lenže terajšia "Hasičská" sa má presunúť podľa vizualizácii za trať, takže to beriem, že cesta I. triedy pôjde tadiaľ a súčasná ostane ako mestská. Ale samozrejme, mesto musí tlačiť pri zmenách aj na toto.
To je niečo, čo by reálne pomohlo MHD, ale má to dva háčiky. Jedným by bolo ohrozenie tých asi osem parkovacích miest, ktoré by sa muselo zrušiť.
Druhým je to, že ide o cesty I. a II. triedy, čiže tiež záležitosť TSK a SSC .
To, že OÚ pozemky nevyňal je určite problém. Na druhej strane, všetkým nám je jasné, že v tomto ťahá za kratší povraz práve OÚ, pretože v tej lokalite sa vyňať musí. Či to bude nová spojnica alebo štvorprúdovka na existujúcej ceste je v princípe jedno, ale asfaltom sa to skôr či neskôr zaleje.
Realizovateľnejšie mi príde to tak, ako bolo spomenuté v komentári:
označiť hranice pozemkov, odstúpiť od zmluvy s družstvom o prenájme a keď nie legálne vysypať trebárs štrkom, tak nechať cyklistov a chodcov, nech to vyšliapu. Použiteľné to bude aspoň pri peknom počasí. A nakoniec, už sa vedú diskusie na ministerstve pôdohospodárstva o tom, že by sa mali zmenšovať monokultúrne lány, tak to realizovať ako remízku...
Len či to niekto aj číta... lebo sú tam návrhy, s ktorými mesto nič neurobí: odbočovací pruh pred Tescom: ide o cestu II. triedy, takže TSK to má riešiť. A rovno štvoprúdovka, nie 100m odbočovacieho, to nič neporieši!
Spojnicu spod Juhu k Laugu už OÚ TN odmietol, žiaľ. Mesto musí podľa toho hľadať alternatívu.
Ja by som bol za buspruh od Hasičskej pod most k Rozmarínovej.
Takže pribudla aj možnosť zadávať konkrétne návrhy do Plánu udržateľnej mobility. Kto sa na to cítite a mali ste dobré návrhy na reorganizáciu MHD, bolo by dobré ich tam prekopírovať.
Mesto Trenčín sprístupnilo možnosť zapojenia sa do tvorby plánu udržateľnej mobility. Zatiaľ je možné diskutovať o rôznych víziách mesta alebo napísať svoju.
V pondelok 08.06.2020 by mala byť zverejnená na diskusiu analytická časť PUM. Od piatka 12.06.2020 s možnosťou odosielania konkrétnych cieľov a opatrení.
Myslím si, že tie Biskupice ešte SADka dorieši (pretože aj na tie v PP nalepili správne farebné fólie, možno nestihli), ale radšej som si spravil túto fotku. Keby nie, tak dáme požiadavku znova
Na Vinohradoch bola odpoveď, že nakoľko sa pripravuje rekonštrukcia ulice, nemalo by zmysel tam teraz osádzať označníky (s čím súhlasím).
Hodžova, ZŠ už má riadny označník a označník z kpt. Nálepku bol tiež demontovaný (ten je teraz na zastávke Akebono).
Len je to žiaľ zase také "pseudo"riešenie, pretože nikdy nič nemôže byť OK hneď na prvý raz...
1. zastávka Biskupice, nám. pre linku 2 z LOT je bez názvu
2. dokonca je použité žlté pole: teda zóna Zámostie
3. presvitá názov Staničná - to neboli aspoň samolepky na toto? Červená farba by sa snáď tiež našla...
To sa mohol osadiť radšej na Vinohradoch miesto tých "navarených kolies" tam by žltý podklad bol na mieste. Kde sú stojany z Električnej (6 ks)? Tie všetky majú predsa červené pole a mohli sa tam osadiť!
Keď sme pritom, tak Hodžova, ZŠ smer centrum má tiež navarené koleso alebo už normál?
Riadne (farebné) označníky zatiaľ pribudli na zastávkach Akebono, Priemyselný park II a Biskupice, námestie (pre linku 2 smerom z LOT do centra, kde označník nikdy predtým nebol). Prenosné označníky zatiaľ ostali na zastávke Záblatie, pošta smer Rybáre; Vinohrady (obojsmerne, tam sa ale pripravuje rekonštrukcia ulice) a v otoči Priemyselný park je regionálny označník.
Začiatkom marca sme na to s poslancom Richardom Ščepkom upozorňovali cez VMČ, takže som rád, že SADka na tom pracuje. Napríklad na zastávke Priemyselný park II bol prenosný označník cca 4 roky. Chcel som pridať nejaké fotky z terénu, ale na iMHD mi nejdú vkladať súbory...
Velke/male veci sa deju,doosadzaju sa chybajuce nove-aktualne BUS stojany tam kde boli uz veru aj roky tie docasne starucke ako my im vravime "prenosne" ...Hned to inak vyzera,chvalim ...istov!
To znamená ďalší značný úbytok cestujúcich, keďže sa nebudú mať ako dostať ľudia na nočnú, z poobednej (tým pádom nepôjdu už ani z nočnej a na poobednú). Ďalším silným ťahom je piatok večer a tiež predvianočné obdobie...Takže toto všetko by padlo.
Nie je dolezita strana 18, ale strana 11 s Tabulkou 5. Lauga sa to netyka, ale ostatnych obci kraja ano. O 19h zhasnu v autobuse svetla a zahlasia: Vazeni cestujuci, nikto vas nevyhana, ale uz je zaverecna! Zelame vam dobru noc! O 19h sa PADka na noc zamyka...
Čo sa týka tých spojov 3 a 11, to chceš aby L6 zachádzala už aj do VOP?
Okrem nich je to linka spojovacia, spoje prichádzajú alebo pokračujú na iných linkách.
3 - pôvodne ako prejazd, ale načo má ísť bus naprázdno keď môže poslúžiť napr. nejakému cestujúcemu ktorý sa potrebuje dostať z Istebníka na stanicu.
13 - prichádza z Trenč. Závady, pokračuje do Opatoviec.
5 - hradí spoj 406/12, ktorý počas prázdnin nepremáva avšak v minulosti premával ale bol zrušený. Aby sa cestujúci z Nemšovej a Skalky mali ako dostať k SAD.
11 - Vytvára prípoj pracujúcim VOP k Úspechu, kde si už môžu prestúpiť na prímestské spoje všetkými smermi.
7 - pokračuje do Omšenia.
4 - prichádza z Trnávky.
20 - pokračuje na Vlčí Vrch.
2 - zváža pracujúcich vo VOP, ktorí sa na stanicu dovezú prímestskými spojmi z okolitých dedín.
8 - prichádza z Dolnej Poruby.
10 - pokračuje do Horného Srnia.
6 - prichádza z Dolnej Poruby.
Si to úplne vystihol, niet čo dodať. Možno ešte to, že číslo linky u PAL by malo byť zobrzaované rovnako ako v MHD spredu, zboku, vzadu, aby ľudia vedeli, čo za voz ide. Kľúčové bude pre človek v Istebníku, či príde voz čo ho vezme na Hasičskú alebo ku gymplu.
A pre mňa to, žeby MHD do Lauga nahradila PAL, je blbosť ako voda v koši - pri tých číslach nemysliteľné a ani by som to neodporúčal: PAL vozidlá s menšou kapacitou, nie sú NP, nástup prednými dvermi verzus 3 - 4 dvere v MHD...a potom cestujúci PAL by boli riadne zdržaný. z PAL zmizli kĺbaky, hoci na linke do DCA by sa hodili, skôr vidím akútnu potrebu zmeniť ten hlúpy odbavovací systém na PAL!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
draxter