Reakcia na: Michal Mazánik #13554:
Lenže tento graf vychádza zo súčasného "noty na bubon" cestovného poriadku, kedy je 28 skresaná. Premávka do večera tam teda zahrnutá nemôže byť. A dôležitým faktorom je, že kedy 28 jazdí na Sihoť - raz za dve hodiny a ešte ju v "x" tesne povyžiera linka 6 idúca 5 min pred ňou.Linka 23 je slabá, jeje spoje pod 28 vytvoria jednozančne potenciál. Preto bola linka 28 aj zriadená a jej čísla pred drastickými škrtmi odôvodňovali dokonca úvahy o kĺbaku. Čiže isto nie, sám bývam na Halalovke, spojenie na Juhu III musí ponúknuť aj zaujímavý cieľ. 28 bola k 8 a 18 logickým výsledkom. To, že sa skresaním v roku 2012 dostala do tejto podoby, nevypovedá nič o jej potenciáli. Ale vypovedá to o tom, že s linkou 23 boli kadejaké pokusy (aj premávka do 22:30) a NIKDY to nebolo zlepšenie. Zatiaľ čo 28 áno. Pravidelný interval 30-60 min urobí niečo iné, než súčasných 120.
TomoSK
Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.