Pri pridávaní jazdných pruhov sa bavíme o pruhoch vyhradených pre verejnú dopravu alebo aj pre individuálnu dopravu?
Inak k tým cyklopruhom, veľmi nerozumiem tomu negatívnemu nastaveniu voči nim. Kvalitná sieť cyklotrás reálne prispieva k tomu, aby sa ľudia nebáli jazdiť na bicykli, prípadne aby sa nebáli pustiť napríklad deti na bicykli do školy. Cyklotrasy teda môžu v určitej miere pomôcť k tomu, aby premávka v meste nebola tak hustá, čo má v konečnom dôsledku pozitívny vplyv aj na MHD – zmenšenie vplyvu dopravnej situácie na včasnosť spojov, tým pádom zlepšenie spoľahlivosti prestupov atď. Osobne často využívam najmä cyklopruhy na Soblahovskej, Legionárskej a Braneckého (na kolobežke) a nemám pocit, že by zívali prázdnotou.
Mimochodom, pri kvalitnejšej pešej a cyklistickej infraštruktúre by sme možno ani nepotrebovali niektoré školské spoje. Viaceré z nich sme totiž zavádzali práve z dôvodu, že deti to síce do školy nemajú ďaleko, ale rodičia sa ich boja pustiť pre objektívne nebezpečné body infraštruktúry (chýbajúce chodníky, priechody, prvky upokojovania dopravy či práve cyklopruhy).
Výborne zhrnuté, najmä pre tých z nás, čo máme krátku pamäť. Tak Zlatovská bol riadny prúser Cellera, zvyšok už padá na Rybníčka a jeho neschopnosť za 14 rokov niečo zásadné pre dopravu v meste urobiť.
Lenze toto je presne ten problem ktory mas : dedukujes nieco co vobec neni napisane a ostatok ignorujes. Pablo nenapisal nic o Sihoti, napisal o Juhu ze kto to stihne...ty napises vec o Sihoti ale zeby si zareagoval na ten juh, to vobec.
To iste s mojim komentarom o skole. Nikde v prispevku som neuviedol ze nemas pravdu ohladom casu odchodu, ani v prispevku predtym. Dokonca som ani neuviedol ze by to ziak nestihal danym spojom ist(ani vtedy ani teraz). Reagoval som na regulu skoly ktoru si vo svojom prispevku uviedol a aku mam skusenost zo skoly ja a na kvorkov prispevok ze jednoducho ziak ma sediet v skole vtedy a vtedy. Zrejme to musim vsetko pisat polopate, opat zdoraznujem ze neviem uplne presne ako to v dnesnej dobe chodi, kedze zo skoly som uz nejaky piatok vonku. Usudil si z toho nejaky negativny alebo dokonca utocny prispevok na teba, pritom nikde sa tam nic take nespomina. Jedine s cim som si rypol je ta parafraza, ale nemozem za to, ze uz som to par krat pocul, ja som to nevymyslel.
Naopak som reagoval na neschopnost citat text s porozumenim co sa opat potvrdilo, nehnevaj sa ale vytkol si mi veci ktore som jednak ani nenapisal a druhak si ich dokonca ani nemyslim, to je ozaj skvely zaciatok konstruktivnej debaty. Do krcmy nechodim, ale ked donesies pivo do TD Transport s.r.o. urcite si dam a Pablo tiez. Ale ci bude o com debatovat, to neslubujem.
Chcem sa ale spytat ci stale plati to, co bolo niekedy uvedene, ze v prvych dnoch budu autori koncepcie v terene a koordinovat ludi? Konkretne ma zaujima 1.11, t.j. prvy(nulty) den spustenia.
Tak, tak múdro hovoríš. Len panie poslankyne a páni poslanci sú za iné priority. Taká železná železná opacha / starý železničný most/ , Rybníčkov sen za desiatky melónov. Aj tak mu tento zákusok neprejde! Však to určite vieme. A paprčiary palce hore, za pravdu sa dnes nebojuje, iba dolu sa potichu bohu... môže byť aj š.
Tak, tak , ale treba to hovoriť tak, ako je to. Aj doma na našej hrude neexistuje politická zodpovednosť. A papaláši si ju len tak rýchlo neuzákonia. Preto tu nikto za nič n e m ô ž e . Pravda jamy, či kúpaliská a tu na tej stránke o doprave autobusová stanica. Politické paprče, do ....
treba sa vyvarovať tomu, aby to dopadlo ako "bus-vlak-shopping" v BB - z pôvodnej veľkorysej stanice torzo, zo zlým prístupom pre cestujúcich a nespojené suchou nohou zo žel.st. V TN je šanca na reparát, ale malá.
Keď vidím zúžené pruhy na minimum len aby existovali cyklopruhy kade-kde, ktoré zívajú prázdnotou, premaľované štvorpruhy, ktoré prezieravo v 80-tych rokov postavili pre zvýšenú premávku, tak mám úprimnú obavu, ako to dopadne dopravne, ak okrem stanice (zjavne ako pridruženej neschcenej prevádzke) tam bude obchodné centrum - a po príklady netreba ďaleko:
- mesto nečinnosťou dovolilo, že Zlatovská je zaústená tak, ako je na privádzač
- oblasť za traťou v Záblatí, Zlatovciach, Istebníku či Orechovom je spojená len dvomi cestami so zvyškom mesta, hoci priecestí bolo viac (3 + čierny mostek), čím sa aj dnes ráno a medzi 14:30 a 16:00 čas odtiaľ do centra autom pohybuje na úrovni 25 minút (a potom nech ide niekto trojkou ešte)
- kruháč Pod Juhom - kruháč Baumax: už dávno mali byť 4 pruhy
- kruháč Laugaricio - kruháč Nový most: mesto malo tlačiť na VÚC tiež, aby II/507 mala štyri pruhy
- starý mos je parametrovo trojprúdový - prečo nie je premávka po ňom tak vyznačená? Dva pruhy do centra, čím by sa zvýšila plynulosť, keďže dnes sa stojí až na moste a doprava by šlo odbočiť skoro plynule
- "rekonšturkcia" starého mosta: zlyhal na celej čiare stavebný úrad mesta Trenčín, rozhodnutie muselo byť zrušené ako nezákonné. Bude vôbec po rekonštrukcii (novostavbe) mosta viac pruhov?
- bude
Každý Trenčan vie, že sisr tu stanicu nedostala podcenu len pre pekné oči... Plná krabica od topánok bez šampanského, si našla správneho majitela... Hold z cudzieho krv netečie. Ako sledujem posledné roky všetky zmeny územného plánu, tak už teraz sa stavím o čokoľvek co bude miesto nástupíšť PAL o pár rokov.... Ale s dopravou to nebude mať nič spoločné..
Hold žijeme v bananystane, v krajine neobmedzených možností...
Hlavne by sa na tú dohodu mal niekto pozrieť - mesto "odkleplo" pozemok, ktorý malo získať nazad pre nesplnenie podmienok. Takto sa ukrátil verejný majetok o riadnu sumu!
Linka 32 tento rok nebude premávať. Linkou 32 sa počas dušičiek plátala 40 minútová diera zo Saratovskej, po novom bude v oboch smeroch 30-minútový spoločný interval liniek 4 a 11, plus vybrané spoje linky 1. Zároveň je v novej koncepcii posilnená aj obsluha zastávky Cintorínska, pod hlavným cintorínom. S dušičkovou posilou sa preto nepočíta.
To je nič, ale tento článok: https://trencin.sk/aktuality/od-1-novembra-budu-vsetky-bus-zastavky-na-znamenie/
obsahuje dôležitú vec: linka 7 zo SARATOVSKEJ! Máme zmenu na poslednú chvíľu. Citujem: "Trasa: JUH, SARATOVSKÁ – Cintorínska – Dlhé Hony – Nemocnica – Zlatovská – DETSKÉ MESTEČKO
Trasa linky bude čiastočne upravená a zmenená na obojsmernú."
Už aj tie Zbehy v súčasnej koncepcii vlakového grafikonu podľa platnej PDO Zbehy sú prestupnou stanicou iba smerom na Prievidzu. Rýchle spojenie smerom na Bratislavu je zabezpečené vlakmi Os/REX s prestupom v Trnave na Ex Tatran. Od decembra bude REX predĺžený až do BA. K Bojniciam smerom na Bratislavu od začiatku GVD podľa PDO už nie sú prípojne vlaky od Nitry.
Trochu som sa pohrabal v cesťákoch, a chcel som napísať, že teraz 23 môže prebrať odvoz mládeže z mesta ako "posledný" na Juh, z Hasičskej 22:53 ale potom vlastne zisťujem, že ide 23:02 N1. Už tu bola debata na túto tému, ale myslím, že to je veľmi blízko seba. Za mňa by som tú poslednú 23 škrtol, predsa len z N1 to bude dobre obslúžené. Iné je, že 22:43 ide osmička na Juh II a 22:48 štvorka na Juh I. To je ok. Hodinu predtým je odstup od osmičky predsa len 15 min, teraz len 9 od en-jednotky. Bodaj by som sa mýlil.
Však treba verejnosti objasniť o čo sa jedná. My o týchto veciach nič nevieme. Tu je priestor .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal Mazánik
Inak k tým cyklopruhom, veľmi nerozumiem tomu negatívnemu nastaveniu voči nim. Kvalitná sieť cyklotrás reálne prispieva k tomu, aby sa ľudia nebáli jazdiť na bicykli, prípadne aby sa nebáli pustiť napríklad deti na bicykli do školy. Cyklotrasy teda môžu v určitej miere pomôcť k tomu, aby premávka v meste nebola tak hustá, čo má v konečnom dôsledku pozitívny vplyv aj na MHD – zmenšenie vplyvu dopravnej situácie na včasnosť spojov, tým pádom zlepšenie spoľahlivosti prestupov atď. Osobne často využívam najmä cyklopruhy na Soblahovskej, Legionárskej a Braneckého (na kolobežke) a nemám pocit, že by zívali prázdnotou.
Mimochodom, pri kvalitnejšej pešej a cyklistickej infraštruktúre by sme možno ani nepotrebovali niektoré školské spoje. Viaceré z nich sme totiž zavádzali práve z dôvodu, že deti to síce do školy nemajú ďaleko, ale rodičia sa ich boja pustiť pre objektívne nebezpečné body infraštruktúry (chýbajúce chodníky, priechody, prvky upokojovania dopravy či práve cyklopruhy).