Reply on: milan005 #11890:
Tak potom sa ospravedlňujem, akosi mi vypadlo, že na tej 5ťke boli dva Ikarusy. O tej Karose som ti nepísal tú 12tku ale linku 2. Chodieval som s ňou niekedy zo školy smer Biskupice a tam mal chvíľu pauzu, prehodil tabule a išiel na 20.
Je možné, že potom to prehodili na voz z linky 19, ale chodieval tam aj tento.
Čo sa týka tej 12tky poobednej, to máš pravdu, písaná bola od Gympla ale chodila už zo stanice.
milan005
L1 - až 3 Ikarusy (jeden z nich robil od 17tej hodiny spoje na L22)
L2 - až 4 Karosy
L5 - až 2 Ikarusy (jeden z nich robil aj pár spojov na L15, myslím že až 5 alebo 6 otočov) a 1 Karosa
L6, L7, L8 - ako píšeš
L9 - 1 Karosa
L11, L12, L13, L15 - ako píšeš
L16 - som napísal vyššie
L17 - ako píšeš + ranné spoje chodil ten Ikarus na L23, po nej ma L13, potom L7, 5 spojov na L1 a po poobedných "sedemnástkach" znovu spravil 4 spoje na L1
L18 - 1 Ikarus
L19 - samostatná Karosa
L21 - ako píšeš
L22 - 2 Ikarusy
L23 - ako píšeš
Okrem týchto bolo ešte zopár Karos, ktoré robili takú "všehochuť":
- prvá vyššie nespomenutá robila hlavne L8 ale okrem nej aj LEONI, L6, 12, 17, 20
- druhá robila hlavne L11(cez obed) ale okrem nej aj L5, 12, 16, 18, 23
- tretia robila len pár spojov za deň a okrem toho mala zálohu, taká zelená s reklamou "KUCHYNE". Čo viem, mala spoje na L8, 15, 22, myslím že na každej spomenutej linke len jeden otoč.
- štvrtá, posledná (jedna z našich B832) robila hlavne L22 ale okrem nej aj L5, 8, 17, 18, 21, 23. Na jej turnuse bola asi najväčšia obmena spojov za deň a asi aj preto ako prvá (a jediná?!) dostala svetelnú informačnú tabuľu. V r. 2004 alebo 5.
Pospomínal by som si aj na ŠPZ. Toto je stav medzi rokmi cca 2002 až 2004. Denný výjazd bol teda 33 vozidiel.