Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #12922:
Význam ŽST Zlatovce vzrástol a ideálne by bolo, aby ju MHD obsluhovala. Linka 6 je ale určená pre iné, 31 je blbosť. Mne sa návrh pozdáva, otázne je potom aký CP by mala mať ťa linka 19. Ale ak bude integrácia, zjavne má ňu nebude peňazí. Potom by stálo zato uvažovať, kde má byť ten nový otoč, aby sa dalo s linkovanim urobiť niečo normálne.
Reakcia na: theo #12921:
Nie som autorom draxterom písanej myšlienky, ale rozumiem jej. Spojenie Istebník - stanica je potrebné. A linka 19 by spojila aj hlavnú stanicu aj zlatovskú stanicu, čo je super. A v Istebníku by PAL nemohla zastavovať preto, aby linka 19 mala svoj substrát. To je celé. Autor zjavne nehovorí o plošnom zákaze, to si asi zle porozumel. Dodávam, že Kvetná má ešte spojenie MHD aj od úspechu, kde napr. linka 6 ide tiež na stanicu.
Určite konkrétny CP je už vecou mesta, ale trasovanie a myšlienka sa mi páči. Napríklad v BB sú linky PAL, ktoré sú na území mesta integrované a sú také, ktoré nie sú. Lokalita Istebníka by vhodná asi bola. Ak nie, potom mesto musí zabezpečiť adekvátnu obsluhu. Ja si viem predstaviť túto trasu pre linku 19:
Reakcia na: kvorka #12920:
Dobre, ale načo to riešiť s intervalom 60/120/120 ako potrebu prepojenia práve Kvetnej s autobusovou stanicou? Ako prepojenie Istebníka na autobusovú stanicu to má opodstatnenie, ale Kvetná s obmedzením PAL to až tak výrazný vplyv nemôže mať. Určite nie, aby to zdôvodnilo tak radikálne obmedzenie, bez ohľadu na nejakú integrovanú fatamorgánu.

Počas víkendov bude veľká časť ciest z Kvetnej do cieľov mimo Trenčín bude realizovaná nástupom v pešej dostupnosti sídliska Kvetná.

Ak cez víkend pôjdeš z Kvetnej do Drietomy, nastúpiš na PAL pri Old Herolde alebo pri píle IBO.
Pri vlakoch už uvažujem s novým GVD:
Pri ceste Kvetná - Myjava prípadne Kvetná - Bratislava (každé dve hodiny s prestupom na rýchlik v NM), taktiež využiješ pešibus z paneláka cez cestu na žst Zlatovce.
Pri ceste Kvetná - Žilina bude po novom každý osobák začínať na žst Zlatovce.
Reakcia na: theo #12919:
Tu rozhodne, či bude ID alebo nie. Ak nie, musí to zákonite obsluhovať MHD. A ak nemá bus MHD byť úplne na odpis,potom chápem,že treba PAL neumožniť zastavovať po trase. Preto dúfam,že PAL a MHD budú integrované na území mesta.
ad 19) obmedzenie PAL by som nezavádzal. Navrhovaný interval 60/120/120 je dosť slabý, aby mu PAL mohla reálne konkurovať. Podobnou konkurenciou je relatívna pešia dostupnosť zastávok na Zlatovskej, pri Slovliku a samozrejme žst Zlatovce.

Plus spojenie na stanicu so súčasným obmedzením PAL so zámerom vytvoriť prípoj pre vlaky je najmä cez víkendy realizovateľný len s odrezaním polovice cestujúcich. V párnu hodinu chodia rýchliky jedným smerom, v nepárnu hodinu druhým smerom. V novom GVD to komplikuje posilnenie víkendových spojov Bratislava - Trenčín na 60 minút interval v preklade s rýchlikmi BA-TN-IL-ZA a tieto ilavsko-žilinské rýchliky budú v približnom preklade s expresmi BA-KE.
Reakcia na: draxter #12913:
tak trochu rozvediem návrh kolegu:
1: treba prehodiť konečné, lebo kĺbová linka by mala takto po celej trase rovnomerné zaťaženie, čo pri koncovke do Kubrej nebýva. Interval 20/30/60. Zastávky Sihoť III a IV sú naviac priamo pod nosom panelových 8-podlažných domov na rozdiel od Kubrá, ZŠ a námestie, ktoré sú pri rodinných domoch. Nasadenie kĺbových vozidiel.
2: zrušená, náhrada linka 10
3: nová nosná linka pre Istebník, Vinohrady a Zlatovce. Presun na Juh I pre zlepšenie obslužnosti sídliska. Vyriešené dve veci jednou cestou. Interval 20/30/60. Sólo vozidlá.
4: bez zmeny, možno zvážiť pridanie spojov Juh I - Sihoť IV a označovať ich ako 4S. Spoje z Opatovej idúce len na Sihoť vždy viesť ako nadväzujúce zo Sihote IV na inej linke.
5: zrušená, v dôsledku posilnenia linky 3
6: spoje stanica - priem.park označovať ako 6A. Inak bez zmeny, víkend 60 min celodenne.
7/17: bez zmeny, doplniť na pravidelný interval v dôsledku zrušenia linky 13, zvážiť viesť viac spojov cez nový most a zmeniť nasadenie kĺbových vozov.
8: bez zmeny, interval upraviť na pravidelných 15/30/30-60, nie 10-20...
10: vybrané spoje končia na otoči v Biskupiciach, netreba všetko do Nozdrkoviec, ale delenie na 2/12 bolo veľmi neprehľadné čo do intervalu a počtu spojov na Novinách bieda, ešte keď aj 21 sa zrušila.
11: posilniť vybrané časy, inak bez zmeny 30/60/60 a zvážiť nasadenie kĺbového vozidla na vybrané spoje
12: zrušená, viď pozn. k 2 a 10
13: zrušená, spoje do linky 7/17, resp. do 3
19: ak nebude integrovaná doprava, tak je potrebné aj spojenie na stanicu pre túto mestskú časť. Mesto teda nedá súhlas s tým, aby PAL stáli v tejto mestskej časti aby PAL nebrala cestujúcich tejto linke, a linka bude mať svoj potenciál, pričom obslúži aj Kvetnú, stanicu Zlatovce, nadviaže na Os vlaky a spojí s Maxom a priem. zónou Pod Sokolice. 60/120/120.
22: predĺženie trasy až Pod Sokolice, preklad s linkou 1
23: zrušená, spoje do linky 28 alebo 22.
24: bez zmeny, interval 60/30/30//30 medzi 09:00 a 19:00, inak 60 min
25: bez zmeny
28: pridané spoje z linky 23 na 30/60/60
50: cez týždeň návoz na Zemplín, pred víkendom a sviatkom či voľným dňom ako donedávna - 5 kolečiek.

Áno, výsledkom je posilnenie, a to najmä Juh I, Istebník, Zlatovce a Vinohrady. Čiastočne aj Noviny a Pod Sokolice. Premávka na Juhu III až do 22:00. Juh I v "x" 15 min, víkend 20 min.

Pozn.: linka 3 nadväzuje na zastávke nemocnica na linku 25
Reakcia na: milan005 #12916:
Prepisoval som to na mobile, podrobné trasy mám tiež, ale v rýchlosti:
6 cez Zlatovce ostáva
10 sú aj spoje len po Biskupice
19 len ak nebude dohoda s inetgráciou PAL
Dám viac cez víkend.
Reakcia na: draxter #12913:
L3 by bola výhodná pri spojoch do priem. parku že by si mohli prestúpiť cestujúci zo smerov Súča/Srnie pri Old Herolde.
L6 len do Záblatia a do Zlatoviec nie?
Prečo L7 a 17 smerovo otáčať?
L10 by bol problém zabezpečiť čo sa týka výpravy, spôsobila by veľa prejazdov na zabezpečenie bezp. prestávok vodičov - nemali by sa busy s akou linkou striedať ani na jednej spomedzi konečných.
L19 by mala malý potenciál.
MČ Západ sa mi zdá namiesto posilnenia oslabená.
Reakcia na: theo #12914:
Ja som dakedy uvažoval aj o linke Sihoť - Hasičská - Kvetná - Priem.park - Nový most - Juh (možno aj s obsluzenim Belej)
Reakcia na: draxter #12913:
Keďže už sú všetky autobusy nízkopodlažné, skôr by som vymyslel niečo ako 25 preniesť do 3 s garantovaným prestupom na Beckovskej na 24 (so stavebnými úpravami spočívajúcimi vo vybudovaní prístreškov a presune priechodov, prípadne zrušiť parkovisko pri Perle a vytvoriť jednu zastávku pre oba smery, aby nebolo potrebné pri prestupe prechádzať cez Legionársku).
Našiel som mail od jedného bývalého prispievatelia a navrhuje takéto linkové vedenie:
1 Sihoť IV - Pred poľom - ŽST - Legionárska - Inovecká - Juh II
3 Juh I - Dlhé hony - nemocnica - Istebník - Zlatovce - Záblatie (vybr.spoje priem.park)
4 Juh I - Inovecká - Legionárska - Rázusova - Sihoť IV - Opatová
6 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Zlatovská - Záblatie
7 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Zlatovská - Nový most - Biskupice - Dlhé hony - Juh II
8 Juh II - Soblahovská - Legionárska - Rázusova - Hodzova - Sihoť IV
10 Nozdrkovce - noviny - nemocnica - Legionárska - Hodžova - Pred poľom - Kubrá
11 Juh I - Inovecká - Legionárska - ŽST - pred poľom - Kubrá - Kubrická
17 Juh II - Dlhé hony - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Legionárska - Soblahovská - Juh II
19 Istebník - Zlatovce - Zlatovská - ŽST - pred poľom - Kubrá
22 Juh II - Inovecká - ŽST - TMM
24 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - nemocnica - Belá
25 Juh II - Soblahovská - nemocnica - Belá
28 Sihoť IV - Rázusova - ŽST - Legionárska - Dlhé Hony - Juh III
50 Juh II - Soblahovská - Legionárska - ŽST - Rázusova - Sihoť IV - pred poľom - ŽST - Legionárska - Soblahovská - Juh II
Reakcia na: FifoSk #12910:
Nové označníky. Tabule by neboli na každej zastávke, iba na tých, čo sú uvedené v štandardoch😊
Ja mám takú otázku. Prečo je na každej zastávke diera do tvaru štvorca. Ja mám také tušenie že sa budú osádzať odjazdové tabule.
Reakcia na: TeBeCe #12908:
tak podľa značiek mal autobus STOP-ku a teda ak šiel zametač, asi sa nemal ani pohnúť....ale sú tam otázky napr. kade šiel vymetač (či nie po chodníkoch) a pod.
Reakcia na: Jacob #12907:
ak vezmeme situaciu na fotke, tak jeden by povedal, ze autobus sa iba malou rychlostou rozbiehal zo stopky a zametacik donho vpalil stovkou 😁 realnejsia bude ale asi ina moznost.
Reakcia na: dzio #12904:
Fú tak to, áno 😂 z mojej foto čo som našiel nevidno teda ako je poriadne rozbitý. 😞
A vie sa už aspoň kto je na vine tej nehody?
Reakcia na: Jacob #12902:
Tu je to lepsie vidiet
Reakcia na: Jacob #12902:
Moc mierne to neni teda 😂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.