A nielenže sa o to skoro nikde nesnažili, ale v niektorých krajoch sú presvedčení, že táto úroveň PAD čo teraz ponúkajú, je za daných financií najlepšia možná.
Je to smutné, ale stojí to na zamyslenie, že ANI JEDEN z ôsmich slovenskýcb samosprávnych krajov nedokázal na svojom území posunúť prímestskú dopravu na vyššiu úroveň použiteľnosti. A nielenže to nedokázal, ale čo pozorujem, sa o to ani nejako extra nesnažil. Maximálnym vrcholom sa stala obnova vozidlového parku a to je vo väčšine prípadov všetko.
Tu sa mi žiada opäť dať do pozornosti starší spor Tichomír Kačo vs. Košický kraj. Zažiadal o linku, zamietli pre nedoložené fin. krytie. Zažiadal druhýkrát už aj s krytím, zrazu sa objavil ďalší dôvod na zamietnutie - "narušenie oprávnených záujmov iných dopravcov". Keď sa odvolal na ministerstvo, že to je účelové, nepochodil, keďže na príslušnom odbore robili ľudia s profesnou históriou v SADke, takže je jasné, komu držali stranu.
Je to už vyše 10 rokov, ale pochybujem, že sa veľa zmenilo.
Ono nielenže tie CP všade robia SADky, ale tie SADky neposkytujú objednávateľom ani tie údaje (česť výnimkám.) a Keď sa vedia tí dopravcovia všade dohodnúť na patričnom odbore dopravy daného kraja, prečo by sa nemali vedieť dohodnúť s pár ľuďmi na národnej dopravnej autorite?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=11425&secid=1
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.
#61 som videl v rýchlosti minulý štvrtok alebo piatok na Štefáničke odstavenú na výstražných svetlách, z idúceho auta cez dva ďalšie pruhy to vyzeralo na niečo so zadnou nápravou alebo pneumatikou...
to by bolo idáelne aj z pohľadu odchodov zo stanice, kedy MHD ide H:00/05(23/28) 24(1) 45(22) 54(11) a ideálne by bolo medzi H:00 a H:24 hodiť posilu - napríklad H:14, ako hovoríš. Za 16 min je na Juhu a môže ísť späť a pauza na stanici, rovnako nechápem tú obednú fugu 2-3 hod na posile, ľudia predsa idú na cintorín aj vtedy, najmä cezpoľní. Asi niekto vyhrabal CP linky 8 do roku 2004 a zaviedol obednú pauzu v "a" ?
kua, to fakt? som si pozrel jen z Juhu, kde je krásnych 30 min. Zo stanice je to prúser, to kľudne mohla ísť H:15, na Juh by to cez voľný deň zvládla za 15 min a bol by lepší interval ...
dňa 1.11. bude premávať posilová linka 11 v úseku stanica - Juh I, teda interval bude 30 min, čo kvitujem (medzi obednými hodinami bude fuga): http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--mimoriadna-linka-1-11-2017
Otázka znie, čo tam bude vypravené - hodil by sa #61 alebo aspoň #01.
Viem strucne info - iba dohady a neoverene bludy. Ze (asi, mozno, vraj) vyletel par rokov - kolko? A mal to byt - asi len udajne alebo mozno - lebo nie je napisane, ze urcite za to a to. Asi (nie isto ani urcite) za vrtanie... Nic z toho. Uplne vedla. Mal na starosti aj cyklokoordinaciu...
Mimochodom, dnes Trenčín zasiahol mimoriadne silný vietor. V meste popadalo viacero stromov či reklamných tabúľ. Stromy padli aj priamo na autobusovej stanici, pri výjazde zo zastávok MHD.
Na samotnú MHD to ale zásadný vplyv nemalo, meškania sú maximálne do piatich minút. Pripájam foto:
Bohužiaľ je to tak. Namiesto posilnenia 11 mesto ponúka možnosti na parkovanie na parkovisku OD Lidl zadarmo a k tomu ešte kvôli zabezpečeniu parkovania vyhodilo MHD z Potočnej ?
u SADky sám nevieš, ako obvykle a ako vždy. Nevedia ani jednoduchý oznam urobiť poriadne, potom čakať, že urobia obehy vozidiel a piaty kĺbový vzor je úplna utópia, kým to tam budú mať na starosti tie socialistické kádre.
Ešte jeden príspevok ? . Obmedzenie na linke 4:
Upozornenie pre cestujúcich autobusom MHD č. 4
(27.10.2017, Mesto Trenčín)
Upozorňujeme cestujúcu verejnosť mestskou hromadnou dopravou, že linka č. 4 bude obsluhovať zastávku Opatová, ZŠ počas víkendu 28. - 29. 10. 2017 a vo sviatok 1. 11. 2017 posledným spojom, ktorý má odchod o 11:10 hod. od základnej školy. V ostatných časoch nebude táto zastávka obsluhovaná z dôvodu návštev cintorínov a parkovania vozidiel v okolí cintorína a kostola, kde sa vozidlá MHD otáčajú.
Počas pracovných dní bude linka č. 4 premávať podľa cestovného poriadku. Ďakujeme za pochopenie.
Čo nám týmto chcela SAD povedať (na obrázku)? Linka 12 predsa nebola zrušená ani mimo prevádzky? Asi pokus o oznam o ukončení výluky na linke 12 na Novinách, k tomu ešte zverejnený iba deň vopred ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MA MHD