neviem či je to ten istý, ale ja som za svojich študentských čias poznal jedného "Schumachera", ktorý jazdil hlavne na L18 a L22 s krátkou karosou. Špecialita v jeho podaní vyzerala tak, že ráno 07:30 /išli vtedy za sebou tri pätnástky, z toho dve kĺbové, jedna devätnáska a na záver aj dvadsaťdvojka/ zastavoval pred ZŠ BEzručova, čiže vynechával Inovecká ul., potom stál pri Zdroji, Soblahovská 25, rázcestie väčšinou vynechal, niededy aj Legionárov, a až na Braneckého! To bola pre cestu na gympel paráda. Na L18 naopak chodil večne s náskokom, niekedy aj 5 minút. Najmä spoj 13:25 z Braneckého na SIhoť ma sral, lebo som ho za 4 roky stihol asi iba 2x.
?

Najde sa aj fotocka.
Monky
vcera som videl "komicku" situaciu, ked 2 klbove busy robili presun v spicke ?
viem, ze presuny sa vylucit nedaju, ale urobit presun na klbovom voze je velky luxus, nie to este 2 vozy naraz. Este ked v TN su len 4 ?
neviem ako mohli schvalil kompetentni taky CP, v ktorom je cas medzi zastavkami vzdy rovnaky, ci je spicka a plny voz, alebo vecer, ked sa vezie 5 ludi a idu 4 linky po sebe.
v spicke stoji len v zapche 10minut, kde vecer prejde za 10minut z mesta na juh