Reakcia na: Marek6283 #11100:
Najlepšie sa majú vodiči v Bratislave alebo v takých Košiciach, proste mestá kde si kúpiš lístok buď SMS či už v automatoch, trafikách... a tam naozaj v týchto MHD-čkách vodiči otvárajú iba dvere (jedným tlačítkom alebo ako, neviem ako to majú také SOR-ky či iné autobusy ktoré majú dvere na tlačidlo), a pokiaľ viem v takej Bratislave lístok dá sa prinajhoršom aj u vodiča kúpiť ale tuším ževraj veľkou prirážkou. Lenže toto pre Trenčín takýto systém je nereálny, a to asi hlavne preto, lebo ak by sme mali mať automaty na lístky tak na to by neboli ako vždy peniaze (ani na nové čítačky kvôli takýmto lístkom) a hlavne pre také malé mesto ako Trenčín by časové lístky boli zbytočnosť.
Jedine čo by mohla SAD-ka zrealizovať by mohla konečne spraviť možnosť ako som spomínal a to SMS lístok, a ešte osobne si myslím, že kto má časový predplatný lístok tak aby nebolo nutné vždy po nástupe do autobusu prikladať kartu k čítaciemu zariadeniu, keďže toto mi tu chýba možnosť nastúpiť do autobusu len tak bez potreby označenia, však načo, keď mám časový predplatný lístok, tak keby išiel revízor tak jemu by ukázalo, že mám časový predplatný lístok a hotovo.
Toto by práve urýchlilo nastupovanie, že by nebolo nutné sa hrajkať s tým čítacím zariadením, ktoré niekedy začne vrieskať keď niekto priloží kartu a rýchlo ju dá preč a tým pádom sa nestihne načítať a tým zbytočne zdržuje
MA MHD
Išiel som 11 o 12:55 zo Saratovskej, pri parku, Karosa #42 a naozaj ma nepríjemne prekvapilo správanie vodiča. Nie že by som od vodičov MHD čakal príjemné vystupovanie (česť výnimkám, o ktorých viem, nebudem samozrejme"hádzať všetkých do jedného vreca", chápem, že práca vodiča je náročná), ale toto bol naozaj vrchol. Pani dobehla na autobus pár sekúnd po odchode ale pán vodič po nej vrieskal až po zastávku Pod Juhom, ako by mala prísť na čas. Samozrejme mala, ale vodič nemôže poznať, či nemala nejaké závažné dôvody. A ak by to povedal slušne, ešte ho podporím, ale vrieskať po platiacom cestujúcom, to je moc.
Ďalšia zastávka Inovecká, pán nemal drobné na zaplatenie, vodič opäť vrieskal tak, že som ho bez problémov počul k stredným dverám. Keby pánovi nepožičali cestujúci, stojíme tam doteraz. Zato pán vodič zabudol zavrieť dvere, keď zo zastávky odchádzal, to je v poriadku, hlavne nadať cestujúcemu. Najprv by bolo dobré myslieť na vlastné povinnosti ?
Samozrejme viem, že iMHD nie sú stránky dopravcu, ktorému to takisto prepošlem, ale zaujímal by ma názor diskutujúcich na takéto vystupovanie...
Samozrejme, ako mi už viackrát bolo povedané, treba mať pochopenie k tomu, že vodiča mohlo predtým nahnevať niečo/niekto iný, samozrejme, to je pravda. Ale aj to pochopenie má svoje hranice a naviac, rovnaké pochopenie by mohli mať aj vodiči k cestujúcim...?
PS: ospravedlňujem sa za kritiku, ktorú naozaj nemyslím na všetkých vodičov ale toto bolo podľa môjho názoru moc...