Dovolím si na moju rozlúčku usporiadať súťaž s verejným prísľubom, že víťaz do mňa dostane knižné cestovné poriadky.
1. ktorá linka MHD TN nikdy nebola obsluzena klbovym autobusom?
2. na ktorej linke sa objavil prvýkrát autobus SOR?
3. na ktorej linke sa naposledy objavil Ikarus 280?
4. kde bola pôvodná konečná linky 2 na Sihoti?
5. Kedy odchádzal posledný spoj MHD cez víkend zo zastávky Sihoť VUO v roku 1997 až 2000?
6. Na ktorých linkách sa pravidelne vyskytovali B961?
7. V ktorom roku sa ukončila prevádzka klbakov cez víkendy?
8. Na ktorých linkách sa objavili prvýkrát busy s el.transparentmi?
9. Kto vyrábal pôvodné linkové tabule MHD s červeným číslom na bielom podklade?
10. Koľko vozidiel jazdilo na linke 15 na spoji 7:30 z Juhu?
V prípade nerozhodnosti, bonusová:
Kde si človek sediaci na opierke v kĺbe Ikarus buchol hlavu o konštrukciu pri jazde vozidla?
1. ktorá linka MHD TN nikdy nebola obsluzena klbovym autobusom?
2. na ktorej linke sa objavil prvýkrát autobus SOR?
3. na ktorej linke sa naposledy objavil Ikarus 280?
4. kde bola pôvodná konečná linky 2 na Sihoti?
5. Kedy odchádzal posledný spoj MHD cez víkend zo zastávky Sihoť VUO v roku 1997 až 2000?
6. Na ktorých linkách sa pravidelne vyskytovali B961?
7. V ktorom roku sa ukončila prevádzka klbakov cez víkendy?
8. Na ktorých linkách sa objavili prvýkrát busy s el.transparentmi?
9. Kto vyrábal pôvodné linkové tabule MHD s červeným číslom na bielom podklade?
10. Koľko vozidiel jazdilo na linke 15 na spoji 7:30 z Juhu?
V prípade nerozhodnosti, bonusová:
Kde si človek sediaci na opierke v kĺbe Ikarus buchol hlavu o konštrukciu pri jazde vozidla?
Michal Mazánik
K tomu, "kam sme diskusiu dostali my" a "kto ako na mňa, tak ja na neho" – neviem o tom, že ja by som niekedy na teba mal útočný štýl komunikácie, napriek tomu som si ho od teba vyslúžil viackrát. Takisto sa mi na rozdiel od teba nikdy nestalo, že by mi iMHD zmazalo diskusný príspevok pre vulgárne vystupovanie (viď. obrázok).
Druhá vec, považujem za nevyhnutné ohradiť sa voči vyložene nepravdivým obvineniam o údajných "kamarádšaftoch" s Útvarom mobility. S ÚM máme korektné pracovné vzťahy, nič viac, nič menej. Keď sme ÚM prvýkrát predstavili náš návrh novej koncepcie MHD, odmietol ho a vybral si iného zhotoviteľa pre spracovanie nového CP. Až po tom, ako tento zhotoviteľ pohorel a dodal nepoužiteľný výstup, oslovili nás, pričom medzitým nastala na ÚM ešte aj výmena vedenia tohto útvaru. Vytvárať dojem údajných "kamarádšaftov", protekcie alebo čohokoľvek podobného je obviňovanie, ktoré sa ani v najmenšom nezakladá na pravde.