Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.
v danom čase sa nejednalo o "fantazírovanie". Dokiaľ neboli zrejmé ďalšie skutočnosti, /pozorne prečítaj trochu viac z tohto fóra/, vyzerala tá možnosť reálne. V súčasnosti však už stav 2x280.87 také niečo nedovoľuje. Ohľadne kúpy z KE sa vyjadriť neviem, v každom prípade sa vychádzalo z dostupných informácií.
Pokiaľ si si všimol, Juraj nám presne uviedol, ako je to s pojazdnosťou, a od toho sa to potom odvíjalo. ?
aby bolo jasne, velmi vitam iniciativu SAD TN s rozluckovou jazdou, len chcem podotknut, ze fandovia su asi "namlsani" z rozlucky v BA (pripadne v PO a MT), kde sa jazdilo s Ikarusmi viac a preto sa chcu uistit o skutocnom rozsahu rozluckovej jazdy. Kazdopadne, vdaka aj za toto... ?
potom mi pride fantazirovanie o posilovom spoji po hokeji vykonavanom Ikarusom ako bezpredmetne... A asi sa niet co cudovat, ze DPMK tie vozy nekupil...
Aj tak, dik za info.
Ludia Bozi, vy na toto forum iba pisete, alebo ho aj citate?
Pre Kolportera: Napisal som, ze Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdU, nie jazdY. JazdA je vzdy iba jedna, jazdY su dve a viac.
Pre Majkla: Napisal som, ze pojde cez Vychodnu na kruhovy objazd POD Juhom a spat a nie NA Juh. Tu nie je co ani potvrdzovat ani vyvracat...
asi by motor cestu hore Juhom nevydržal, nie je totiž v dobrom stave. Takže v záujme úspešného absolvovania rozlúčkovej jazdy sa Juh vynechá. Ak ťa to poteší, tak aj Sihoť a Kubra, kde boli kĺbaky ako doma na L1 a L18.
podla toho co juraj napisal bude myslim len jedna a to 2 v jednom, cize najprv sa pojde pod juh ikarusom 280.87, odtial v smere do SAD, kde zaroven Ikarus odparkuje na vecne casy a odtial zoberie spät na namestie ludi citelis 18M, takze zabijeme 2 muchy jednou ranou:)
myslim ze ti mozem Juraj povedat aj za vsetkych jedno velke dakujem. za to, ze si sa postavil za nasu tuzbu, za rozluckovu jazdu s ikarusom, moc si to cenim. mas u mna velke plus;-)
Program bude nasledujuci:
- Okolo desiatej dopoludnia sa zacnu na namesti pred kostolom zhromazdovat autobusy
- Bude predvedenych 7 autobusov: 4 ks Citelis 12, 1 ks Citelis 18, 1 ks Karosa B732 a 1 ks vyzdobeny mestsky Ikarus
- Do Ikarusu budu naaranzovane vykresy deti zo Zakladnej umeleckej skoly na temu Nas autobus
- O 11.h sa zacne slavnostne odovzdavanie 5 ks nizkopodlaznych autobusov za ucasti primatora a funkcionarov mesta, majoritneho akcionara a zastupcov SAD Trencin a dalsich hosti.
- Po odovzdani bude prebiehat akcia pre deti na namesti pod krytym pristreskom a bude vyhradeny cas, aby si vsetky vozidla mohla podrobne prehliadnut aj verejnost.
- Podla zaujmu verejnosti o vystavene vozidla sa orientacne medzi 12-13.hodinou predpoklada, ze posledny mestsky Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdu z namestia po trase Hasicska, Elektricna, Vychodna, kruhovy objazd pod Juhom a spat, cez most do Zlatoviec do podniku SAD. Naspat do mesta uz novym Citelis 18
- Podla zaujmu o fotografovanie by mal Ikarus zastavit aj po trase, pokial tomu nebudu branit pravidla cestnej premavky a dopravna situacia
- Posledna pamatna jazda Ikarusu bude samozrejme zdarma.
- Program moze byt zmeneny neocakavanou poruchou autobusu, co sa v takomto pripade nikdy neda vylucit. Vtedy by sa jazda vykonala nahradnym Citelisom 18
Dufam, ze som uspokojil zvedavost vsetkych fanusikov o MHD v Trencine.
Kedy sa v piatok predpokladá tá jazda? O 16.10 ešte bude neičo aktuálne?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Lubomir
Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.