Reakcia na: mrcheef #13558:
Myslím že najlepšie napojenie Vinohradov na stanicu aj z časového hľadiska v súčasnom cestovnom poriadku by bolo bývalo celý rozsah L5 aj presne ako sú existujúce spoje, predĺžiť od zastávky Brnianska cez Záblatie, Zlatovce, Istebník na stanicu. Pri odchode z Juhu o X:25 je to ideálny príchod k vlakom aj dovoz pracujúcich na zmeny do Zámostia.
Keďže idú vlaky nepárnu hodinu skôr ako párnu, napr. o 8:25 na Rybáre zájsť, o 9:25 len Záblatie, stred. Opačne to isté. V čase prac. deň večer a voľný deň takto predĺžiť spoje L7/17. Časy odchodov a príchodov k vlakom/od vlakov sedia na súčasné časy spojov L5 a 7/17 s nejakou minimálnou odchýlkou.
Celodenne "x" aj "a" 60 min.
K tomu L3 len v špičke a L27 ako dvojička k nej od 8:00 do cca 18:00 (60 min.) + voľný deň (120 min.) Záblatie - Zlatovce - Istebník - Nemocnica - Laugaricio.
Toto by spôsobilo nepotrebnosť L13 a L31 a utriaslo L6 do svojej historickej podoby.
Michal Mazánik
Napriek tomu tu žiadny výrazný vzťah so Sihoťou nevidíme. Pokiaľ sa bavíme o vzťahu medzi Juhom III a Sihoťou, tak to, či v centre mesta ide pred linkou 28 aj linka 6 nehrá rolu, nakoľko sa bavíme o cestujúcich z Juhu III, nie o cestujúcich pristupujúcich v meste, ktorí môžu namiesto linky 28 použiť čokoľvek iné. Mimochodom to, že tesne pred linkou 28 ide linka 6, je práve dôsledok príliš vysokého počtu liniek na Sihoti, ktoré sa nedajú kvalitne preložiť, presne ako povedal kolega o pár príspevkov nižšie.
Taktiež si nemyslím, že večerné spojenie zo Sihote na Juh III by linke 28 prinieslo dramatický nárast počtu cestujúcich. Sihoť je sídlisko, pokiaľ zrovna nie je futbal alebo hokej, nie je moc dôvodov tam tráviť večer. Večer sa ľudia vracajú z centra mesta, čo jasne vidíme na počte nástupov na nočný spoj linky 22 na Hasičskej. Pre týchto cestujúcich nemusí ísť autobus až zo Sihote.