Dnes asi o 13:47 išla linka číslo 1 smer Sihoť IV autobus #451 po ulici Strojárenská. Vynechal zastávku Inovecká stred a odbočil na ulicu Strojárenská do zákazu vjazdu a do protismeru. Neviem čo to vodiča napadlo.
Najbližšie k staničnej budove by mali stáť diaľkové linky. Potom vo vnútri by mali mať nástupištia linky RAD a MHD bude mať nástupištia až ako posledné pri Železničnej.
Ak sa nemýlim, MHD bude stáť hneď vedľa Železničnej. Dobrých 80 metrov rovnej línie. Nižšie je odkaz na presný čas, kde vidieť rovnú líniu čiastočne osadeného kasselského obrubníka, už teraz výrazne dlhší než 10 metrov...
dopravca nie je oprávnený podnikať v bankových službách a preto žiadne "priplatenie" si za počítanie mincí neprichádza do úvahy. Naopak, podľa zákona o bankách je každý predajca a poskytovateľ služby povinný prijať platnú menu a za toto nemôže žiadať nič naviac.
Preto sa to obchádza cez zľavy, ale ako som povedal - zľava je cca 20%, nie 150% prirážka.
A keď zrovna presne 2 EUR nemáš? Nehovoriac o tom, že ten manuálny výdaj vždy trvá nejaký čas, aj keď to máš presne. Okrem toho je tu celá réžia s papierovými lístkami čo tiež stojí peniaze.
Je teda na cestujúcom či si zvolí efektívnejší a lacnejší spôsob kúpy lístka, alebo si priplatí za svoju menej efektívnu preferenciu.
Nikto neodporuje, že SMS lístky sú drahšie ako tie papierové v hotovosti. Veľkú časť z ceny lístka si totižto berie mobilný operátor. Koniec koncov, myslím, že globálne strácajú popularitu a podľa mňa už ďalšie mesta ich nebudú zavádzať.
Ale myslím, že diskusia je tu najmä o moderných spôsoboch, ako sú lístky zakúpené elektronicky pomocou virtuálnej alebo platobnej karty (či už priamo v buse alebo v appke). Tam reálne okrem malého poplatku za platbu neni sú žiadné náklady. A o tom, že sú nejaké náklady aj pri platbe hotovosti tu už niekto písal.
Čudné vetry tu dujú. Cestujúci nech sa nestará, nech si nemyslí, že snáď sa mu vyjde niekto v ústrety. Čo si to dovoľuje pána vodiča a polovodiča vôbec otravovať! Nuž bolo to takto. Počas Covidu sa z logického dôvodu predaj lístkov u vodiča ,,odpustil,, . Ale oná pliaga tu už dávno nie je a preťažká robota pána vodiča / predaj lístka / cestujúcemu v hotovosti sa už nejako nenosí. A ešte k papierovým lístkom. Aj bratia Češi jednoznačne priznávajú, že lístky papierové boli lacnejšie ako sms lístky. Už sa tu z toho stáva nie MHD , ale vozeníčko za peniaze daňových poplatníkov.
Mne príde správne že ak cestujúci zdržuje celý autobus počítaním mincí tak si za to priplatí. Nerozumiem o čom je tá debata. Prečo by náklady za jeho neefektivitu mali niesť ostatní a nie on?
Som rád, že si to spomenul. Isteže je priestor mnoho vecí robiť lepšie a treba ich pomenovávať, ale keď sa pozriem, čo sa napríklad teraz deje v Ružomberku, kde asi nikto nevie, aká verzia CP platí, tak si nemyslím, že práve Trenčín je príkladom nefunkčnej exekutívy.
Počas mojej praxe som mal možnosť spolupracovať s viacerými samosprávami, Trenčín hodnotím ako jednu z tých lepšie fungujúcich. Preto dúfam, že zmena, ktorá nás čaká, bude zmena k ešte lepšiemu. Bola by škoda, ak by sa existujúci štandard znižoval.
Súhlasím. A preto by objednávateľ mal toto riešiť. Nie, v TN sa urobí pseudoriesenie tak, že vodič stále lístky musí riešiť i hotovosť, hoci sa hotovosť utláča úžerníckym násobok základného cestovného z karty.
Nová doba! Šofér vyhadzuje cestujúceho! No skús to ísť vysvetliť napríklad prichádzajúcim cestujúcim z vidieka, či návštevníkom kocúrkova. Alebo odvážlivcom, čo sa raz za x ide previesť v MHD, lebo .
Ale , treba o tomto aj informovať zamestnávateľa a objednávateľa.
Vodič v MHD má viesť vozidlo a nie robiť predavača lístkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ZeroDF