Reakcia na: Viko #12038:
Ale ono to nie je také jednoduché. Mesto nesie aj náklady za odpisy autobusov a tie sú vyššie pri nových autobusoch, respektíve sa zvyšujú ako pri starých, preto si SADka nemôže svojvoľne nakúpiť autobusy len tak. A určite by ani neurobili to, že by na 3 roky kúpili autobusy, s ktorými by potom nevedeli čo budú v prípade neúspechu robiť. Predsa len, každá špecifikácia výbavy autobusu je odlišná, každé mesto požaduje niečo iné a tak predať trojročný autobus nie je taká sranda, ako predať trojročné auto. A to si týmto nechcem zastávať SADku, ale tá musí plniť to, k čomu je zmluvne zaviazaná mestom. A keď si mesto povie, že sa budú generálkovať vraky, tak ich SADka bude generálkovať. Je to jednoduché.
Celé toto predĺženie zmluvy bolo podľa mňa jedno veľké fiasko, ale bohužiaľ je to tak ako to je.
Jacob
Tiež neviem čo riešia, že tie ojazdené majú rovnako kilometrov či rok výroby, ale totožné určite nie sú, keďže tie ojazdené keby mali klímu tak je to hneď o niečom inom a boli by úplne nízkopodlažné.
Keby malo dôjsť k zvýšeniu servisných nákladov ak by sa jednalo o inú značku, tak to potom SAD-ka čo chce robiť? Nové autobusy nechce kúpiť, ale to je potom ich jedná možnosť pre nich.
S takýmto prístupom a takouto odpoveďou je jasná odpoveď, že nie je žiadny záujem o zlepšenie MHD, zjavne je im jedno, akým hnojom sa vozíme, hlavne, že sa máme čím voziť, že?
Inde fungujú maglevy a iné revolučné doprané prostriedky, ale u nás ani len nevedia spravovať poriadne autobusovú dopravu