v lete (august) prebehla redukcia z dôvodu potreby šetrenia. Avšak v porovnaní s rokom 2006. Ak porovnáme s rokom 2004, tak to je možno dokonca rovnaké:
linka 1 2004(30/30/30) 2012 (20/30/60)
linka 2 2004(30/30/30) 2012 (30/60/60)
linka 3 2004 nič 2012 (60/120/3 spoje)
linka 4 2004 nič 2012 1 pár v "c"
linka 5 2004 (20/60/60) 2012 (30/60/60)
linka 6 2004 (60/60/60) 2012 (30/60/6 spojov)
linka 7,12,16,19,20 2004 a 2012 porovnateľné
linka 8 2004 (20/30/60) 2012 (15/60/60)
linka 9 2004 (60/-/-) 2012: zrušená
linka 11 2004 (60/60/60) 2012 (60/60/60)
linka 13 2004 (30/60/60-120) 2012 (30/60/60-120)
linka 15 2004 (30-60/120/-) 2012 (30-60/60/-)
linka 17 2004 (60/-/-) 2012 (60*/-/-)
linka 18 2004 (60/60/60-90) 2012 (60/60/60)
linka 21 2004 (60/120/120) 2012 (60/120/120)
linka 22 2004 (30/60/60) 2012 (60*/60*/30)
linka 23 2004 (60/120/90) 2012 (60/60-120/120)
linka 24,25 2012 (60/60/60)
linka 28 2012 (60/60/120)
k tomu je tu ešte linka 27 s 3-4 spojmi v každom smere.
* - okrem letných prázdnin
Čiže áno, linky ako 1,2,5,6,8 sú zredukované, ale sú tu nové linky 24 (v trase skoro úplne zhodnej s linkou 2), linka 25, linka 27 a 28, ako aj nočák 50. Určite by bolo lepšie mať aj nejaké nosnejšie linky (1,8), ale ako vidíš, trend je opačný. Na druhú stranu, zaviesť bratislavský električkový systém by bolo na naše mesto asi príliš radikálne. Aj s tým, čo tu máme teraz by sa to ešte dalo oveľa oveľa lepšie vyšperkovať, stačilo by:
linka 2+24 dokonalý preklad
linka 8+18+21/28 v smere Juh - Sihoť preložiť do intervalu minimálne 20 min, bez nejakých väčších dier a podobne ?
Zdravím. Dlho som sa o TN MHD nezaujímal nakoľko mi tam už rodina nebýva, resp. iba jeden človek, aj to iba časť roka a kamaráti sú už v BA, kvôli robote a škole. No mám otázku takú všeobecnú, že čo sa to porobilo s MHD v TN? Po 21-tej už vidím iba minimum spojov. Ďalej poredšie premávajú aj L2, 6, 8, 17, 23, 28. Nebolo by lepšie pre TN pristúpiť radšej k menšiemu počtu liniek (t.j. max. 2-3 na jedno obratisko, resp. po trenčianskom ako kamarátka s obľubou hovorí "otoč") a s intervalmi 10, 20, 30, 60 min, príp. kde to neprekáža tak aj 120? Keď mi ešte sesternica bývala na Dlhých honoch, mi hovorila, že im takýto systém aj celkom vyhovuje, že všade ide nejaká linka "odvšadiaľ", len to bol ešte rok 2003-04 a premávalo toho podstatne viac. Toto čo vidím je bieda. Dík za odpoveď k situácií.
Ahoj, najbližšou zastávkou je zastávka linky č. 13 "Zlatovce, žel. stanica", no prijateľná je aj zastávka "Zlatovská, nákupné stredisko", na ktorú sa dostaneš z autobusovej stanice linkou č. 6 alebo 7.
Dobry vecer, potrenujem nutne pomoct. Mozete mi prosim napisat, akou linkou sa dostanem z Autobusoveho nastupista na OR PZ na ulici Kvetnej. A ako sa vola zastavka najblizsia pri policajtoch. Dakujem velmi pekne.
Musis skusit prebehnut celu Sihot, po kuskoch a v oboch smeroch (Razusova, Povazska, Opatovska). Len sa neposuvaj po vacsich vzdialenostiach, lebo je to fotene v roznych casovych intervaloch
No bolo to zaujimave, hlavne ked sa potom este aj v opacnom smere zrazili osobne auta, ktore debilne zacali brzdit, aby sa pozreli co sa stalo v opacnom smere. Takze asi na 1 hod boli uzavrete oba jazdne smery....este ze som nerobil...chudacisko Slavo robil vtedy akurat 15 zo zamostia. Mi volal, ze za 5 minut 10 metrov posun...ja som cakal ze uz padne most, lebo tych kamionov bolo kopa. Na jednej strane je to dobre, ze vydrzal, na druhej je to skoda. Keby padol, museli by uz postavit ten druhy co najskor. Ale ved sa ho mozno moj vnuk dozije
?
Páni, čo s tým šrotom nazývaným Citelis 18M, ktorý sa tváril ako prvý nízkopodlažný kĺbový voz našej MHD (a zjavne aj posledný), s veľkou pompou odovzdávaný v zime 2008? Vedľa Ikarusu 280.87 si už asi vystojí dieru, nie?
Zdravím vás odborníci. Vy sa už určite vyznáte trošku v tomto novom CP. Chcem sa opýtať, či by sa nemohol dať kĺbový autobus na rannú L11 čo ide 06:25 z Kubrice na Juh. Zrušili aj tú L22 od Billy. A tá L11 chodí strašne plná. A L22 zo stanice je kĺbová v tom čase. Či by sa to nejako nedalo vymeniť alebo možno je ešte nejaká harmonika voľná. Isto momentálne viete lepšie ako ja. ?
Trochu zabŕdnem do histórie pamätáte sa:
- v ktorom roku sa prestal používať otoč Nová Kubra?
- v ktorom roku sa prestalo používať obratisko TOS?
- v ktorom roku prestali jazdiť vybrané spoje linky 11 ku kubrickej chate?
- v ktorom roku sa prestalo zachádzať k ČSAO?
? vahal som dlho ale dam jeden dnesny pribeh ? : Isiel som 28 a na Povazskej ul.smerom do mesta som bol presne na se....,teda na cas radsej napisem. V tom kuknem dolava a zbadam ako dobieha panko oklo 50tky,tak som pockal az som banoval...Pri BUS stojane trci zo zeme trunbka na ktorej este za komunistov byval plechovy kos na odpadky,ten uz je davno rosypany,no trubka preziva dalsi rezim:) a cakala na svoju obet.Panacik uteka,dioptrie celkom slusne,kuka sa na tabulu a zrazu trubka v rozkroku...Ked som to zbadal aj mna zabolelo,ale aj mi bolo do smiechu zaroven...No a potom toho frflania...aj opodstetneneho,ale ja stale vravim-na autobus sa caka=potom by sa to nestalo(ponaucenie ako v bajke) ?
Inak ja by som ten večer riešil trošku koncepnejšie celkovo, nemyslím teraz Kubricu, Nozdrkovce či Záblatie (hoci do porovnateľných častí chodí v ZA MHD štandardne aj po 22)
- linka 8 by mala premávať každú hodinu, vrátane 22-hej aj v "a", je to predsa najdôležitejšia linka na najsilnejšom preperavnom prúde, naviac už nepremávajú ani L18,28 a v "a" ani L21! Na trasu tejto linky potom nadväzuje linka 50 v piatok/sobotu. Takže tento prúd je asi oprávnený
- linka 1 je tiež nosnou linkou, hoci pre Kubru v sopjení s L11 je to večer až priluxusné oproti inej časti mesta, preto by si asi aj Juh I zaslúžil spojenie aj po 22-hej, a zvážil by som preto možno nejaký skrátený spoj linky 11 (Kubra-Juh I).
- linky 24 a 25 považujem v tomto smere za účelové návozy, ale na Sihoti by určite nemali ísť tak blízko seba s inými linkami (8,24) ako dnes.