Reakcia na: Peterr #1165:
no tak ten je celkom dobry ufrflanec:) ak myslis toho z terajsej #81 a dopravne predpisy mu tez moc nehovoria niekedy, ale o tom potom:) ja myslim ze aj keby siel ikarus TN-759AM tak neznamena to ze musi ist zrovna pôvodný vodic z neho. inac jeho pôovodný vodici boli pan Hatlas, ktory uz je na dochodku a ten druhy sofer jazdi teraz na #87 taky v okuliaroch. ale mozno tam daju nejakeho mladeho co robi zalohu. ale najlepsie by bolo keby dali takeho starsieho co kedysi chodil na TN-758AM na l. 8 a teraz robi smetara a na rozlucku by to odjazdil v smetarskom:D
Lubomir
Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.