V 1997 bola linka 11 taká istá, len tieto zmeny z Juhu: 5:45 posunutý na 5:50, 7:30 na 7:10. Obmedzil sa posledný spoj a posunul na 22:15x. Z Kubrice detto, posledný spoj tiež dostal "x". Zrušil sa spoj v "a" tak, že už nejdú spoje 9:15 aj 9:45.
V tejto súvislosti rád spomínam na dva vozy Ikarus, ktoré ich výprava predurčovala na rýchle, jednorazové záskoky pri výpadkoch medzi Karosami a tým pádom aj patričnú exotiku. Vďaka tomu som si vychutnal napr. TN-836AM/I na L2, L13 a L19 alebo TN-659AM na L6.
Chlapi, dám malé nápovedy, vidím že sú tu dobré tipy, tak:
1. áno, otázka znie absolútne, nikdy klbak, ani pravidelne ani na zálohe.
2. stačí kmeňová linka (prejazdy inde nebudeme rátať)
3. úplne posledná jazda na linke
4. úplne prvá konečná pri zriadení linky
6. len v rámci pravidelného nasadenia (pozor na zmeny výpravy krátko po nasadení)
8. opäť stačia kmeňové linky
B: ide o konkrétne jedno miesto na ceste
Keď nie je záujem,ja sa nikdy neprosím. Som to tu dokázal s pomocou niekoľkých jednotlivcov vybudovať, materiálovo zabezpečiť a teší ma len to, že som ešte nepridal to čo pripravujem už 10. rok. Ty vieš o čo ide, sľubujem že to vyjde, ale mimo tohto tu. Teraz uz len považujem, či si svoje materiály vezmem alebo nechám...
To si robil docenturu s našej MHD? no nech som na smiech, idem skúsiť tiež. Marek, nepridas sa?
1. ja myslím že to je 27. Na 2,3 som kĺb videl. Tiež na 9,19. Mama vravela, že v 80-tych rokoch bol aj na 20 do LOTky občas. Spomínalo sa, že bol aj na 21. Neviem ako 4/14, ale asi sa tam mohol objaviť. Ale ozaj neviem, či bol na 16.
2. písalo sa tu že na 18
3. tiež asi linka 1
4. ja viem len o kotolní
5. 20:55 na linke 8 na Juh I
6. Pravidelne je teda riadna výprava, a to bolo 1,5,6,7,8,11,13,15,17,18,19,22,23,24 a 25. Neviem, či bol nejaký spoj na 28.
7. 2006
8. neviem čo linka 1/17 to nebola
9. Ufff, neviem
10. Dve sóla a klbak?
B: na Ľudovita Stárka pri zjazde z mosta?
Absolut feinschmecker test, idem naň:
1. linka 4, 14, 45, 50 a 121?
2. stvordverak na 18
3. myslím že 15 do vozovne
4. na Šoltésovej za Rozkvetom
5. 21:04 linka 21
6. 1,6,8,11,13,15,17,18,22,23,24 a 25.
7. 2003
8. tuším 5 a 8. Viezol som sa aj na 6 a 21, ale tam neboli všetky zastávky nahrané, mal ich TN-732AM so slepuchom a valibukom a tiež jedna B832
9. Krieger reklama, Nám. SNP 2
10. Tri, z Juhu II jazdil trojdverový Ikarus s Ďáblom, jedna B732 a o zastávku nižšie ďalší Ikarus 280.08.
11. Jednoznačne v križovatke gen. Svobodu x Soblahovská (pod Juhom) na obrubníku bývalej hlavnej cesty pred vybudovaním stvororudovky
Celkom ťažké niektoré spomedzi otázok ale rád by som to skúsil:
1. kmeňovo, ak vnímam históriu nejak od zač. 90tych rokov, si myslím že 2, 3, 4, 9, 10, 12, 14, 16, 20, 21 ale ak by si chcel len jednu, že nikdy určite tak asi 2 v Nozdrkovciach?
2. ak za dlhodobejšiu históriu tak to mohla byť niekedy v r. 2004/5 SOR kmeňovo na L18 ale to poradie jazdilo aj nejaký ten spoj na 5, 6, 22.
3. Marek s parťákom na TN759AM niekedy koncom r. 2006, poradie sa skladalo najmä zo spojov L5 a L17 ale aj štyri spoje L1, ktorými sa fajrontovalo.
4. pri Rozkvete a neskôr otáčanie formou "tam po Považskej, späť po Hodžovej", resp. ešte dávnejšie opačne?
5. 20:55 L8?
6. ak by sme to vnímali až po zmene od 19.8.2006 najviac samozrejme L1 ale aj 15 a 8 a neskôr znovuodčlenenej L22, už menej na 5, 6, 23 ešte neskôr potom 24 a 25.
7. nevedel by som hovoriť o jedinom roku, skôr o postupnom úbytku ak ešte niekedy v r. 2001 jazdili aj cez víkend 3 obehy (jeden spomedzi z týždennej premávky na L17) na L1 a po jednom na 8, 18, 22 a výnimočne aj na L5 sa na víkend vytiahol TN759AM (napr. Všech svätých). Postupne potom odpadali až do cca r. 2005?
8. ja si prvý krát pamätám na Karose B832 TN986AR, 75ke, mohlo to byť v r. 2005. A bolo to asi práve preto že v časoch keď ešte existovali poradia na linkách tak tento bus napriek tomu že bol jednozmenný točil okrem svojej kmeňovej 22 aj 8, 15, 17, 18, 21, 23 a zdá sa mi že už vtedy si ho zvykli brávať na víkend vodiči Ikarusu z L1 TN714AM
9. QEX alebo Krieger reklama?
10. 3 a z toho jeden Ikarus?
11. Pod Juhom
Skúsim:
1. 20
2. 22
3. 1
4. Považská, kotolňa
5. 22:40 linka 6
6. 1,6,7,8,15,17,18,22,24 a 25
7. 2002
8. 8 a 18
9. Ludoprint
10. tri
B: ufff, hardcore. Žeby pri jazde cez priecestie pri Milexe?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
1. kmeňovo, ak vnímam históriu nejak od zač. 90tych rokov, si myslím že 2, 3, 4, 9, 10, 12, 14, 16, 20, 21 ale ak by si chcel len jednu, že nikdy určite tak asi 2 v Nozdrkovciach?
2. ak za dlhodobejšiu históriu tak to mohla byť niekedy v r. 2004/5 SOR kmeňovo na L18 ale to poradie jazdilo aj nejaký ten spoj na 5, 6, 22.
3. Marek s parťákom na TN759AM niekedy koncom r. 2006, poradie sa skladalo najmä zo spojov L5 a L17 ale aj štyri spoje L1, ktorými sa fajrontovalo.
4. pri Rozkvete a neskôr otáčanie formou "tam po Považskej, späť po Hodžovej", resp. ešte dávnejšie opačne?
5. 20:55 L8?
6. ak by sme to vnímali až po zmene od 19.8.2006 najviac samozrejme L1 ale aj 15 a 8 a neskôr znovuodčlenenej L22, už menej na 5, 6, 23 ešte neskôr potom 24 a 25.
7. nevedel by som hovoriť o jedinom roku, skôr o postupnom úbytku ak ešte niekedy v r. 2001 jazdili aj cez víkend 3 obehy (jeden spomedzi z týždennej premávky na L17) na L1 a po jednom na 8, 18, 22 a výnimočne aj na L5 sa na víkend vytiahol TN759AM (napr. Všech svätých). Postupne potom odpadali až do cca r. 2005?
8. ja si prvý krát pamätám na Karose B832 TN986AR, 75ke, mohlo to byť v r. 2005. A bolo to asi práve preto že v časoch keď ešte existovali poradia na linkách tak tento bus napriek tomu že bol jednozmenný točil okrem svojej kmeňovej 22 aj 8, 15, 17, 18, 21, 23 a zdá sa mi že už vtedy si ho zvykli brávať na víkend vodiči Ikarusu z L1 TN714AM
9. QEX alebo Krieger reklama?
10. 3 a z toho jeden Ikarus?
11. Pod Juhom