Reakcia na: Marek6283 #12191:
Zaujímavý postreh, to by ma (ako cestujúceho) veru nenapadlo. Pretože uhol vjazdu aj výjazdu mi prišli celkom ok (rsp. aspoň lepšie, ako na Soblahovskej). Len škoda, že je tam to parkovisko. Okrem toho chválim vodiacu dlažbu, na ktorú sa na Soblahovskej aj Gen. Svobodu zabudlo.Inak "BUS stojany" chýbajú na viacerých novších aj starších zastávkach, hlavne v priemyselnom parku, tam nie je nikde. Pričom tie dočasné označníky nie sú práve reprezentatívne.

Michal Mazánik
Okrem L13 a L31 by som zvážil aj zrušenie L27 a načasovanie trojky tak, aby na gymnáziu/Braneckého boli možné prestupy z/do OC Laugaricio (spolu s posilnením L24 na 30 min.)
Ohľadom Novín, čo sa týka vyťaženosti, mali dosť rozpačitý úvod, teraz ráno tam býva okolo 5-7 ľudí, inak 1-5 ľudí. Je to málo, ale stále lepšie ako Nozdrkovce, kam mimo špičky nejazdí takmer nikto. Noviny by si preto zaslúžili lepší interval.
Viem, že je to dosť nepopulárny a v minulosti nie práve osvedčený počin, ale linky 1 a 22 by som spojil. Pretože linka 22 už má iba minimum spojov (v porovnaní s jej podobou pred rokom 2012) a linka 1, ako som už veľakrát písal, jazdí v Kubrej poloprázdna, zbytočne sa tam plytvajú harmoniky. Napadajú ma 3 možnosti, kde "novú" linku ukončiť: na stanici, pri MAXe/Výstavisku, alebo na Sihoti cez Pred polom. Najviac asi preferujem stanicu, alebo MAX.