Dobrý deň. Dlho som tu nepísal, aspoň ste nemuseli hodnotiť palce dolu. Dnes , ak to tu čítam, prímestská doprava má zásadný problém. Pablo píše, že nie sú vodiči, lebo málo platia. Aj Theo niečo v tomto duchu. Nuž, ale a to tu takmer všetci odmietate, treba sa pozrieť pravde očí. Aké sú priority mesta Trenčín, či TSK ? Napríklad https://trencin.sk/samosprava/uzemne-planovanie/revitalizacia-stareho-zeleznicneho-mosta/
A mnoho iného.
Súhlasím väčšina má problém s nedostatkom vodičov, ale prečo? Odrobiť 200+ hodín mesačne za 1100-1200e čistého, posledné mesiace bez prémií s kopou nadčasu a super prístupom vedúcich... Stačí adekvátne zaplatiť za prácu ktorú vyžadujú a budú mať zástup ľudí čo bude chcieť jazdiť.
Povedz mi, koľko gastarbajtrov majú naši dopravcovia z nemecka alebo francúzska a potom sa môžeme baviť o tom, čo je a čo nie je výhovorka.
Každopádne k téme, myslím, že SAD TN by našiel viacero spojov, ktoré by si zaslúžili redukciu bez ohľadu na počet zamestnancov. Určite by som sa pozrel na linky TN-ZA, MY-BA, možno aj spoje po hlavnej ceste medzi TN-NM...
Nie, je v tom rozdiel. Mesto Trenčín v roku 2017 predĺžilo vtedajšiu zmluvu s SAD Trenčín a. s. v súlade s legislatívou. TSK už podľa platnej legislatívy zmluvu predĺžiť nemohol (už bola raz predlžovaná).
Nakoľko nestihol súťaž ukončiť, pokračovanie kontraktu zabezpečili formou správneho konania s dopravcami, ktorým bola uložená povinnosť zabezpečovať dopravu aj po ukončení zmluvy. Išlo o jednostranné uloženie povinnosti dopravcom zo strany TSK.
V TN sa prepadla šanca na trolejbusy, ale nevymýšľať, súčasný vozový park je dosť ekologický. A inak, kde je reforma MHD? Kedy bude predstavená sa už vie? Rád by som konečne piaty klbak do obehu.
Presne tak. Je to nezmysel čo zase úradníci Eú požadujú. Sme v iných problémoch, než si zničiť úplne ekonomiku a verejnú dopravu
Veď nové euro6 naftaky sú už akceptovateľné aj z pohľadu ekológie. Zachvilu by chceli určovať, kedy si môžem prdnúť.
Vážení cestujúci, v termíne od 31.10.2023 je v linkách prímestskej autobusovej dopravy SAD Trenčín, a.s. preprava kolobežky (aj v zloženom stave) zakázaná.
Zápisnica k obnove linky Opatová-družstvo - Juh bola zverejnená. V skratke, poslanci aj mesto sú za jej obnovu. Všetko stojí a padá na dohode s majiteľom družstva, kde by sa autobus mohol otáčať.
Áno, chyba je v tom, že dopravca SAD Trenčín nemá pre túto zastávku aktualizované vývesky (ostatné zastávky majú uvedený dátum 1.9.2023, ale po kliknutí sa takisto zobrazia vývesky z júna). Spoj o 22:20 do BN bol zavedený až od 1.9., predtým nepremával.
Prosím Vás, pozerám na stránke SAD vývesky, ale nikde nevidím spoj 22:20, čo ide v sobotu do BN. Ak to niekto vie nájsť, prosím link (a kukal som nielen nást.6, ale i 10). Dokonca stanica má "platné" CP od 01.06.2023, ani nie tie od 01.09.2023 - asi bude chyba v tomto, čo?
Inak najnovšie sa hovorí že čo vlastne bude na stanici v TN?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Veď nové euro6 naftaky sú už akceptovateľné aj z pohľadu ekológie. Zachvilu by chceli určovať, kedy si môžem prdnúť.