Reakcia na: Richard Ščepko #11082:
Najzaujímavejšie je, že predný a bočný informačný panel, funguje v poriadku a nie je v azbuke, určite je to ten istý výrobca, a taktiež ja si myslím osobne, že tie informačné tabule čo boli v Citelise tak ich proste po odstavení dali do iného autobusu a teraz sa idú vyhovárať na nejakú azbuku a iné hovadiny.Inak keď riešiš chýbajúce informačné tabule v Citelise, nevieš zistiť aj prosím ako je to s tabulami v ostatných Citelisoch 12M? Jedná sa hlavne o #02, #03, #04 tieto všetky majú informačné tabule ale možno už aj vyše roka sú nefunkčné, a pri #05 tiež nebol funkčný a zrazu čo som videl funguje, ale zaujímal by ma dôvod ak teda ešte nefungujú v ostatných Citelisoch.
Jacob
A akože ten stav po oprave je hrozný, deň po tom tam vznikla poriadna diera, cez ktorú museli autobusy chodiť aj pomaly, vlastne tú dieru spravili autobusy svojou váhou, a čo som si všimol dnes tam dali trochu viac piesku ale vyzerá to horšie.
Najviac ma ale zaujíma čo s tým spravia, nemali by vodári mať povinnosť to vrátiť do pôvodného stavu? Pretože momentálne nie je možné zastaviť správne keď je tam kasselák, ono celkovo už ako bolo spomínané je možné, že na zastávkach 28. októbra ho spravili zle, keďže autobus tam nedokáže dobre zastaviť, alebo niektorí vodiči sa boja, alebo je to príliš krátke (pre sólo autobus asi nie, ale pre kĺbak určite, vlastne kĺbak nedokáže kvôli kĺbu dobre zastaviť na hocijakej zastávke s kasselákom).