Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: theo #12919:
Tu rozhodne, či bude ID alebo nie. Ak nie, musí to zákonite obsluhovať MHD. A ak nemá bus MHD byť úplne na odpis,potom chápem,že treba PAL neumožniť zastavovať po trase. Preto dúfam,že PAL a MHD budú integrované na území mesta.
ad 19) obmedzenie PAL by som nezavádzal. Navrhovaný interval 60/120/120 je dosť slabý, aby mu PAL mohla reálne konkurovať. Podobnou konkurenciou je relatívna pešia dostupnosť zastávok na Zlatovskej, pri Slovliku a samozrejme žst Zlatovce.

Plus spojenie na stanicu so súčasným obmedzením PAL so zámerom vytvoriť prípoj pre vlaky je najmä cez víkendy realizovateľný len s odrezaním polovice cestujúcich. V párnu hodinu chodia rýchliky jedným smerom, v nepárnu hodinu druhým smerom. V novom GVD to komplikuje posilnenie víkendových spojov Bratislava - Trenčín na 60 minút interval v preklade s rýchlikmi BA-TN-IL-ZA a tieto ilavsko-žilinské rýchliky budú v približnom preklade s expresmi BA-KE.
Reakcia na: draxter #12913:
tak trochu rozvediem návrh kolegu:
1: treba prehodiť konečné, lebo kĺbová linka by mala takto po celej trase rovnomerné zaťaženie, čo pri koncovke do Kubrej nebýva. Interval 20/30/60. Zastávky Sihoť III a IV sú naviac priamo pod nosom panelových 8-podlažných domov na rozdiel od Kubrá, ZŠ a námestie, ktoré sú pri rodinných domoch. Nasadenie kĺbových vozidiel.
2: zrušená, náhrada linka 10
3: nová nosná linka pre Istebník, Vinohrady a Zlatovce. Presun na Juh I pre zlepšenie obslužnosti sídliska. Vyriešené dve veci jednou cestou. Interval 20/30/60. Sólo vozidlá.
4: bez zmeny, možno zvážiť pridanie spojov Juh I - Sihoť IV a označovať ich ako 4S. Spoje z Opatovej idúce len na Sihoť vždy viesť ako nadväzujúce zo Sihote IV na inej linke.
5: zrušená, v dôsledku posilnenia linky 3
6: spoje stanica - priem.park označovať ako 6A. Inak bez zmeny, víkend 60 min celodenne.
7/17: bez zmeny, doplniť na pravidelný interval v dôsledku zrušenia linky 13, zvážiť viesť viac spojov cez nový most a zmeniť nasadenie kĺbových vozov.
8: bez zmeny, interval upraviť na pravidelných 15/30/30-60, nie 10-20...
10: vybrané spoje končia na otoči v Biskupiciach, netreba všetko do Nozdrkoviec, ale delenie na 2/12 bolo veľmi neprehľadné čo do intervalu a počtu spojov na Novinách bieda, ešte keď aj 21 sa zrušila.
11: posilniť vybrané časy, inak bez zmeny 30/60/60 a zvážiť nasadenie kĺbového vozidla na vybrané spoje
12: zrušená, viď pozn. k 2 a 10
13: zrušená, spoje do linky 7/17, resp. do 3
19: ak nebude integrovaná doprava, tak je potrebné aj spojenie na stanicu pre túto mestskú časť. Mesto teda nedá súhlas s tým, aby PAL stáli v tejto mestskej časti aby PAL nebrala cestujúcich tejto linke, a linka bude mať svoj potenciál, pričom obslúži aj Kvetnú, stanicu Zlatovce, nadviaže na Os vlaky a spojí s Maxom a priem. zónou Pod Sokolice. 60/120/120.
22: predĺženie trasy až Pod Sokolice, preklad s linkou 1
23: zrušená, spoje do linky 28 alebo 22.
24: bez zmeny, interval 60/30/30//30 medzi 09:00 a 19:00, inak 60 min
25: bez zmeny
28: pridané spoje z linky 23 na 30/60/60
50: cez týždeň návoz na Zemplín, pred víkendom a sviatkom či voľným dňom ako donedávna - 5 kolečiek.

Áno, výsledkom je posilnenie, a to najmä Juh I, Istebník, Zlatovce a Vinohrady. Čiastočne aj Noviny a Pod Sokolice. Premávka na Juhu III až do 22:00. Juh I v "x" 15 min, víkend 20 min.

Pozn.: linka 3 nadväzuje na zastávke nemocnica na linku 25
Reakcia na: milan005 #12916:
Prepisoval som to na mobile, podrobné trasy mám tiež, ale v rýchlosti:
6 cez Zlatovce ostáva
10 sú aj spoje len po Biskupice
19 len ak nebude dohoda s inetgráciou PAL
Dám viac cez víkend.
Reakcia na: draxter #12913:
L3 by bola výhodná pri spojoch do priem. parku že by si mohli prestúpiť cestujúci zo smerov Súča/Srnie pri Old Herolde.
L6 len do Záblatia a do Zlatoviec nie?
Prečo L7 a 17 smerovo otáčať?
L10 by bol problém zabezpečiť čo sa týka výpravy, spôsobila by veľa prejazdov na zabezpečenie bezp. prestávok vodičov - nemali by sa busy s akou linkou striedať ani na jednej spomedzi konečných.
L19 by mala malý potenciál.
MČ Západ sa mi zdá namiesto posilnenia oslabená.
Reakcia na: theo #12914:
Ja som dakedy uvažoval aj o linke Sihoť - Hasičská - Kvetná - Priem.park - Nový most - Juh (možno aj s obsluzenim Belej)
Reakcia na: draxter #12913:
Keďže už sú všetky autobusy nízkopodlažné, skôr by som vymyslel niečo ako 25 preniesť do 3 s garantovaným prestupom na Beckovskej na 24 (so stavebnými úpravami spočívajúcimi vo vybudovaní prístreškov a presune priechodov, prípadne zrušiť parkovisko pri Perle a vytvoriť jednu zastávku pre oba smery, aby nebolo potrebné pri prestupe prechádzať cez Legionársku).
Našiel som mail od jedného bývalého prispievatelia a navrhuje takéto linkové vedenie:
1 Sihoť IV - Pred poľom - ŽST - Legionárska - Inovecká - Juh II
3 Juh I - Dlhé hony - nemocnica - Istebník - Zlatovce - Záblatie (vybr.spoje priem.park)
4 Juh I - Inovecká - Legionárska - Rázusova - Sihoť IV - Opatová
6 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Zlatovská - Záblatie
7 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Zlatovská - Nový most - Biskupice - Dlhé hony - Juh II
8 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Rázusova - Hodzova - Sihoť IV
10 Nozdrkovce - noviny - nemocnica - Legionárska - Hodžova - Pred poľom - Kubrá
11 Juh I - Inovecká - Legionárska - ŽST - pred poľom - Kubrá - Kubrická
17 Juh II - Dlhé hony - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Legionárska - Soblahovská - Juh II
19 Istebník - Zlatovce - Zlatovská - ŽST - pred poľom - Kubrá
22 Juh II - Inovecká - ŽST - TMM
24 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - nemocnica - Belá
25 Juh II - Soblahovská - nemocnica - Belá
28 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Legionárska - Dlhé Hony - Juh III
50 Juh II - Soblahovská - Legionárska - ŽST - Rázusova - Sihoť IV - pred poľom - ŽST - Legionárska - Soblahovská - Juh II
Reakcia na: FifoSk #12910:
Nové označníky. Tabule by neboli na každej zastávke, iba na tých, čo sú uvedené v štandardoch😊
Ja mám takú otázku. Prečo je na každej zastávke diera do tvaru štvorca. Ja mám také tušenie že sa budú osádzať odjazdové tabule.
Reakcia na: TeBeCe #12908:
tak podľa značiek mal autobus STOP-ku a teda ak šiel zametač, asi sa nemal ani pohnúť....ale sú tam otázky napr. kade šiel vymetač (či nie po chodníkoch) a pod.
Reakcia na: Jacob #12907:
ak vezmeme situaciu na fotke, tak jeden by povedal, ze autobus sa iba malou rychlostou rozbiehal zo stopky a zametacik donho vpalil stovkou 😁 realnejsia bude ale asi ina moznost.
Reakcia na: dzio #12904:
Fú tak to, áno 😂 z mojej foto čo som našiel nevidno teda ako je poriadne rozbitý. 😞
A vie sa už aspoň kto je na vine tej nehody?
Reakcia na: Jacob #12902:
Tu je to lepsie vidiet
Reakcia na: Jacob #12902:
Moc mierne to neni teda 😂
Reakcia na: Jacob #12902:
Chudák...😢 To bol zrovna môj obľúbený autobus.
Tak a je to tu... prvá nehoda (asi). Našiel som túto foto dnes na Facebooku, detaily ako a presne čo sa stalo nie sú síce známe, ale ak dobre vidím tak autobus má mierne ťuknutý predok.
Reakcia na: PtrkHrnk #12899:
V TN sa našťastie nikto nikdy nevydal cestou úplnej dementnej revolúcie, preto sa čísla dávali vždy veľmi uvážlivo:
https://imhd.sk/tn/doc/sk/10082/V%C3%BDvoj-liniek-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Tren%C4%8D%C3%ADne

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.