Veru veru, skúsenosti s politikou tohto mesta sú, že prvé zrušia nočné linky, potom osekaju spoje večer a potom v doobednom sedle. Bolo to tak v 1994, 2002, 2012. A naposledy 2022.
Ja som šiel toto leto 5x, dva razy so synom. A nikdy som nenapocital viac než 5. Dvakrát sám. Keďže vírus bol krásnym zastieracim dôvodom pre zrušenie nočnej linky, ja som realista a ocakavam, že sa ich číslam bude ekonomická komisia venovať. A buď osekanie alebo zrušenie. Však ako vždy za posledných 30 rokov
Slobodná diskusia nie je slobodné šírenie nepravdivých informácií, že nočáky možno čoskoro skončia. Falošné naratívy tu iba vytváraš. O informácie súvisiace s obsadenosťou nočných spojov si už prostredníctvom oficiálnych kanálov požiadal, na čo ti bude aj riadne zodpovedané po vypracovaní odpovede.
Bludy si nechaj pre seba.,ako obvykle. A nechaj slobodne diskutovať každého, kto úplnou náhodou šiel prázdnym spojom. Či ten nemá písať? Či nie je pravda že sa linky X, 50 a 99 rušili v minulosti? A že netušiš ani aké mali čísla vtedy. Nevadí. Dôvod bol zámienkou pre zrušenie nočaka tiež. A kto sedel vo vedení? Pri posledných riešeniach Rybníček. Prečo by to teraz malo byť inak?
Radšej nám prezrad, aké čísla to má dnes, ak je to taká náhoda, nech vieme. Či radšej nie?
Prosím, prestaň tu šíriť bludy! O rušení nočákov sa nediskutovalo, nediskutuje, a na základe prípravy vyhodnotenia ich prevádzky sa 100% o tom ani diskutovať nebude.
Takže tu prosím nezavádzaj na základe jednej individuálnej skúsenosti niekoho, kto sa pokojne mohol viezť ktorýmkoľvek spojom, v ktoromkoľvek smere a počas akéhokoľvek dňa.
Zmena vo vlakovej doprave, od augusta v osobných vlakoch na trase Trenčín-Žilina nebudú vlakvedúci. Cestovný lístok si bude treba kúpiť vopred.
Zároveň na všetkých vlakoch Os, REX a Zr nepotrebujú seniori a študenti "bezplatný" cestovný lístok. Stačí preukaz ZSSK na bezplatnú prepravu (pre Trenčín ide o osobné vlaky z Nového Mesta, z Chynorian/Bánoviec a vyššie spomenutej Žiliny).
ano, v pripade ze je kapacita naplnena, matka s kocarom je povinna uvolnit miesto vozickarovi. V praxi sa ale malokedy takato vec stane, no ked uz sa stane, takmer vzdy je to o nepochopeni a o tom kto ma ake prava.
áno, niekde som už niečo také čítal ohľadom názorov, ale teraz to máš v Prepravnom poriadku čl. 5 bod 1. (inak škoda že to PDF-ko je ako obrazové a nie textové, človek v ňom nevie vyhľadávať - draxter, môžeš s tým niečo urobiť a vymeniť to?)
Aj tak Ikarus bol kratší od 18m o meter a pol, takže predpokladám, že bol aj obratnejší.
Ak sa nakúpia LE, tak ale čo sa týka do počtu miest na sedenie, tak 12M (45) je ekvivalent 10,6M vysokej (41). Takže, ak sa chce zachovať aspoň aktuálna kapacita miest na sedenie, tak nemôžu prísť LE 10,8, lebo tie aj u Iveca aj u SORky majú menej sedadiel (okolo 37).
Klimatizáciu majú našťastie všetky.
Čo sa týka dĺžky nevnímam potrebu kapacitnejších, na prevádzke TN by bodol tak jeden naviac. Stane sa že sú spoje plnšie, ale to sú tie okolo 6:45-7:45 a 13:45-14:45, zvyšok dňa vyššiu "kapacitu" nevnímam ako potrebnú.
Ak by sa nasadil v súčasnom odbavovacom systéme 18m bus a upravili sa tak spoje aby dostal naozaj "náraz", cesta s odbavením cestujúcich by sa mohla zdať nekonečná.
Kedysi chodil Ikarus, ale drvivá väčšina ľudí v ňom mala mesačník a nebolo potrebné sa zdržovať.
Samozrejme by bol aj problém s otáčaním, miesta kam Ikarus v minulosti chodil a pohodlne sa otočil už v súčasnosti "musela ustúpiť parkovaniu osobných áut".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan007