Takže počet liniek je po novom: 1,2,3,4,6,7,8,11,16,23,24,25,N1,N2,N3,P5,P6,P7
po starom boli
1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28,31
Výsledok 18:19
Prehľadnosť má obdobné hodnoty, aj doterajšie vedenie malo svoj zmysel a plusy.
Mrzí ma, že pravidelná linka cez nový most znova nie je. Len P-čko. Cize aj tu je to obdobné.
Nočná doprava: nemožno porovnávať, lebo mesto 50 poslalo do zabudnutia. A teraz sa uvidí, sú tu naznačené pozitíva, aké ak zásadný problém hlavnej dopravnej osi. Juh - Sihoť totiž jazdilo vždy 3-4 linky (8,18,21,28+50/X), dnes je to 4,8,28 a po novom má byť 4,8,11. Preto aj nočná doprava by tento hlavný prepravný prúd mala zabezpečiť. Nech je ako chce, ľudia musia N prijať. A to nebude, ak niekomu povieme, že na trase trvajúcej 24 minút bude stáť 10 min na stanici.
1: dobrá zmena, tiež som to dávno navrhoval
2: ak bude tá nemocnica, môže byť. Bez nej to ale bude bieda.
3: áno, to je ono
4: aj za mňa veľa spojov pre Opatovú, linka tohto parametra napríklad na Juhu III dnes nie je. Príliš veľa krúženia, aj do Kubry, aj na Sihoť. Taký vymetak. Uvidíme. Ja by som jej trasu volil inak.
6: áno, len treba spoje vyčleniť pod 16 čo idú do Kubrej
7: toto som najviac zvedavý, tá trasa je za mňa divná, hoci Kvetnej som vždy prial poriadnu linku MHD
8: stálica, nie je o čom, občas klbak a je to dokonalé
11: prekvapenie, za mňa jedna z top liniek s 8. Vyťažená, niekedy až veľmi.
16: verím, že vznikne
23: čakal som, že ostane 28. Súhlasím, že krátka trasa. Ten Max by sa mi pozdával.
24: správne
25: cieľom bolo povymetat Dlhé Hony, takto to síce pôjde stredom, ale zase ľudia od Slnečného námestia či od Kútov to budú mať ďalej. Uvidíme. Ja som dúfal, že pri Laugu zmení číslo na 27 a obehne po Novom moste Zámostie.
P: vec účelovosti, tam nemám čo
N: ešte raz, koncept dobrý, len to ozaj doladiť. Pre mňa prekvapenie, že N v "x" nechodí na Sihoť (resp. tam už nezačína)
po starom boli
1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28,31
Výsledok 18:19
Prehľadnosť má obdobné hodnoty, aj doterajšie vedenie malo svoj zmysel a plusy.
Mrzí ma, že pravidelná linka cez nový most znova nie je. Len P-čko. Cize aj tu je to obdobné.
Nočná doprava: nemožno porovnávať, lebo mesto 50 poslalo do zabudnutia. A teraz sa uvidí, sú tu naznačené pozitíva, aké ak zásadný problém hlavnej dopravnej osi. Juh - Sihoť totiž jazdilo vždy 3-4 linky (8,18,21,28+50/X), dnes je to 4,8,28 a po novom má byť 4,8,11. Preto aj nočná doprava by tento hlavný prepravný prúd mala zabezpečiť. Nech je ako chce, ľudia musia N prijať. A to nebude, ak niekomu povieme, že na trase trvajúcej 24 minút bude stáť 10 min na stanici.
1: dobrá zmena, tiež som to dávno navrhoval
2: ak bude tá nemocnica, môže byť. Bez nej to ale bude bieda.
3: áno, to je ono
4: aj za mňa veľa spojov pre Opatovú, linka tohto parametra napríklad na Juhu III dnes nie je. Príliš veľa krúženia, aj do Kubry, aj na Sihoť. Taký vymetak. Uvidíme. Ja by som jej trasu volil inak.
6: áno, len treba spoje vyčleniť pod 16 čo idú do Kubrej
7: toto som najviac zvedavý, tá trasa je za mňa divná, hoci Kvetnej som vždy prial poriadnu linku MHD
8: stálica, nie je o čom, občas klbak a je to dokonalé
11: prekvapenie, za mňa jedna z top liniek s 8. Vyťažená, niekedy až veľmi.
16: verím, že vznikne
23: čakal som, že ostane 28. Súhlasím, že krátka trasa. Ten Max by sa mi pozdával.
24: správne
25: cieľom bolo povymetat Dlhé Hony, takto to síce pôjde stredom, ale zase ľudia od Slnečného námestia či od Kútov to budú mať ďalej. Uvidíme. Ja som dúfal, že pri Laugu zmení číslo na 27 a obehne po Novom moste Zámostie.
P: vec účelovosti, tam nemám čo
N: ešte raz, koncept dobrý, len to ozaj doladiť. Pre mňa prekvapenie, že N v "x" nechodí na Sihoť (resp. tam už nezačína)
kvorka