Reakcia na: kvorka #12196:
Lebo toto mesto vie len šetriť a vyberať parkovné: čo sa pre MHD urobilo v roku 2019? NIČ. Len zbytočné opravy za ťažké prachy na starých črepoch B952...Všetky mestá posilujú dopravu na Silvestra a v noci na Nový rok. Trenčín? Nočná linka nejde, veď načo, kedy by bola dokonca isto zisková a narvaná (ako som ju zažil posledne tuším 12 rokov dozadu). Radšej sa robia rôzne pseudoťahy a ide sa šetriť na 2 dňoch v roku, čím sa domýlia všetci cestujúci, pretože cestovný poriadok obmedzenie tohto druhu ani nemá.
Haló, budíček, páni radní, Vám to zrátame a bude nás zaujímať, koľko lówe z parkingu šlo do MHD - koľko zastávok urobilo mesto tento rok? Koľko nových busov? Posilnila sa MHD /nerátam tie 3 víkendovíe spoje na 24 pred Vianocami)?
Jazdia stále len 4 z 5 možných kĺbakov, prečo? Toto mesto je neschopné požiadať, aby sa nasadili všetky, najmä keď je teraz dopyt a ešte aj situácia s busmi taká, že jazdia prímestské vozy? Toto je neschopnosť a nevedomosť!!! V roku 2010 kĺbových poradí bolo 5....
Nastal čas asi aby pán Rybíček zvážil, čo mesto môže dať, lebo už asi nemá čo a aj tender na MHD nedokázal urobiť - vraj by to nestihli, ale pravda je že neskoro sa zbadali a potom to tak vyzerá s vozovým parkom ako teraz.... ďakujeme.
Jacob
Ono by skôr chcelo aby linka 24,25 mali interval minimálne 30 minút pri najhoršiom, ideálnejší by bol 15 minutový, aj keď ten by bol asi zbytočný a autobusy možno nevyužité ale 30 minutový by sa uživil na 100%, lebo to je otras ten hodinový.
To akože kto videl aby do najväčšieho nákupného centra v Trenčíne či ak nie v samotnom Trenčianskom kraji a aby tam bola takáto biedna dostupnosť MHD.
Samozrejme som si vedomý, že takýmto vypisovaním na internete ako všetci robíme sa prd zmení, mesto nečíta naše príspevky, SAD TN tiež nie a keby aj tak nezaujíma ich to.
Taktiež riešiť to nejako verejne ako jedinec aby nastala zmena tiež nemá zmysel, aspoň ja ho nevidím, lebo Mesto Trenčín absolútne, ale že ABSOLÚTNE NEZAUJÍMA MESTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA v KRAJSKOM MESTE!
Však načo, sami môžeme vidieť, mesto radšej buduje parkoviská pre autá, a spoplatňuje ich, čo v opačnom prípade MHD im nemá ako zarábať oproti spoplatneným parkoviskám, čiže nefunguje presadanie z áut do MHD ale opačne, teda zjavne podľa logiky mesta a toho ako koná.