presne tak, veď to, že to vedeli, vieme. U primátora bola porada za tým účelom - a nebolo to preto, žeby #22 odtrhla klímu... neboj, ešte to osolím, dačo mám v talóne.
Viem, že tu proti tomu panoval relatívny odpor, ale po tejto reakcii by som fakt už išiel tvrdo do nich. Lebo to nie je o nejakom náhodilom zlyhaní, to je systémový problém v myslení a fungovaní.
Fascinuje ma, kde sa berie drzosť na jednej strane to hrať na chudáčikov, ktorých objednávateľ o neprejazdnosti miest na sieti neinformoval, a vzápätí potvrdiť, že (ako každý normálny dopravca) disponujú súhrnom problematických miest. Strkanie hlavy do piesku a odvolávka na dnešné normy pri "včerajších" stavbách je už len čerešnička na torte.
moja skúsenosť s cestovaním tento mesiac ukázala, že dopravca neoznačuje zvnútra vozidlo číslom linky a konečnou, stáva sa to aj Vám že voz toto označenie dnu nemá?
Takže: a) zaujímavé, že bodový problém v Opatovej má SADka tak zmáknutý, že na linku 4 poslala voz #22: Juraj, tie litánie mal dostať dispečer pred vypravenim toho vozu.
b) som rád, že to spustí tlak na starý most, lebo to je problém už dlho a SSC naň prdí.
c) spôsob argumentácie SAD má však utvrdil, že ja ako právnik zase určite vyargumentujem vďaka zabezpečeným dôkazom, že SADka úmyselne konala mimo zákon vyvesením nikým neschváleného CP na Pôrodnej, a teda môj odložený fascikel vyberiem a v pondelok ide na Bernolákovu. A to sa potom bude niekomu ešte z kečky pariť. A inforumjem aj médiá.
Marek: sorač, ale vidíš že SADka len a len iní sú na vine, takže ja ju tiež môžem. A to ešte pár prešľapov mám zdokumentovanych aj na inej úrovni.
Toto:
"a/ Zabezpečiť v prípade prejazdu mestského autobusu zakaždým dočasne úplné uzavretie mosta na
dobu jeho prejazdu, aby sa na moste nachádzal iba jeden autobus, čo vyhovuje prejazdu jediného
vozidla nad 16t do 58t.
b/ Dať odborne prevážiť jednotlivé typy autobusov a stanoviť, koľko môže byť vo vozidle najviac
cestujúcich, aby celková hmotnosť bola max.16 ton. (Teda pri úplne obsadenom autobuse nechať
pred mostom vystúpiť cca 3 osoby - 3x80kg - a nechať ich peši prejsť na druhú stranu mosta a za
mostom opäť do autobusu nastúpiť.)
c/ Okamžite ukončiť prevádzku MHD po starom moste a dopravu riešiť po moste novom.
d/ V spolupráci so správcom mosta dať odborne posúdiť nosnosť mosta, či predsa len nevyhovuje
namiesto 16 tonám na nosnosť 18 ton."
Ako sám pán riaditeľ napísal, "Všetky 4 riešenia, nech sa zdajú akokoľvek absurdné" tak takéto riešenie je nereálne, keby som to mal zhrnúť:
a) také kvantum autobusov či MHD či PAL prechádza cez tento most, že tam by reálne skoro nonstop museli byť dajme tomu mestská polícia a uzatvárať most, čím by sa tvorili velké kolóny a takéto riešenie nie je prijateľné, toto si v žiadnom prípade nemôžu dovoliť spraviť.
b) Hej, nech rovno dajú váhu do autobusov a kto má nad 80 kg ten vystúpi, a následne na konci mosta nastúpi, znova nereálne a to nemôžu spraviť.
c) Zase nereálne, tým by vlastne došlo k zrušeniu zastávok: Bratislavská Old Herold, Ludovíta Stárka, Piešťanská, a ako kde by začínali autobusy na Zlatovská nákupné stredisko a tí čo nastupujú na niektorých s týchto zastávok by išli taký kus pešo?
d) Jediná normálna možnosť.
Možno tento rozbor je zbytočný a robím to len pre seba, ale týmto čo napísal pán riaditeľ tak prestávam veriť, že on má byť na pozícii riaditeľa, nič v zlom, ale takéto zmýšľanie a uvedenie takýchto možnosti to ste si mohol nechať pre seba, normálny človek by na takéto ani možno nepomyslel.
Tak to skúsim trochu oživiť odpoveďou pána riaditeľa SAD Trenčín. Je to síce dlhšie, ale myslím, že opäť zaujímavé čítanie. Je to reakcia na môj email pánovi primátorovi k téme nového vozidla.
Prosím ťa, reálne by pre vás vodičov bolo zhoršením vo väčšej miere jazdiť na novších autobusoch? (Kvôli nejakým vadám Crossu?) Či v čom to je problematické?
Ak má mesto vlastný dopravný podnik, tak nemusí obsluhu súťažiť ale môže ju zadať priamo jemu, nie? Čiže v PB by som čakal automatický podpis novej zmluvy s MDS...
Chybicka se vloudila,vdaka vasim postrehom je uz vsetko na poriadku,ja sa vam za kolegov ospravedlnujem a dakujem!!! Verim ze uz vsetko pofrci ako ma a bude len a len sama spokojnost s nami od zastavky k zastavke
Chcem sa opýtať, kedy mesto schválilo zmenu cestovného poriadku linky 4, keďže napriek Vašej odpovedi z 31.01.2019 som zistil, že už je "vylepený" cestovný poriadok, kde jeden víkendový spoj "zmizol" zo zastávky Opatová, ZŠ na Potočnej ul. ? Vychádzajúc z Vašej odpovede je zrejmé, že namiesto úplne logickej zmeny v nasadení vozidla sa pristúpilo k absurdnej zmene cestovného poriadku! Ak mesto o tom nevie (citujem "preverili sme situáciu"), potom dopravca svojvoľne mení CP a porušuje sa aj plnenie oznamovacej povinnosti o zmene CP? Takto si fungovanie MHD nepredstavujem,
Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 5.2.2019
Dňa 4. 2. 2019 v čase 11:29 h boli zástupcovia mesta Trenčín skontrolovať vyvesený cestovný poriadok na zastávke Opatová ZŠ (bývala ,Potočná ZŠ). Na označníku bol vyvesený cestovný poriadok platný od 9. 12. 2018. Nové vozidlo MHD nie je nasadzované v rámci obsluhy MHD do oblasti Opatová.
Záver: SADka teda vylepila neplatný CP svojvoľne, potom ho rýchlo strhla, mesto potvrdilo, že jediný platný CP bol od 9.12.2018. Len to nikto nechce priznať natvrdo tak, ako som sa pýtal!
Draxter,sice ta chapem v tomto po com bazis...ale uz to tu aj bolo minimalne raz a aj som Ti to uz asi objasnil,prosim ta v tomto upusti od svojho! Ja osobne by som odysiel.... ale neide o mna,je v tom kopec inych veci u nas! Myslim si ze tych uz ozaj par rokov co B952e este caka kym doziju uz ubehne a potom sa svojho dockas
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka