pristupovať individuálne, keďže mnohé majú svoje špecifiká (či už širšie vzťahy, lokalita, alebo umiestnenie vrámci komunikácie).