Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomoSK #13706:
Bývalá zastávka Juh - stred?
Reakcia na: TomoSK #13706:
Linka 11 a Potočná a chata a Opatová? Asi sa niečo zmiešalo dokopy.
Reakcia na: Vladimír #13704:
Dlhé Hony: problém je, že je tam Stopka, prednosť v jazde 3x, vlastne to nikdy nie je hlavná ulica. Preto by sa potom patrilo toto zmeniť, lebo to bude zbytočne spomaľovať toľko liniek. Kedysi tadiaľ jazdila len 5 (a doplnková 9), teraz to bude úplne inak.
Reakcia na: milan005 #13703:
Súhlasím s tebou. Bude to výzva, aby sa bus dokázal preštrikovať. Verím, že to ľudia ocenia. Ak nie, tak sa to vráti na doterajšie hlavné cesty. Inak škoda, že sa nejaká linka neviedla aj po Partizánskej a Cintorínskej.
1 je dobre, len ten "predĺžený úsek" treba zvýrazniť. Pamätám sa keď sa zrušila 22 v roku 2006, a bol problém s jednotkou na stanici. Toto by to 1s odstránila. Ale Vladimír píše, že to nejde. Tak neviem. Potom inverzne číslo linky. Viem, že ľudia by mali čítať, ale pre "prvý pohľad" by to niečo chcelo.
2 jednoznačne treba zastávku pri nemocnici
3 chcelo by to od Istebnícka odkaz "pokračuje na linke 6/16"
7 bude to výzva
23 môj názor je známy, nebude to dostatočné riešenie
24 super
25 môže byť
Pod P6 by spojenie do AOZ nemalo byť, lebo voz nejde do priem.parku
N1 + N2 spojiť
Ja som zvedavý na CP, lebo mi príde, že teraz má Sihoť so Zámostie cez víkend problém, ak 6 nebude jazdiť v "x" a cez víkend len 16 do Kubrej
Reakcia na: milan005 #13703:
Veľmi si vážim tento príspevok! 🙂 Áno, koncept ako taký vyslovene stojí na nových zastávkach. Stavebne pripravené k 1.9. určite nebudú, budú však vyznačené dopravným značením a označené označníkom. V záujme zrýchlenia ramena Juh - Sihoť došlo ešte k dodatočným úpravám nočnej linky N2, ktorá nepôjde po Derkovej.

Prejazdnosť - bez hanby priznám, že som odchovaný na sieti košickej a prešovskej MHD. Na MHDčkách, ktorá jazdí už v súčasnosti po takých lokalitách a uličkách, aj s kĺbovými autobusmi, že aj návrh nových trás po uliciach ako je Lipová, Kožušnícka, Bavlnárska či Jána Derku je len slabým odvarom a oproti Košiciam či Prešovu sa stále jedná o pomerne konzervatívne miesta. Som naučený na to, že autobusy jazdia aj po obojsmerných uliciach, ktoré sú široké akurát na autobus - ľudia sú naučení a zvykli si. Som naučený, že autobusy jazdia po ohromných kopcoch, či je zima alebo leto, vodiči sú naučení a musí byť veľmi zle, aby MHD stála. Som zvyknutý, že sa s klbákmi či nebodaj 15-metrákmi jazdí aj po dedinách a vidieckych uličkách. Tu sa krúti nosom nad niektorými odbočeniami či už len nad Saratovskou za zimy. Nevnímam to ako niečo vyslovene negatívne, ale skôr strach z neznámeho, na čo vodiči jednoducho nie sú zvyknutí. Tam, kde by mohlo dochádzať k problémom s prejazdnosťou, sa ulica vyparkuje na jednu stranu. Zopár perličiek, ktoré mi napadli ako prvé, prikladám do príloh. Sme totiž v meste, je to prevádzka mestskej hromadnej dopravy, a akonáhle sa budeme strániť akýchkoľvek odbočení, kde treba dávať prednosť, rezignujeme na dobrú obsluhu prakticky kdekoľvek mimo hlavných ťahov, a to jednoducho nie je dobré.

Len krátka reakcia k jednotlivým bodom:
2 - Biskupice cintorín otoč je naprojektovaný tak, aby bol prejazdný autobusom. Stačí parkovať v chlieviku, na čo by mala dohliadnuť MP. Tak, ako na Potočnej.
11 - rozsah k chate bol vysvetlený Vladimírom, ja len načrtnem z CP, že na Potočnej bude prestoj 5 minút, autobusy ho budú čerpať tam, kde kedysi linka 21. Vďaka tomu bude možné zájsť až hore na chatu. Pribudne nástupište zastávky Opatová, námestie v smere jazdy z Potočnej, nestane sa teda, že centrálna časť Opatovej príde o spojenie.
23 - nahradia sa súčasné 30 až 40-minútové výpadky do súvislej 15-minútovky.
24 - LOT... bola vznesená požiadavka na to, aby sa vymyslelo alternatívne riešenie pre otáčanie sa autobusov pred bránou LOTky tak, aby sa neotáčali cúvaním. Po zvážení aktuálnych okolností a s ohľadom na zjednosmernenie ulice Belá sa uskutočnili skúšobné jazdy aj tadiaľto, a pristúpilo sa k riešeniu, že spoje l. 24 na šiestu do Tesca a dnešnej l. 2 na siedmu do LOT sa spoja do jedného, pričom obe pôjdu po trase Sihoť - AS - Tesco - Biskupice Belá - LOT. V opačnom smere po 14. a po 15. to zas bude ako závlek, teda z Tesca pôjde cez LOT a od Beckovskej sa napojí na svoju trasu. Frekvencie cestujúcich tam nie sú silné, zachádzka je to trojminútová, tak sa to akceptovalo ako prípustné riešenie.
P5 - odchod na šiestu z Old Heroldu 5:31, malo by to chytiť všetky spoje PAL.
P7 - príchod Biskupice, nám. 22:20, teda bude potrebný asi drobný posun spojov PAL, najmä Beckova do 5 minút. Čo sa týka SAD, správy ciest, či smetiarov, na sedmičku sa bude dať dôjsť na Kožušnícku/Bavlnársku, prípadne netreba zabúdať, že sa dá odviezť aj cez Záblatie spojmi 6>3 (16>3). Je to len o pár minút navyše a dopyt sa môže takýmto spôsobom rozložiť.

Jána Halašu - 48°52'41.2"N 18°02'23.2"E v severnej časti cintorína, na úkor niekoľkých málo obsadených parkovacích miest.
Tá zastávka Jána Halašu bola niekde nejako odkomunikovaná? Lebo ma to akosi obišlo. Ako rozumel by som jej len neviem si úplne predstaviť kde by sa tam zastavovalo a akú hlučnosť by spôsobili rozbehy do toho kopca pre obyvatelov najbližších bytoviek.
Reakcia na: milan005 #13703:
1. Softvérovo nemáme možnosť prideľovať časti spojov linky iné označenie ako ostatným. Nie je teda možné zariadiť, aby predĺžené spoje na Saratovskú mali označenie 1s, zatiaľ čo tie končiace na Gen. Svobodu ako 1. Teda možné to je, ale len reálnym rozdelením linky, s dvoma cestovnými poriadkami. A to asi nechce nikto.

Podľa mňa úplne postačí nastaviť cieľ. Ide predsa o predĺženie, nie o odklon. Tomu, kto cieľ prehliadne, nehrozí že sa odvezie inam, len nevyužije celý potenciál trasy.

S autormi koncepcie sme o tom ešte nehovorili, ale osobne považujem za samozrejmé, že na zastávkach Mateja Bela a Gen. Svobodu sa v oboch smeroch stojí len RAZ - v smere na Saratovskú "hore kopcom" a v smere do mesta "dolu kopcom". Zastavovanie v na rovnakom nástupišti v rôznych smeroch, aj keby to niekomu skrátilo dochádzkovú vzdialenosť, by viedlo k zbytočným nedorozumeniam.

3/6. Pôvodne som nechcel znamienka pri každom spoji, v pláne bola len všeobecná poznámka v poznámkovej časti, že všetky spoje zo zastávky Rybáre pokračujú ako linka 6. Teraz, keď začína byť pravdepodobné, že linka 6 bude rozdelená, je tu otázka, či všeobecnú poznámku iba rozšíriť, že každý spoj pokračuje ako linka 6 alebo 9/16 (menej konkrétne ale viac prehľadné) alebo vypoznámkovať celý cestovný poriadok s vyznačením konkrétnej linky, na ktorú spoj pokračuje (viac konkrétne, zato menej prehľadné).

Nastavenie, aby sa na L6 už v Istebníku zmenil cieľ podľa nadväznej linky, je možné a považujem to za účelné. Určite pomôže cestujúcim zorientovať sa. Toto určite bude.

11. Potenciál predĺženia L11 ku chate neviem zhodnotiť. Som však presvedčený, že ak to s obsluhou lokality myslíme vážne, mal by tam jazdiť každý alebo potom žiadny spoj. Dva spoje denne nemajú šancu osloviť nikoho.

25 a spol.: Opakovane sa spomína nejaká "mantra". Z môjho pohľadu sa autorom podarilo na Dlhých Honoch veľmi účelne rozpliesť klbko neprehľadných liniek a dať ich trasovaniu zmysel. Vidím veľkú paralelu v tom, keď si Ty v roku 2016 rozplietol podobné klbko na Sihoti. Z chaosu sa stala veľmi ľahko pochopiteľná koncepcia, že silná L8 ide po Hodžovej a všetko ostatné "smetie" cez Považskú. Rovnako aj tu - silná L8 po Soblahovskej, silná L1 po Inoveckej, stredne silná L3 okolo Perly a zhluk všetkého ostatného jednotne cez Nemocnicu (oprávnený objekt záujmu cestujúcich), Dlhé Hony (stred sídliska, Inovecká, stred za rohom) a Cintorínsku (oprávnený objekt záujmu cestujúcich).
Rozumiem tomu že autori chcú MHD priblížiť k cestujúcim, ale dosť vecí vyložene stojí na nových zastávkach, je isté že budú?
Ako sa postavia obyvatelia "uličiek" keď im napr. na takej Bavlnárskej alebo J. Derku zrúkne pod oknom nočný autobus.
Pamätám si ako sme sa čudovali po rozlúčení sa s B732 aké sú B952 hlučné ale dnes by sme ich nazvali tichými.
Čo zaparkované autá, vychádzanie zo zastávky Na kameni na J. Derku, z Odevnej na Zlatovskú, z Lipovej na Bratislavskú, z Jesenského na D. Šianec atď...
Nebude to MHD zdržiavať a spôsobovať jej nespoľahlivosť keď sa nebude jazdiť po nejakých "radiálach" ale po "uličkách"?
Ukáže čas.
Ale nechcem byť len kritický, niektoré veci sa mi páčia. Najviac zvedavý som na celý cest. poriadok ale ak by som to zhrnul bez neho po linkách:
1 - spoje v smere na Saratovskú by som označil 1s. Za čias minulých nebolo možné dať "hoc čo na tabuľu" ale teraz už by to technický problém nemal byť.
Niekto tu opomenul že ak aj pôjde L1 z mesta a zastaví na Mateja Bela druhý krát, idúc na Saratovskú nenastúpia do nej ľudia ktorí idú do mesta?! Možno by stálo za úvahu všetky spoje z mesta aby sa už druhý krát na MB nestálo. Aj tak je k občianskej vybavenosti bližšie zastávka MB prvý krát a odbúra to tieto omyly. V smere zo Saratovskej už by bolo žiaduce zastaviť aj na MB 1. kvôli vystúpeniu prípadných cestujúcich z Juhu I do Južanky.
2 - riešenie zaujímavé, ťažko povedať či sa naplní.
Namiesto zachádzky na Biskupice, cintorín by som obnovil zastávku Karpatská, MŠ - urýchlilo by to.
Z Biskupického otoča je tiež už v súčasnosti "parkovisko". Mesto nechcelo už v 2016 aby sa tam otáčalo niečo.
Uvedená je občasná konečná Biskupice, nám., to je kvôli nejakému prechodu na školskú linku C?
Rozumiem tomu správne že v rannej špičke pôjde každých 30 min. až na Sihoť IV?
Zastávka Beckovská bude v rannej špičke dosť odrezaná.
Za mňa pešia dostupnosť Dlhé Hony môže byť, neviem čo povedia obyvatelia.
3 - budú pokračovať všetky spoje na L6? Bude pri každom nejaké znamienko? Keď príde bus do Istebníka bude mu na tabuli už svietiť Kubrá alebo Sihoť pre lepšiu orientáciu napr. ľudí z Vinohradov ktorí by chceli ísť na stanicu?
4 - niekto tu opomínal spojenie Opatovej s Kubrou kvôli kostolu. Opatová má kostol. Ale rozumiem tomuto trasovaniu kvôli lepšej vyrovnanosti dĺžky 4 a 11 aj ich vzájomnému prekladu. A vyžaduje si to aj presmerovanie L1 na Sihoť.
11 - predĺženie v sezóne do Kubrickej doliny ma teší len sebecky ale inak tam je rozsah zbytočný.
Moja predstava bola v minulosti že by stačilo spoj o 9:00 a 16:00. Ale možno si to priláka svojich cestujúcich. Aby to však nespôsobovalo problém "točiť" keďže rátam že v Kubrici veľká pauza nebude aby bol zachovaný preklad medzi 4/11 a 4 je linka "priebežná" bez pauzy. Takže znovu odreté uši.
6 - súhlasím s ostatnými že by to mali byť do Kubrej iná linka a na Sihoť iná ale trochu to môže spôsobovať potom chaos že 3 vždy pokračuje na 6. Už to tak nebude. Nebolo by možné v smere do Záblatia nech to je vždy L6 a opačne 6s a 6k?
7 - chápem dobrému úmyslu lepšie obslúžiť N. Zlatovce a Kvetnú + záchytné parkovisko ale to motanie po uličkách ma desí. Tiež otáčanie sa na kruh. objazde Old Herold v čase odpoludňajšej špičky, hokeja.
8 - ok.
23 - výrazné posilnenie Juhu III v rannej špičke? Myslím že to bude obdobné ako 23+28 podľa jej opisu. Kvitujem dorovnanie obeda na interval 30 min. Víkend je veľká dilema aj pre mňa. 30 moc, 60 málo?! 40 sa so všetkým pobije (to už kedysi na 23 bolo).
24 - dobré riešenie, ak ešte budú dobre sedieť prípoje k vlaku a od vlaku linku to ešte viac naštartuje. Súčasných 40 min spôsobuje neplechu v prekladoch. Som zvedavý na zachádzanie vybraných spojov do LOT. Ráno keď ešte nefrčí OZ Belá to pôjde elegantne. Poobede už horšie.
25 - súhlasím že súčasná trasa bola zbytočná motačka, možno by nebolo zlé ísť celou Soblahovskou. Tie Dlhé Hony sa stanú síce "mantrou MHD" ako to tu niekto vtipne nazval ale tá stopka a vychádzanie/schádzanie z Legionárskej tiež nie sú zárukou rýchlosti.
P5 - prvotne sa mi trochu znepáčila trasa cez Old Herold ale pokiaľ to má poslúžiť ako prípoj z PAD zo smerov Srnie/Súča do PP tak môže byť. Som znovu zvedavý na jednotlivé časy.
P6 - ok, ten VOP mi tam ale škrie. Zvlášť ak do neho pôjde spoj len zo stanice alebo Kubrej. Ak zo Sihote, už môže mať nejakú pridanú hodnotu. Ale na MHD to natiahne dobu v práci vodičovi a na PAD to efektívne využije vozidlo ktoré dovezie ľudí "na rannú a odváža z nočnej". Ale ako hovorím, Sihoť môže byť pridanou hodnotou.
P7 - teší ma že po 22:00 pôjde spoj z PP do Biskupíc po novom moste. Cestujúcim sa otvorí možnosť prestupu smer Beckov, Hradná, Selec. Znovu som zvedavý na jednotlivé časy. Odklonením L7 zostanú odstrihnuté SAD, správa ciest, smetiari, súkr. stredná škola v areáli bývalého Ľudotexu ale aj kopu firiem v areáli bývalých VHS ktorí nechodia len na 6, 7 hodinu + autoškola Prekop atď.
Nočné linky sú takými "predĺženými vlakmi". Môže byť ak majú byť predĺženými vlakmi ale ak na vnútromestskú funkciu tak by som sa tiež priklonil k starej podobe L50 z r. 2020.
Posledná otázka, ako rozumieť zastávke Jána Halašu? 🙄
Reakcia na: Marek6283 #13700:
Toto je za mňa najväčšie mínus: nevyriešené spojenie Sihoť I, II s Mäsom a Pod Sokolicami. Keďže. A zrušenie 27, čiže nutný prestup. Hoci by dnes stalo za úvahu to skúsiť.
Reakcia na: TomoSK #13695:
Tam nie je dôvod diskusie, víkend to na 24 vyžaduje. A je tiež diletantstvo, že dnes víkendové ranné spoje na 9:00 na 24 a 25 idú sólo...
Reakcia na: theo #13694:
Keď bude udržateľné viesť 7 k Zlatovskej stanici tak 23 kľudne viesť cez starú Sihoť ktorej obyvatelia si žiadaju spojenie s Maxom a Kaufom, obyvatelia z Východnej zase poukazujú že tam nemajú obchody, nevravím však že by sa vozili cez celé mesto ...i keď poznám také prípady aj dnes. Jasné je že koncepčne a kilometrovo to už sedieť nebude... len by sa zišlo muchy vychytať...
Reakcia na: Marek6283 #13693:
Áno, presne si to vystihol. Namiesto "odborníkov" nastúpil rozum a za 2 mesiace, s veľkými limitmi, sa zrodil grafikon 2016. Dnes mesto tají spoluprácu so zhotoviteľom zmien v MHD (nechápem prečo), vychádza vo všetkom až nekriticky v ústrety a výsledok nie je nič ohurujuce. Mám pocit, že pozitíva budú vyrovnané negatívami.
Reakcia na: TomoSK #13692:
Netrep o čom nevieš. Aj terajší návrh má svoje shity.
Vinohrady v roku 2016 neexistovali, ale požiadavka na túto zastávku bola hneď!
Reakcia na: Michal Mazánik #13691:
Mohli? Tak prečo sa k tomu nepristúpili. Mesto je objednávateľ. Takze nesie zodpovednosť. Aby náhodou neznalý diskutujúci nemal pocit, že to je niekoho iného chyba. Nie je. Je to len o Tom, že mesto to neurobilo a oddalovalo.
Reakcia na: Michal Mazánik #13691:
To slovo je ešte mierne, za ten lapsus čo sa tu za roky narobil....dodnes nik nenesie zodpovednosť za peniaze vyhodené z okna pri DIC. Nevzdelanost, nezáujem a sľuby degradovali veľa. A ja to všetko mám zachytené. Ľahko sa hovorilo, že to Sadka, ale koľko z tých nezmyslov MsU toleroval, nevidel a nechcel vidieť. Proste diletantizmus.
Reakcia na: theo #13694:
Saratovská bude mať dve linky s intervalom 30' špička, 60' sedlo, plus vložené jednotky a spoje P5, čo znamená 6 spojov v rannej špičke, následne 4 spoje v sedle a neskôr 5 spojov v poobednej špičke. Východná bude mať 4 spoje ráno, následne 2 spoje v sedle a neskôr 2 spoje v poobednej špičke, čo zohľadňuje to, že na celej vetve žije menej obyvateľov a poobede je to z kopca. Ten rozdiel tak nie je tak výrazný.

A už len tak všeobecne: nech by sa urobilo čokoľvek, vždy schytáme nejaký hejt, líšilo by sa to len v tom, že od koho. Ak by nejazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme hejt od diskutujúcich. Ak by jazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme zase hejt od vodičov, ktorí nechcú jazdiť 24. No kam inam s klbákmi, keď je tá linka bezkonkurenčne najplnšia?
Reakcia na: Marek6283 #13693:
Bolo by predĺženie 23ky v tomto návrhu udržateľné? Teraz sa nepozerám na Východnú, ale na Pod Sokolice. Má tá lokalita také osídlenie a služby, aby okrem L1, L6 uživila ešte aj L23?

Podľa návrhu má byť Max obslúžený, ak to dobre čítam
L1 - 15/30/30
L6 - 30/30/60
ak k tomu pridáš L23, ktorá sa tam bude otáčať
L23 - 15/30/60
tak by si mal niečo ubrať na L1 a L6. Prípadne počkať, až sa areál Meriny zastavia tak, ako to sľubuje developer...

Z druhej strany, je to trochu paradoxné a hodné nejakého väčšieho zamyslenia, prečo Saratovská dokáže uživiť L1, L4, L11 v intervale
60/30/60
30/30/60
30/30/60
plus P5,
a Východná len
15/30/60

Podľa mňa sa to zamotáva na tom, že vždy nejaká väčšia časť Trenčína doplatí na to, že nechceme kompletne prestupný systém.
A zároveň navrhovatelia aj mesto by asi neustáli, ak by ubrali zo Saratovskej, kde sú ľudia zvyknutí na nejakú obsluhu a hodili tie linky na Východnú, kde sú ľudia zvyknutí, že autobus ich odvezie len do centra... a potom už len nejaká rezidenčná oblasť zvaná Sihoť s podobnými službami, aké majú aj na Východnej a okolí.
Reakcia na: TomoSK #13692:
Vtedy bola úplne iná doba a aj situácia, v takej atmosfére a časovej tiesni vy nepracujete, máte teraz kľud a všetci vám vychádzajú v ústrety!!! Chcem sa poďakovať za vtedajšiu prácu a bezproblémový prechod na vtedy nový grafikon a aj za vodičov za turnusové obehy, kde každý z nás nemá napríklad takú 24ku viac ako 2x za deň , zohľadnili sa potreby vodičov.... a Trenčín nikdy nemal problém s nedostatkom vodičov aký majú dopravcovia inde!!! Jazdenia z Juhu 2 na Juh 1 tu už bolo , i keď to bola linka č. 20 a z Juhu 1 sa neskôr pre nezáujem a frflanie cestujúcich upustilo, jazdenie cez Staničnú tu tiež už bolo . l.č. 19 , 5-jeden účelový žiacky spoj a aj l.č. 50 a upustilo sa pre nezáujem od toho, preto tu s tým jazdením na ŽST Zlatovce to nevidím úspešne ale čas ukáže. Treba skrátka popracovať na tej 6ke, veď 11ku ste nedali do Kubrice aj do Opatovej tak nechápem prečo teraz zase toto?! Treba 23 potiahnuť cez starú Sihoť -Max a zokruhovať ju, u 2ky trvať na zastávke pri zadnej bráne nemocnice, inak linka bude vzduchoprázdna a každopádne bude pre ľudí ktorý sa tu dostali i keď menej častým spojením ale priamo z miesta na miesto problém zvykať si prestupovať a najmä na takom mieste ako je križovatka Pred Poľom . Tento systém sa tu už v 2016 zaviedol ale len okrajovo v ranných hodinách cez víkend keď sa zrušila 25ka a týždni večer keď cestujúci zo zámostia museli prestupovať na Hasičskej na Sihoť a aj z Lauga na 28.10. a do mesiaca prestali MHD na cestu z práce používať, keď som sa pýtal pre čo, odpoveď bola prestupovanie=chodíme autami viacerý spolu... To že budú jazdiť autobusy častejšie bude dobré, rozloží sa doterajší počet cestujúcich, bude komfort pre nich ale aj nám sa lepšie jazdí s menej plným busom. Treba však ľudí popredu dostatočne pripraviť-informovať o tom ako sa dostanú tam kam cestujú obvykle alebo aj náhodne po novom, lebo v 2006 sa nový grafikon už 1.9. spúšťal a ja som zrovna vtedy začal na MHD a pamätám si tu nespokojnosť a ako sa to muselo meniť ....
Reakcia na: kvorka #13690:
Podľa tohto kľúča, že nie je umenie znižovať počet liniek rušením takých, s ktorými sa nepočítalo, môžeme tvrdiť, že naopak umením je napriek zníženiu počtu liniek rozširovať obsluhované územie aj o také časti mesta, na ktoré sa pôvodný návrh z roku 2016 vykašľal, ako sú Noviny, Vinohrady či Zlatovce. Same shit. 🙂
Reakcia na: kvorka #13690:
Na margo "diletanti na meste si ich presadili". Ja rozumiem, že expresívny slovník sa spoza klávesnice používa ľahko, len by som rád zdôraznil, že napríklad požiadavka na obsluhu Novín (linka 12), alebo na spojenie z oblasti Bratislavskej a Nových Zlatoviec do Dolného mesta bola a stále je absolútne legitímna. Pamätám si, v prípade Novín, ktorý poslanec to presadil a tento termín by som pre popis jeho osobnosti rozhodne nepoužil.

Áno, nie je umenie vyškrtať linky. Len by som rád pripomenul, že v novej koncepcii popri škrtaní liniek stále zachovávame a ešte oproti súčasnosti zlepšujeme pokrytie územia MHD. To by len pri jednoduchom "vyškrtnutí" linky 12 nebolo možné.

Čo sa týka časti "skutek utek" - upresním, že s výnimkou zastávky Brnianska pri PTA sú už dlhé roky zrealizované všetky zastávky MHD, s ktorými počítal cestovný poriadok z roku 2016 v podobe, v akej ho schválilo MsZ. Zámostie nebolo dočasné, lebo otoč, pretože už v roku 2017 bola upravená komunikácia pri KD Zlatovce tak, aby sa tam mohli otáčať autobusy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.