"Skúsenosti s politikou mesta v nedávnej dobe: je možné že nocaky skončia" presne toto i mňa napadlo. A platí to stále a aj teraz. Ale možno sa budúci rok vymení vedenie a spraví sa konečne to, čo tu už 10 rokov malo byť: nové zastávky, nové cesty, bus pruhy. Dnes len výhovorky. Ale parking spoplatniť a cykluhluposti, to máme na rozdávanie.
Menuj koho tým myslíš. Ja tu vidím stálice diskusii od zriadenia fóra. A vidím tu snahy pomenovať veci riadne.
Či myslíš, že to je zmenou dopravcu? Ťažko. Keby si na meste objednali toto už v roku 2020 namiesto zabudnutia, že im konci kontrakt so Sladkou, už to mohlo byť dávno. No nebola vôľa
Ja nechápem súdruhov, ktorí sú osobne zaujatí na strane dopravcu či zhotoviteľa grafikou. Za celé roky našej sekcie bojujeme proti tomuto mestu, sme za nočnú dopravu a nik si neželá viac jej zotrvanie. Ale prax nás naučila. Prvé čísla nesadnúť a idú zmeny. A tie vlastne idú aj teraz, len večer a nie v noci. Tak čo vás vie jedna všeobecná poznámka rozhodiť? Dobre draxter píše a má pravdu. Bodaj by sa nielen udržali, ale aj rozšírili - Kurba, pred poľom, Juh I. Tam by mala linka jazdiť tiež.
Pokiaľ viem, tlak na mesto spôsobil zavedenie nočných spojov na linke je 22. Rovnako zmena trasy 50 bola toho výsledkom. Dnes sme v obave, lebo aj po roku 2016 úpravy robené mestom boli väčšinou obmedzovanie, a to aj malým vykonom klbakov.
A tie noci cez veľkú noc, Vianoce, prázdniny a pod.kedy mohla 50 zarobiť, škoda reči. Dnes by sa hodilo nočák niekedy už od piana posielať. A z kina od Maxu. Toto by pomohlo.
#16458 - ak si prečítaš draxterov príspevok a nevytrhneš z kontextu ani nepridáš, nehovoril nič konkrténe, len a len skúsenosti s tým, ako to u nás chodilo.
Tak prečo to potom tak vehementne potrebuješ komentovať? Tu snáď niekto prezentoval opak? Ak čítam celé vlákno, tak práve po jedinej poznámke niektorého z kolegov nižšie o tom, že pri slabom využití môže dôjsť aj k zrušeniu, vyskakujete akoby si niekto dovolil rušiť celú MHD.
Počet cestujúcich počas víkendových rán (do 7:30) je nižší ako počas večerov, nie je teda dôvod na to, aby sa víkendové ráno posilňovalo. Okrem iného, štruktúra cestujúcich v týchto časoch je viac-menej špecifická a je menej náročná na frekvenciu spojov. Cestujúci v týchto časoch prakticky pozostávajú iba z dochádzajúcich na vlaky, cestujúcich do kostola a malej skupinky pracujúcich na zmeny.
Ako jeden zo zástupcov zhotoviteľa nového CP, ktorý na pravidelnej báze prichádza do kontaktu so zástupcami Útvaru mobility, teda zástupcami mesta, ďalej do kontaktu so zástupcami dopravcu, ktorý nám dávajú spätnú väzbu z "reality", a takisto do kontaktu s poslancami a členmi jednotlivých komisií (či dopravnej, či finančno-majetkovej) si myslím, že mám informácie z prvej ruky. Nikto, opakujem nikto, ani len náznakom na žiadnom z týchto miest nerozporoval prevádzku nočných liniek či sa ani nesnažil vyvolať diskusiu o ich opodstatnenosti.
Keď sme vás kedysi vyzývali na stretnutie, mlčali ste a bez reakcie to odišlo do stratena. Zúčastňujeme sa pravidelne stretnutí aj výborov mestských častí a vo väčšine prípadov je počet hostí rovnajúci sa nule, preto si dovolím maximálne zapochybovať o tom, čoho sa vôbec účastníš a kde tieto nepravdivé informácie berieš.
Diskutuje sa, ako občan sa zúčastňujem stretnutí a výborov MČ, chodím medzi ľuďmi. A potvrdzujem, že sa budú spoje prehodnocovať. Či nočné alebo neskoro večerné, to už nie som expert. No sám si potvrdil ze to je téma. Tak čo vlastne? Máme držať hubu a krok či ako?
Neodpruj si v každom odstavci. A nevytrhavaj z kontextu. Či ťa na tom niečo osobne štve? Ak by sa škrtnúť mali spoje bez náhrady, aj to má objednávateľ právo, sám píšeš že to možme byť radi.
Draxter logicky uviedol možnosť, nič viac nič menej. Ja zase čísla z mojich jázd ktoré sú fakt nízke. A mesto Trenčín akosi vždy našlo v nočákoch dôvod prvého škrtu. A keď aj jazdili, tak obmedzene a počas najrušnejších nocí mali od mesta doslova BAN. Takže aktuálne budú logicky tiež pod drobnohľadom. Ale ja som za ne a vždy som bol. Neviem, či tu proti nim niekto niekedy niečo písal. Okrem toho, že je ozaj škoda, že nočná 2 vynecháva Kubru a Pred Poľom. A to sa vo svetle aj vianočných špeciálov ukazuje ako chýba, pretože štvorlístok smerov potom musí zachraňovať 16. Ak by šla N2 okruhom cez Pred Poľom a Max, mala by vyšší potenciál. Dokonca ja som za premávku celú noc raz do hodiny v trase pôvodnej 50.
Mesto Bratislava a BSK založili spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a. s. v auguste 2005, prvá etapa systému IDS BK bola spustená v júni 2013 = 7 rokov, 10 mesiacov.
Mesto Žilina a ŽSK založili spoločnosť Integrovaná doprava Žilinského kraja, s. r. o. v septembri 2017, prvá etapa systému IDS ŽSK (dnes IDS PLUS) bola spustená v júli 2022 = 4 roky, 10 mesiacov.
KSK a PSK založili spoločnosť IDS Východ, s. r. o. v októbri 2019, integrácia železnice a ani jedného krajského mesta zatiaľ zavedená nebola.
Tak, ako píše Vladimír, vstup miest RK a LM do IDS PLUS bol pripravovaný od samého založenia organizátora, teraz išlo o viac-menej len formálny akt. Naopak, do konca minulého roka vôbec nebolo isté, kedy a či vôbec spoločný IDS medzi ŽSK a TSK vznikne, z tohto dôvodu sa vstup do IDS počas predchádzajúcich 8 rokov nepripravoval a nie je ho možné ho zrealizovať za pár mesiacov.
Zapojenie regiónu a mesta LM do IDS sa pripravovalo roky a schválením navrhnutých zmien mikulášškymi poslancami sa tento proces zavŕšil a mohol následne uviesť do praxe.
Uznesením trenčianskych poslancov o pristúpení do IDS ŽK, ktorý pôvodne územie TSK zahŕňať nemal, sa proces integrácie iba začal.
Alergické reakcie vyvolal výrok "je možné že nocaky skončia". A oprávnene, nakoľko v situácii, keď tomu absolútne nič nenasvedčuje, ide o zavádzajúce tvrdenie.
"Že sa to presunie inde, je logické."
Logické nevyhnutne nie, ale môžeme byť radi, že to tak je. Nerozumiem však potom, prečo sa tu umelo šíri atmosféra, že sa ide, tak ako kedysi v minulosti, škrtať bez náhrady.
"My tu nie sme tvorcovia, dopravca a ani poslanci, takže aké konkrétne debaty prebiehajú, iste nevieme."
Toto je v priamom rozpore s tvrdením milana007, ktorý tvrdí, že "Diskutuje sa. A veľa.".
Predĺžia sa intervaly na sídliskách po 21. hodine zo súčasných +-10 minút na +-15 minút, žiadna drastická redukcia. Všetky ušetrené kilometre sa využijú inde a celkový objem kilometrov opäť mierne narastie, v súvislosti s ďalšími zmenami.
Prehodnocuje sa večerná premávka, nie nočná. Rozdiel medzi nimi je ten, že večer sa jazdí šesťkrát za hodinu, v noci jeden až dvakrát za hodinu.
To je rozdiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
"Že sa to presunie inde, je logické."
Logické nevyhnutne nie, ale môžeme byť radi, že to tak je. Nerozumiem však potom, prečo sa tu umelo šíri atmosféra, že sa ide, tak ako kedysi v minulosti, škrtať bez náhrady.
"My tu nie sme tvorcovia, dopravca a ani poslanci, takže aké konkrétne debaty prebiehajú, iste nevieme."
Toto je v priamom rozpore s tvrdením milana007, ktorý tvrdí, že "Diskutuje sa. A veľa.".