Reakcia na: tomas153cv #15576:
Do konca októbra bolo podnetov stále s odstupom najmenej, evidenciu za november a december ešte nemáme dokončenú. O celkovom počte podnetov budeme určite informovať najneskôr v rámci vyhodnotenia skúšobnej prevádzky.Podiel prestupov na náraste počtu cestujúcich sa nedá exaktne stanoviť, nepovažujeme však tento podiel za výrazný, pretože:
a) prestupom boli nahrádzané slabé prepravné prúdy, napríklad asi najvýznamnejšie zrušené priame spojenie Sihoť – Zámostie cez víkend malo dokopy okolo 70 cestujúcich za deň za oba smery spolu,
b) prestupy najmä počas novembra neboli veľmi využívané z dôvodu ich nízkej spoľahlivosti v úvode prevádzky, na dátach z APC sa preto zásadným spôsobom pravdepodobne neprejavili,
c) aj v pôvodnom grafikone niektorí cestujúci museli prestupovať, napríklad na trase Kubrá – MAX – Zámostie alebo Priemyselný park – Juh cez víkend, pričom tieto spojenia sú dnes naopak priame.
kvorka
A 98
B v lete 1989
C 12
D od začiatku do roku 1987, potom len robotnícke spoje
E 28, vznikla hneď po 23, ako trojička k systému 8-18-28
F Zamarovce a T.Turná
G čierna gulička
H linka 5 - zrýchlené spoje
I biele tyče na držanie a veľké vetračky
Ďábel náš, na posilakoch z hokeja to bol zážitok zákrutou z Električnej doľava na Juh!