Mesto Trenčín sprístupnilo možnosť zapojenia sa do tvorby plánu udržateľnej mobility. Zatiaľ je možné diskutovať o rôznych víziách mesta alebo napísať svoju.
V pondelok 08.06.2020 by mala byť zverejnená na diskusiu analytická časť PUM. Od piatka 12.06.2020 s možnosťou odosielania konkrétnych cieľov a opatrení.
https://zapojsa.trencin.sk/
V pondelok 08.06.2020 by mala byť zverejnená na diskusiu analytická časť PUM. Od piatka 12.06.2020 s možnosťou odosielania konkrétnych cieľov a opatrení.
https://zapojsa.trencin.sk/
draxter
Ja preferujem, aby Orechová, Istebník a Bratislavskú ul. prevzala PAD. Je tam neskutočná frekvencia spojov, preto tam by MHD bola naozaj len doplnok. Naopak, vidím priestor, aby linka do Soblahova, či jediný spoj na linke Hrabovka bol daný pod MHD.
Na linke 309 424 je zase ukážka toho, že licencia na túto linku je prímestská, avšak spoje na nej nespĺńajú definíciu prímestskej linky, lebo nespájajú 2 a viac obcí. Reálne totiž ANI JEDEN neprejde obvod Trenčína, a teda by mali byť zaturnusované do MHD. Takto robia MHD konkurenciu a platí ich VÚC (úplne zbytočne). Ale sú tam poznámky o tom, že spoje 7, 10, 13 a 20 pokračujú na iných PAL. A to je potom už niečo iné. Ale zvyšok rozhodne MHD, spoje 3 a 11 rozhodne ako linka 6 a pod.
Na tomto sa musí seriózne začať robiť. Zjednotiť názvy zastávok, určiť základné a doplnkové smery, tarifnú integráciu a číselné značenie PAL (tam je trojcifra na mieste).