Ja by som videl cestu aj vo vlastnom dopravnom podniku, čiže v mestskej akciovke. Nemyslím si, že by to mal byť zlý nápad. Ak by sa vytvoril dobrý manažment a vodiči zo SADky by dostali adekvátne ponuky aby prešli pod DPMT(napríklad) tak nevidím v tom problém.
Vozy sa dajú obstarať rôznymi spôsobmi. Priamou kúpou cez úver, leasing, operatívny leasing, v dnešnej dobe v tom nevidím problém.
Ak by sa na tom začalo pracovať do konca tohto roka tak do roku 2022 by mesto malo more času to pripraviť a plne prevziať prevádzku MHD.
Vozy sa dajú obstarať rôznymi spôsobmi. Priamou kúpou cez úver, leasing, operatívny leasing, v dnešnej dobe v tom nevidím problém.
Ak by sa na tom začalo pracovať do konca tohto roka tak do roku 2022 by mesto malo more času to pripraviť a plne prevziať prevádzku MHD.
Plus začiatkom roka sa vyradili už dlhšie odstavené 2ks B952E, čiže suma sumárum vyradilo sa už 5ks Karos zakúpených v r. 2006, žiaľ kĺbové zatiaľ bez náhrady. Nešťastný je ale reálny fakt, že sa nakupujú v PB nie príliš kvalitné autobusy (Urbanway) s drahým servisom, drahými náhradnými dielmi s dlhou čakacou dobou a tie vozy, keďže sú dosť nepodarky, tak majú nenormálne problémy s elektrikou. Pomaly niet dňa, kedy by niektorý z Urbanwayov nebol odstavený na dielni pre poruchu. Môžeme byť vďační za Karosy, ktoré nám ostali, pretože bez nich by nám nemalo čo robiť zálohy. Aj keď už majú 12 rokov, stále sú to posledné kvalitné autobusy...
810zssk