Komu je inak na prospech toto? pýtam sa SAD, mesta /ktoré schvaľuje CP/ i cestujúcich:
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"
a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!
To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
-Zastávka M. Rázusa
linka 2: 19:30 v "x"
linka 6: 19:29 v "x"
linka 8: 19:33 v "x"
linka18:19:32 v "x"
a predtým len 19:01 linka 28 a potom až 20:00 linka 21!!!!
To je čo za intervalovsoť? Za tento vzduch na úseku 3km po konečnú VUO by som dotoval len jednou štvrtinou za 4 busy tvoriace vláčik...asi toto je ten správny smer v MHD TN?
?
?

VLK
Osobne som za, aby sa podporovala ČK, vybavenie je rýchlejšie a jednoduchšie, dopravca má peniaze vopred a je jednoznačné, že na čo budú využité... a nehovoriac o tom, že sa dá ČK využiť aj v prímestskej doprave alebo aj u ďalších dopravcov (pri vzájomnej akceptácii - to je iba zmluvná záležitosť, technicky je to možné)...