Ja ešte k tej L28 pridám len taký pocitový príspevok a to, že najväčší potenciál má/mala by ráno, keď ešte nejazdí L24, prehusťovať L2 je zbytočné a ľudia zo Sihote potrebujú ísť do napr. k nemocnici alebo do polikliniky Juh na Východnej. Naopak ráno má Východná väčší potenciál ako poobede keď idú ľudia niekam a majú to "dolu kopcom". Poobede keď sa vracajú idú skôr do stredu Juhu kde je napr. Južanka, služby a idú potom dolu kopcom.
Poobede už oslabne potenciál aj nemocnica - Sihoť a jazdí L24.
Ale súhlasím s kvorkom a draxterom že medzi 19:00 a 22:30 by si vedela nájsť cestujúcich kvôli jej konečným kde je dosť mladých. Možno ak by večer už jazdila L9 Juh II - MČ Západ - stanica a L28 mohli by to byť len náhrady za jednu spomedzi dvoch "osmičiek" a nových spojov na L13.
Poobede už oslabne potenciál aj nemocnica - Sihoť a jazdí L24.
Ale súhlasím s kvorkom a draxterom že medzi 19:00 a 22:30 by si vedela nájsť cestujúcich kvôli jej konečným kde je dosť mladých. Možno ak by večer už jazdila L9 Juh II - MČ Západ - stanica a L28 mohli by to byť len náhrady za jednu spomedzi dvoch "osmičiek" a nových spojov na L13.
draxter
28: aké data chceš získať vo vzťahu k tomu, že z Juhu III ide len krátka 23 (ktorá vozí tiež spolu nikoho) a 28? Potvrdiť že pomer k dĺžke je 23 lepšia? Na to snáď netreba dáta. To dá selský rozum. No a na iné trasovanie žiadne dáta nie sú. Takže potom najlepšie je nechať 23. Bravó. To sme sa teda posunuli. Dáta nám povedia aj to, že linka 4 je z Opatovej najlepšie využívaná, rovnako linka 13 bude lepšia než 31. Ale to neznamená, že toto chceme. Chceme zmenu k lepšiemu, nie odôvodnenie konzervovanie nevhodného stavu.