Reakcia na: TomoSK #14690:
Veď predsa doprava je aj dnes zadarmo. Teda napríklad súkromné spoločnosti zvážajú svojich zamestnancov do práce a z práce zo širokého okolia. Všetko je iba o záujme veci riešiť. A peňazí ? Tých je veru habadej. Len ich rozdeľovníci majú iné priority. Železná mostná opacha , Rybníčkov sen, koľkože desiatok miliónov zožerie? Desiatky miliónov. A ďalšie opičiny dtto. Dnes som bol v Žiline a hrôza a strach z dopravy . A to tam oný slovenský hrdina z SNS Danko denne pokukáva. Ale, aby som nezabudol. Mesto Trenčín dostalo otázky ohľadne BOLT kolobežiek. Teda, kde je prevádzkáreň oných dopravných prostriedkov v Trenčíne / nie sídlo/ a kde je zmluva o prenájme verejného priestoru pre oné dopravné prostriedky / obchod prebieha priamo na verejnom priestore /. Právnik povedal, že verejný priestor v Trenčíne má byť jasne podnikateľom spoplatnený. A aj je. Spýtajte sa podnikateľov, koľko platia za prenájom chodníčka. A milé zelené , dnes problémové kolobežky ako? Pozná niekto odpoveď, mesto zatiaľ statočne mlčí. P.S. aj toto treba riešiť, kolobežkári v Trenčíne už aj zabíjajú.
TomoSK
Večne omieľaným cieľom MHD zdarma je prilákanie ľudí z áut do MHD, no ja som presvedčený, že bezplatná verejná doprava spôsobuje pravý opak. Pomer ľudí, ktorí neobracajú každý cent je u "motoristov" veľmi odlišný, než u ľudí používajúcich verejnú dopravu. MHD zdarma podľa mňa dostane do vozidiel ľudí, ktorí sú peší alebo si ani MHD doteraz nemohli dovoliť, a zrovna táto skupina môže ešte viac posilniť vôľu ľudí jazdiť autom a ani za toho pána boha ich nepresvedčí, aby presadli do ešte väčšej "socky".