Reakcia na: milan005 #11890:
Tak potom sa ospravedlňujem, akosi mi vypadlo, že na tej 5ťke boli dva Ikarusy. O tej Karose som ti nepísal tú 12tku ale linku 2. Chodieval som s ňou niekedy zo školy smer Biskupice a tam mal chvíľu pauzu, prehodil tabule a išiel na 20.
Je možné, že potom to prehodili na voz z linky 19, ale chodieval tam aj tento.
Čo sa týka tej 12tky poobednej, to máš pravdu, písaná bola od Gympla ale chodila už zo stanice.
milan005
A tretí bol práve ten modrý Ikarus 659AM, ktorý mal toho času len spoje v špičke na L5.
Neskôr, cca v r. 2003/4 modrý Ikarus zmizol z premávky a vodičovi posunuli 759AM, pričom vodiči 759AM dostali Karosu 847BP, s ktorou potom robievali už aj víkendy. Vodičovi, ktorý pôvodne robil len L5 s modrým Ikarusom, boli na "fajront" pridané ešte nejaké spoje L15 (Karosa by asi množstvo cestujúcich, čo s tými spojmi chodila nepobrala).
Na L5 bola zaujímavosť, že medzi 20. a 21. hodinou večer sa tam stretali až 3 Ikarusy, 2 z päťky a jeden z jednotky (z Juhu boli až 3 spoje za hodinu, pričom 2 sa vracali späť na Juh naprázdno).
Tá prvá prejazdová Karosa (ja už si pamätám až 700AM, ale mám nejaké útržkové spomienky aj na 655AM) - ja už si nepamätám jej poobedný spoj na L12. L12 si pamätám v odpoludňajšej špičke už len s jedným spojom a to takým zvláštnym o 14:20 zo stanice. Ale to robila myslím Karosa z L2, ktorá predtým spravila zmluvnú prepravu "CHIPS" a pod týmto spojom sa vracala späť na svoju L2, pričom ju v špičke posilnila. V cest. poriadku bol ten spoj vedený len od Gymnázia, ale chodil zo stanice.
Na L20 15:15 od LOT neskôr už chodievala Karosa z L19, ja už si spomínam až na tú druhú "ex-ostravskú", modrobielu.