Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spirits #1177:
z dnesneho dna budes mat tolko fotiek, ze sa ti to nebude chciet ani pozerat...len to chce nejaky cas, kym sa fotky upravia a pridaju popisy ?
Perfektná akcia. Ale chudák Ikáčik je rád, že už môže odpočívať. 🙂
od viacerych, hlavne od vodicov som pocul ze ikarus TN-759AM bol odpredany a prevezeny do BB ale za akym ucelom neviem. ak mate niekto nejake blizsie info sem s nim. TN-758AM isiel z poslednych sil, podla mojho nazoru, sli sme velmi pomaly a uz ani ten zvuk nebol ani zdaleka to co byvalo, len sameho dymu a vykon ziadny
Nemate niekto nejake fotky z toho dneska. Bol by som Vam vdacny! ?
Harmonika vyrazila 12.07h,z mieroveho namestia.... (vzadu mal este napisane l.5)...zanim aj novy citelis vyrazil...
Už sa vozíte v Harmonike? ? Hoďte sem potom niekto nejaký report vrátane fota.?
Reakcia na: kvorka #1172:
myslim ze o Topolcanoch sa vazne neda hovorit a uz vobec porovnavat z Trencinom, to ako keby sme posudzovali TN vs. BA. tak dufam ze bude ta kapacita ikarusu dostatocna, mrzelo by ma keby sa donho nenatlacim, mali ste dat aj vlecku ako jazdila kedysi a to by bola dvojita historia, Ikarus a vlecka;-) najlepsie riesenie sa mi vidi tvarit sa ze pozeram kresby deti a ostat v ikaruse aby som sa tam potom nemusel tlacit:D
Reakcia na: irizar #1171:
súhlasím. Terajšie 4 (!) B961E by nemuseli každú chvíľu jazdiť prázdne cez pol mesta. Ich nasadenie bude určite najlepšie na L1,8,15.

K tej spotrebe: na Juh je to pekný stupák, ideálne na zavedenie trolejbusov. Kdežto v Trnave a Topoľčanoch sa jazdí po rovine.
Reakcia na: Lubomir #1162:
Normálne som sa musel pozrieť, čo som sem vtedy napísal ?

Čo sa týka tej Trnavy, aký starý bol dotyčný voz v čase, keď vykazoval takú nízku spotrebu, a ako dobre bol udržiavaný? Dal by sa porovnať so súčasným stavom toho trenčianskeho? Na akých linkách jazdil? Šplhal niekedy do takého kopca ako je ten na sídlisko Juh? SADky sa Ikarusov zbavovali hlavne aj kvôli tomu, že boli neekonomické (aj keď istú rolu tam zohral aj odliv cestujúcich), takže u väčšiny z nich sa spotreba asi pohybovala trošku vyššie než u sólo Karôs. Presné čísla ale fakt neviem, niekto s kompetentnejších (Juraj, Vladimír a pod) by ma mohol doplniť.
S tými dielcami máš pravdu, vyradené vozy by sa dali skanibalizovať, ale opäť sa pýtam: načo? Kvôli jednej posilovej jazde týždenne z hokeja? To mi veľmi ekonomické nepripadá. Skôr by som sa zamyslel nad efektívnejším využitím kĺbov, ktoré už v Trenčíne sú. Každú chvíľu je tu príspevok, ako sú nasadzované na nezmyselné poradia, kde sú poloprázdne.
Zatial co viem tak na tu jazdu sa chysta vela ludi aby sa vobec seci zmestili
re: juraj...c o bude s ik.po rozlucke
Uvidime, aka bude ta rozlucka...dovie ci ikarus este otvori dvere..., a ci utiahne taky naval ludi....
vidis juraj asi to tam u vas za moc nestoji ked byvaôi vodič teraz robi smetiara ?
Reakcia na: Peterr #1165:
no tak ten je celkom dobry ufrflanec:) ak myslis toho z terajsej #81 a dopravne predpisy mu tez moc nehovoria niekedy, ale o tom potom:) ja myslim ze aj keby siel ikarus TN-759AM tak neznamena to ze musi ist zrovna pôvodný vodic z neho. inac jeho pôovodný vodici boli pan Hatlas, ktory uz je na dochodku a ten druhy sofer jazdi teraz na #87 taky v okuliaroch. ale mozno tam daju nejakeho mladeho co robi zalohu. ale najlepsie by bolo keby dali takeho starsieho co kedysi chodil na TN-758AM na l. 8 a teraz robi smetara a na rozlucku by to odjazdil v smetarskom:D
Reakcia na: mato5287 #1164:
ak pojde bus z l.5,mozno aj vodic....to potom bude jazda ?
dufam ze zajtra z ikarusom pojde normalny vodič nie nejaky ,,ufrflany"
Reakcia na: Lubomir #1162:
Keby ten vodič jazdil takou istou technikou jazdy s Karosou 732, pravdepodobne by jazdil za 20 litrov ? .
Reakcia na: irizar #1080:


Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.

S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.

S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.
Reakcia na: Majkl #1159:
v danom čase sa nejednalo o "fantazírovanie". Dokiaľ neboli zrejmé ďalšie skutočnosti, /pozorne prečítaj trochu viac z tohto fóra/, vyzerala tá možnosť reálne. V súčasnosti však už stav 2x280.87 také niečo nedovoľuje. Ohľadne kúpy z KE sa vyjadriť neviem, v každom prípade sa vychádzalo z dostupných informácií.

Pokiaľ si si všimol, Juraj nám presne uviedol, ako je to s pojazdnosťou, a od toho sa to potom odvíjalo. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.