Reakcia na: draxter #11523:
Dnes sa tie vozidla ci uz su to autobusy alebo trolejbusy robia s jednym tlacidlom na predne a s jednym na ostatne dvere,ak by ta babka bola na zastavke a klima by sla ci uz na chladenie tak na ohrev a chcela by ist cez niektore dvere okrem prednych tak by som ju chvilu asi nechal popremyslat veru a neotvaral vsetko....ale jasne ze zo zaciatku sa to bude musiet strazit,lebo tu nie sme v Mnichove a ani v BA ,ze ked jej ja ujdem tak o 5-10 minut by isiel druhy ....? Keby to malo tlacidla ako Ikarusy volakedy alebo i Karosy,na kazde dvere zvlast tak je to vybavene! Len standard a aj koli vybave DOPYTU je uz teraz dve tlacidla.
mathre
Na druhej strane si asi treba uznať to, že autobusy sú asi trochu iný artikel, čo Vám na druhej strane uznávam. Bohužiaľ do tohoto procesu a obchodných vzťahov nevidím, takže ani Vám to neviem vyvrátiť a ani s Vami neviem súhlasiť.
Myslím si, že veľmi rád porovnávate neporovnateľné. Ak by som bol zákazník, ktorý si u krajčíra pravidelne objednáva drahé obleky v naplánovanom časovom harmonograme a potreboval by som zrazu jeden špeciálny v expresnej dobe, verím tomu, že by sa ten krajčír aj poskladal alebo robil nadčas aby mi ho pripravil. Toto je porovnávanie hrušiek a jabĺk, takže do toho by som nešiel. Samozrejme mi je jasné, že Iveco nenariadi svojim zamestnancom robiť nadčasy, aby Vám mohlo dodať neplánovane jeden autobus. Ale ako som napísal, chápem že autobusy sú špeciálna komodita a preto Vám Vašu odpoveď nebudem ani dementovať a ani s ňou nebudem stotožnený. Neviem to posúdiť. Avšak nakoľko ste vo veci dopravy odborník a máte množstvo skúseností, budem Vám veriť, že to je tak ako ste napísal.