Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan007 #16482:
Kašli na nej, za mňa píšeš logicky a zmeny čo sa chystajú to potvrdzujú.
Ja nechápem súdruhov, ktorí sú osobne zaujatí na strane dopravcu či zhotoviteľa grafikou. Za celé roky našej sekcie bojujeme proti tomuto mestu, sme za nočnú dopravu a nik si neželá viac jej zotrvanie. Ale prax nás naučila. Prvé čísla nesadnúť a idú zmeny. A tie vlastne idú aj teraz, len večer a nie v noci. Tak čo vás vie jedna všeobecná poznámka rozhodiť? Dobre draxter píše a má pravdu. Bodaj by sa nielen udržali, ale aj rozšírili - Kurba, pred poľom, Juh I. Tam by mala linka jazdiť tiež.

Pokiaľ viem, tlak na mesto spôsobil zavedenie nočných spojov na linke je 22. Rovnako zmena trasy 50 bola toho výsledkom. Dnes sme v obave, lebo aj po roku 2016 úpravy robené mestom boli väčšinou obmedzovanie, a to aj malým vykonom klbakov.

A tie noci cez veľkú noc, Vianoce, prázdniny a pod.kedy mohla 50 zarobiť, škoda reči. Dnes by sa hodilo nočák niekedy už od piana posielať. A z kina od Maxu. Toto by pomohlo.
Reakcia na: TomoSK #16486:
#16458 - ak si prečítaš draxterov príspevok a nevytrhneš z kontextu ani nepridáš, nehovoril nič konkrténe, len a len skúsenosti s tým, ako to u nás chodilo.
Reakcia na: TomoSK #16485:
Tak prečo to potom tak vehementne potrebuješ komentovať? Tu snáď niekto prezentoval opak? Ak čítam celé vlákno, tak práve po jedinej poznámke niektorého z kolegov nižšie o tom, že pri slabom využití môže dôjsť aj k zrušeniu, vyskakujete akoby si niekto dovolil rušiť celú MHD.
Reakcia na: milan007 #16484:
Počet cestujúcich počas víkendových rán (do 7:30) je nižší ako počas večerov, nie je teda dôvod na to, aby sa víkendové ráno posilňovalo. Okrem iného, štruktúra cestujúcich v týchto časoch je viac-menej špecifická a je menej náročná na frekvenciu spojov. Cestujúci v týchto časoch prakticky pozostávajú iba z dochádzajúcich na vlaky, cestujúcich do kostola a malej skupinky pracujúcich na zmeny.
Reakcia na: milan007 #16483:
Ako jeden zo zástupcov zhotoviteľa nového CP, ktorý na pravidelnej báze prichádza do kontaktu so zástupcami Útvaru mobility, teda zástupcami mesta, ďalej do kontaktu so zástupcami dopravcu, ktorý nám dávajú spätnú väzbu z "reality", a takisto do kontaktu s poslancami a členmi jednotlivých komisií (či dopravnej, či finančno-majetkovej) si myslím, že mám informácie z prvej ruky. Nikto, opakujem nikto, ani len náznakom na žiadnom z týchto miest nerozporoval prevádzku nočných liniek či sa ani nesnažil vyvolať diskusiu o ich opodstatnenosti.

Keď sme vás kedysi vyzývali na stretnutie, mlčali ste a bez reakcie to odišlo do stratena. Zúčastňujeme sa pravidelne stretnutí aj výborov mestských častí a vo väčšine prípadov je počet hostí rovnajúci sa nule, preto si dovolím maximálne zapochybovať o tom, čoho sa vôbec účastníš a kde tieto nepravdivé informácie berieš.
Reakcia na: Michal Mazánik #16478:
Kde? Ak ráno, tak som za.
Reakcia na: Vladimír #16479:
Diskutuje sa, ako občan sa zúčastňujem stretnutí a výborov MČ, chodím medzi ľuďmi. A potvrdzujem, že sa budú spoje prehodnocovať. Či nočné alebo neskoro večerné, to už nie som expert. No sám si potvrdil ze to je téma. Tak čo vlastne? Máme držať hubu a krok či ako?
Reakcia na: Vladimír #16479:
Neodpruj si v každom odstavci. A nevytrhavaj z kontextu. Či ťa na tom niečo osobne štve? Ak by sa škrtnúť mali spoje bez náhrady, aj to má objednávateľ právo, sám píšeš že to možme byť radi.

Draxter logicky uviedol možnosť, nič viac nič menej. Ja zase čísla z mojich jázd ktoré sú fakt nízke. A mesto Trenčín akosi vždy našlo v nočákoch dôvod prvého škrtu. A keď aj jazdili, tak obmedzene a počas najrušnejších nocí mali od mesta doslova BAN. Takže aktuálne budú logicky tiež pod drobnohľadom. Ale ja som za ne a vždy som bol. Neviem, či tu proti nim niekto niekedy niečo písal. Okrem toho, že je ozaj škoda, že nočná 2 vynecháva Kubru a Pred Poľom. A to sa vo svetle aj vianočných špeciálov ukazuje ako chýba, pretože štvorlístok smerov potom musí zachraňovať 16. Ak by šla N2 okruhom cez Pred Poľom a Max, mala by vyšší potenciál. Dokonca ja som za premávku celú noc raz do hodiny v trase pôvodnej 50.
Reakcia na: milan007 #16477:
Pre zaujímavosť:

Mesto Bratislava a BSK založili spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a. s. v auguste 2005, prvá etapa systému IDS BK bola spustená v júni 2013 = 7 rokov, 10 mesiacov.

Mesto Žilina a ŽSK založili spoločnosť Integrovaná doprava Žilinského kraja, s. r. o. v septembri 2017, prvá etapa systému IDS ŽSK (dnes IDS PLUS) bola spustená v júli 2022 = 4 roky, 10 mesiacov.

KSK a PSK založili spoločnosť IDS Východ, s. r. o. v októbri 2019, integrácia železnice a ani jedného krajského mesta zatiaľ zavedená nebola.

Tak, ako píše Vladimír, vstup miest RK a LM do IDS PLUS bol pripravovaný od samého založenia organizátora, teraz išlo o viac-menej len formálny akt. Naopak, do konca minulého roka vôbec nebolo isté, kedy a či vôbec spoločný IDS medzi ŽSK a TSK vznikne, z tohto dôvodu sa vstup do IDS počas predchádzajúcich 8 rokov nepripravoval a nie je ho možné ho zrealizovať za pár mesiacov.
Reakcia na: milan007 #16477:
Zapojenie regiónu a mesta LM do IDS sa pripravovalo roky a schválením navrhnutých zmien mikulášškymi poslancami sa tento proces zavŕšil a mohol následne uviesť do praxe.

Uznesením trenčianskych poslancov o pristúpení do IDS ŽK, ktorý pôvodne územie TSK zahŕňať nemal, sa proces integrácie iba začal.
Reakcia na: draxter #16470:
Alergické reakcie vyvolal výrok "je možné že nocaky skončia". A oprávnene, nakoľko v situácii, keď tomu absolútne nič nenasvedčuje, ide o zavádzajúce tvrdenie.

"Že sa to presunie inde, je logické."
Logické nevyhnutne nie, ale môžeme byť radi, že to tak je. Nerozumiem však potom, prečo sa tu umelo šíri atmosféra, že sa ide, tak ako kedysi v minulosti, škrtať bez náhrady.

"My tu nie sme tvorcovia, dopravca a ani poslanci, takže aké konkrétne debaty prebiehajú, iste nevieme."
Toto je v priamom rozpore s tvrdením milana007, ktorý tvrdí, že "Diskutuje sa. A veľa.".
Reakcia na: milan007 #16476:
Predĺžia sa intervaly na sídliskách po 21. hodine zo súčasných +-10 minút na +-15 minút, žiadna drastická redukcia. Všetky ušetrené kilometre sa využijú inde a celkový objem kilometrov opäť mierne narastie, v súvislosti s ďalšími zmenami.
Reakcia na: TomoSK #16475:
A koľko to bude po novom? Snáď nie 60 min. Dúfam aspoň 20 min.
Reakcia na: draxter #16470:
Prehodnocuje sa večerná premávka, nie nočná. Rozdiel medzi nimi je ten, že večer sa jazdí šesťkrát za hodinu, v noci jeden až dvakrát za hodinu.
To je rozdiel.
Reakcia na: draxter #16472:
Už by to chcelo niečo prezentovať, pol roka je mesto členom a nič. Robí sa vôbec niečo?
Reakcia na: Vladimír #16469:
To nás teší, ale v našich podmienkach sa toto naposledy tvrdilo rovnako pri linke 50. Tá možnosť tam je stále. Rovnako ako tebou uvádzané zmenu večer či v noci.
Reakcia na: milan007 #16467:
Nikde nič.
Reakcia na: Michal Mazánik #16468:
Posledný odstavec, bodaj by. Donedávna to bol presný opak. N2 by mala ísť cez Pred Poľom a okolo Maxu. Hneď by bol väčší potenciál.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.