Reakcia na: theo #12975:
Prejavom všetkých snažení je aj tá doprava. Teda napríklad bezplatná MHD je v Komárne, Dunajská Streda, testovanie v neďalekom Púchove, Poprad a tak. Je tu však otázka prečo nesťažovať ekonomicky čudnými nápadmi cestujúcich - znižovanie výhodnosti cestovania a ako som už naznačil zdražovania cestovného, nič iné v tom nie je potrebné hľadať. Sám tvrdíš, že nárast vo verejnej doprave stagnuje. Veď Trenčín je malým mestom, i keď politicky nafúknutý, ako keby sa tu zrážali všetky druhy dopravy. Takže čo na koniec, národ slovenský nie je až taký hlúpy, ako si mnohí myslia. Žmýkať a žmýkať , rušiť a žmýkať občana - cestujúceho. Však, ale máme i nohy a predovšetkým rozum.
Vladimír
2. Absolútne neriešim cenu u vodiča. Až 78% lístkov sa kupuje bezhotovostne, a pre týchto cestujúcich stojí celý lístok 0,40 - 0,50 €. Nehovoriac o 15-eurovom mesačníku (0,50 € na deň). Zdražovanie je politicky vždy ošemetné, ale každý príčetný vidí, že súčasné ceny už dávno nekopírujú ekonomiku. Verím, že ceny nebudú musieť ísť natoľko hore, aby odradili cestujúcich. A lístok u vodiča? Ten má byť pre občasných a náhodných cestujúcich. Pre mňa za mňa aj 1,50...
3. Mesto Trenčín nemá dopravcu vo svojom vlastníctve. Dopravcu teda obstaráva v zmysle príslušného Európskeho nariadenia na dohodnuté zmluvné obdobie. Vstup do zmluvných podmienok je za istých okolností možný, ale v zásade obe strany veria, že to nebude nevyhnutné. Vozidlový park na toto obdobie (2022 - 2031) bol objednaný a dodaný. Ak nedôjde k nepredvídaným okolnostiam, nové autobusy do Trenčína prídu najbližšie v roku 2031.