Reakcia na: Marek6283 #11479:
Teoreticky by to chcelo tým pádom lepšie zakomponovať aj logo SADky, keďže momentálne čo je na autobuse nálepka s bielym podkladom na červenej farbe to je najhoršie riešenie, a doteraz nechápem prečo vlastne máme čisto červené autobusy, možno to výjde lacnejšie, ale lepšie by bolo keby neboli jednofarebné a také autobusy, že keď ich vidíš ani nevieš aký dopravca ich vlastní. Lenže aby takáto zmena nastala musel by mať mesto záujem o MHD a aj vedenie SAD-ky by muselo byť iné keďže po tom ako som videl ako sa postavil k situácii pán riaditeľ je mi zle, s takýmto prístupom je jasné aj to, že tu zhnijeme s B952 autobusmi.
draxter
V prvom rade mesto musí určiť predpokladaný objem výkonov, termín nástupu, minimálnu úroveň skladby vozového parku (kapacita, NP by som bral ako samozrejmosť) či už vo forme vlastníctva alebo leasingu a pod., podmienky na jednotné tarifné odbavenie, vybavenie vozidiel (transparenty, wifi, klíma, dopyt...) a potom určiť, v akých intervaloch sa bude prehodnocovať CP, kto ho bude spracovávať, rovnako obehy vozov, určiť, aký rozsah výkonov môže mesto navýšiť/znížiť bez dopadu na cenu, práva a povinnosti strán neriešim, veď nejaká zmluva je už aj teraz. Potom treba dohodnúť obnovu vozového parku do budúcna, spôsob odpisovania či stanovenie nákladov (vieme, že busy nemajú v techničáku spotrebu - toto je veľký priestor na objektivizovanie tvrdenej spotreby - spotreba nie je všetko a nemôže byť nikdy ani relevantným ukazovateľom, pretože vidíme, ako to dopadlo s Citelisom 18M).
A potom nech vyhrá najlepší.