Reply on: mathre #11896:
121 mala isto len 2 spoje, od roku 1992 mám všetky CP, ktoré sa týkali zavádzania či rušenia liniek, pričom medzi rokmi 2002 až 2016 mám asi aj každú jednu drobnú úpravu. 
Podstata je vypísaná tu (rád poopravím ak bude niekde chyba):
https://imhd.sk/tn/doc/sk/10082/Vyvoj-liniek-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Trencine
milan005
A tretí bol práve ten modrý Ikarus 659AM, ktorý mal toho času len spoje v špičke na L5.
Neskôr, cca v r. 2003/4 modrý Ikarus zmizol z premávky a vodičovi posunuli 759AM, pričom vodiči 759AM dostali Karosu 847BP, s ktorou potom robievali už aj víkendy. Vodičovi, ktorý pôvodne robil len L5 s modrým Ikarusom, boli na "fajront" pridané ešte nejaké spoje L15 (Karosa by asi množstvo cestujúcich, čo s tými spojmi chodila nepobrala).
Na L5 bola zaujímavosť, že medzi 20. a 21. hodinou večer sa tam stretali až 3 Ikarusy, 2 z päťky a jeden z jednotky (z Juhu boli až 3 spoje za hodinu, pričom 2 sa vracali späť na Juh naprázdno).
Tá prvá prejazdová Karosa (ja už si pamätám až 700AM, ale mám nejaké útržkové spomienky aj na 655AM) - ja už si nepamätám jej poobedný spoj na L12. L12 si pamätám v odpoludňajšej špičke už len s jedným spojom a to takým zvláštnym o 14:20 zo stanice. Ale to robila myslím Karosa z L2, ktorá predtým spravila zmluvnú prepravu "CHIPS" a pod týmto spojom sa vracala späť na svoju L2, pričom ju v špičke posilnila. V cest. poriadku bol ten spoj vedený len od Gymnázia, ale chodil zo stanice.
Na L20 15:15 od LOT neskôr už chodievala Karosa z L19, ja už si spomínam až na tú druhú "ex-ostravskú", modrobielu.