Reakcia na: milan005 #13703:
Súhlasím s tebou. Bude to výzva, aby sa bus dokázal preštrikovať. Verím, že to ľudia ocenia. Ak nie, tak sa to vráti na doterajšie hlavné cesty. Inak škoda, že sa nejaká linka neviedla aj po Partizánskej a Cintorínskej.1 je dobre, len ten "predĺžený úsek" treba zvýrazniť. Pamätám sa keď sa zrušila 22 v roku 2006, a bol problém s jednotkou na stanici. Toto by to 1s odstránila. Ale Vladimír píše, že to nejde. Tak neviem. Potom inverzne číslo linky. Viem, že ľudia by mali čítať, ale pre "prvý pohľad" by to niečo chcelo.
2 jednoznačne treba zastávku pri nemocnici
3 chcelo by to od Istebnícka odkaz "pokračuje na linke 6/16"
7 bude to výzva
23 môj názor je známy, nebude to dostatočné riešenie
24 super
25 môže byť
Pod P6 by spojenie do AOZ nemalo byť, lebo voz nejde do priem.parku
N1 + N2 spojiť
Ja som zvedavý na CP, lebo mi príde, že teraz má Sihoť so Zámostie cez víkend problém, ak 6 nebude jazdiť v "x" a cez víkend len 16 do Kubrej
Vladimír
Podľa mňa úplne postačí nastaviť cieľ. Ide predsa o predĺženie, nie o odklon. Tomu, kto cieľ prehliadne, nehrozí že sa odvezie inam, len nevyužije celý potenciál trasy.
S autormi koncepcie sme o tom ešte nehovorili, ale osobne považujem za samozrejmé, že na zastávkach Mateja Bela a Gen. Svobodu sa v oboch smeroch stojí len RAZ - v smere na Saratovskú "hore kopcom" a v smere do mesta "dolu kopcom". Zastavovanie v na rovnakom nástupišti v rôznych smeroch, aj keby to niekomu skrátilo dochádzkovú vzdialenosť, by viedlo k zbytočným nedorozumeniam.
3/6. Pôvodne som nechcel znamienka pri každom spoji, v pláne bola len všeobecná poznámka v poznámkovej časti, že všetky spoje zo zastávky Rybáre pokračujú ako linka 6. Teraz, keď začína byť pravdepodobné, že linka 6 bude rozdelená, je tu otázka, či všeobecnú poznámku iba rozšíriť, že každý spoj pokračuje ako linka 6 alebo 9/16 (menej konkrétne ale viac prehľadné) alebo vypoznámkovať celý cestovný poriadok s vyznačením konkrétnej linky, na ktorú spoj pokračuje (viac konkrétne, zato menej prehľadné).
Nastavenie, aby sa na L6 už v Istebníku zmenil cieľ podľa nadväznej linky, je možné a považujem to za účelné. Určite pomôže cestujúcim zorientovať sa. Toto určite bude.
11. Potenciál predĺženia L11 ku chate neviem zhodnotiť. Som však presvedčený, že ak to s obsluhou lokality myslíme vážne, mal by tam jazdiť každý alebo potom žiadny spoj. Dva spoje denne nemajú šancu osloviť nikoho.
25 a spol.: Opakovane sa spomína nejaká "mantra". Z môjho pohľadu sa autorom podarilo na Dlhých Honoch veľmi účelne rozpliesť klbko neprehľadných liniek a dať ich trasovaniu zmysel. Vidím veľkú paralelu v tom, keď si Ty v roku 2016 rozplietol podobné klbko na Sihoti. Z chaosu sa stala veľmi ľahko pochopiteľná koncepcia, že silná L8 ide po Hodžovej a všetko ostatné "smetie" cez Považskú. Rovnako aj tu - silná L8 po Soblahovskej, silná L1 po Inoveckej, stredne silná L3 okolo Perly a zhluk všetkého ostatného jednotne cez Nemocnicu (oprávnený objekt záujmu cestujúcich), Dlhé Hony (stred sídliska, Inovecká, stred za rohom) a Cintorínsku (oprávnený objekt záujmu cestujúcich).