Reakcia na: draxter #14818:
Navýšeniu výkonov mesto nebolo otvorené ani v tomto prípade a bez úpravy cestovného, ktoré sa plošne nezvyšovalo 13 rokov, by k navýšeniu výkonov určite neprišlo. To len na margo toho, aby nevznikal dojem, že sme mali z pohľadu vozokilometrov voľné zadanie.Mimochodom, po zmene tarify viac ako trojnásobne narástol počet cestujúcich využívajúcich predplatné cestovné lístky, významne klesol počet platieb v hotovosti, vďaka čomu sa darí eliminovať meškania spojov, ktoré vznikali kvôli dlhým radom pri prvých dverách. To okrem iného prispeje aj k vyššej spoľahlivosti prestupov v rámci novej koncepcie MHD. Nová tarifa teda jednoznačne plní stanovené ciele.
Fakticky mi v reakcii nesedí najmä otoč v Zlatovciach, ktorý je vybudovaný a používa sa už hádam aj vyše roka, čo pravidelní cestujúci dotknutými linkami určite veľmi dobre vedia. V priebehu tohto roka zároveň mesto dokázalo naprojektovať a získať povolenia pre vyznačenie 7 nových nástupíšť, resp. úplne nových zastávok. Nepamätám si, že by sa niekedy v takom objeme za jeden rok zriaďovali nové zastávky.
Po spustení novej koncepcie sa komunikačne budeme venovať špecificky niektorým veciam, napríklad aj nočným linkám, ktoré čaká prvá sezóna v predvianočnom období. Premávka nočných liniek bude v období vianočných a novoročných sviatkov oproti bežnému stavu posilnená, nie obmedzená. Teraz sa však primárne venujeme dôležitejším informáciám, napríklad zavedeniu všetkých zastávok na znamenie.
Kĺbové autobusy budú od novembra premávať celotýždenne prakticky od rána až do ukončenia dennej premávky. Cez pracovné dni to budú najmä linky 1, 8, P5 a P6, počas voľných dní najmä linky 24 a 25.
Vypravenie posíl je vecou dohody medzi mestom, dopravcom a športovými klubmi, za nás by som ale rád pripomenul, že ponuka od Zimného štadióna bude výrazne zlepšená, na interval 10 minút večer a cez víkend. Aj bežné linky MHD budú teda vytvárať oveľa väčšiu kapacitu pre zvládnutie náporu športových fanúšikov.
milan005
#14786:
V súčasnosti k "párnemu vlaku" zvyknem využiť L22 xx:15 ale už s menšími obavami, možno len to že mám rád rezervu.
Avšak ak pôjdem na L1 xx:17 s príchodom na AS xx:33 a vlak mi ide xx:38 budem mať obavu o kúsok väčšiu. Avšak už vôbec neviem či si trúfnem ísť L11 ešte s peším presunom od OA. L11 má mať síce o 1 min. rýchlejšiu jazdu ale aj tak...
Chápem tvojmu argumentu na preklad zo Saratovskej ale stotožním sa s ním tak 50:50.
Ak by šla L11 o 5:26 a 7:26 k osobákom smer ZA je fajn. Je tam o 5 min. väčšia rezerva ako k vlaku vyššej kategórie ale beriem že ten má prednosť. Zhluk sa mi však nepáči. Nie je len z Juhu ale je aj pre človeka idúceho na trase centrum - nová Sihoť.
Napr. z Braneckého smer Sihoť (ak by som vnímal aj spoje prichádzajúce vetvou z Pred polom aj po Rázusovej) xx:28 28 58 59. Posun L11 by to mierne popravil na xx:28 38 58 59.