Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ophis #7482:
v lete (august) prebehla redukcia z dôvodu potreby šetrenia. Avšak v porovnaní s rokom 2006. Ak porovnáme s rokom 2004, tak to je možno dokonca rovnaké:
linka 1 2004(30/30/30) 2012 (20/30/60)
linka 2 2004(30/30/30) 2012 (30/60/60)
linka 3 2004 nič 2012 (60/120/3 spoje)
linka 4 2004 nič 2012 1 pár v "c"
linka 5 2004 (20/60/60) 2012 (30/60/60)
linka 6 2004 (60/60/60) 2012 (30/60/6 spojov)
linka 7,12,16,19,20 2004 a 2012 porovnateľné
linka 8 2004 (20/30/60) 2012 (15/60/60)
linka 9 2004 (60/-/-) 2012: zrušená
linka 11 2004 (60/60/60) 2012 (60/60/60)
linka 13 2004 (30/60/60-120) 2012 (30/60/60-120)
linka 15 2004 (30-60/120/-) 2012 (30-60/60/-)
linka 17 2004 (60/-/-) 2012 (60*/-/-)
linka 18 2004 (60/60/60-90) 2012 (60/60/60)
linka 21 2004 (60/120/120) 2012 (60/120/120)
linka 22 2004 (30/60/60) 2012 (60*/60*/30)
linka 23 2004 (60/120/90) 2012 (60/60-120/120)
linka 24,25 2012 (60/60/60)
linka 28 2012 (60/60/120)
k tomu je tu ešte linka 27 s 3-4 spojmi v každom smere.
* - okrem letných prázdnin

Čiže áno, linky ako 1,2,5,6,8 sú zredukované, ale sú tu nové linky 24 (v trase skoro úplne zhodnej s linkou 2), linka 25, linka 27 a 28, ako aj nočák 50. Určite by bolo lepšie mať aj nejaké nosnejšie linky (1,8), ale ako vidíš, trend je opačný. Na druhú stranu, zaviesť bratislavský električkový systém by bolo na naše mesto asi príliš radikálne. Aj s tým, čo tu máme teraz by sa to ešte dalo oveľa oveľa lepšie vyšperkovať, stačilo by:
linka 2+24 dokonalý preklad
linka 8+18+21/28 v smere Juh - Sihoť preložiť do intervalu minimálne 20 min, bez nejakých väčších dier a podobne ?
Zdravím. Dlho som sa o TN MHD nezaujímal nakoľko mi tam už rodina nebýva, resp. iba jeden človek, aj to iba časť roka a kamaráti sú už v BA, kvôli robote a škole. No mám otázku takú všeobecnú, že čo sa to porobilo s MHD v TN? Po 21-tej už vidím iba minimum spojov. Ďalej poredšie premávajú aj L2, 6, 8, 17, 23, 28. Nebolo by lepšie pre TN pristúpiť radšej k menšiemu počtu liniek (t.j. max. 2-3 na jedno obratisko, resp. po trenčianskom ako kamarátka s obľubou hovorí "otoč") a s intervalmi 10, 20, 30, 60 min, príp. kde to neprekáža tak aj 120? Keď mi ešte sesternica bývala na Dlhých honoch, mi hovorila, že im takýto systém aj celkom vyhovuje, že všade ide nejaká linka "odvšadiaľ", len to bol ešte rok 2003-04 a premávalo toho podstatne viac. Toto čo vidím je bieda. Dík za odpoveď k situácií.
Reakcia na: dorotka #7480:
Ahoj, najbližšou zastávkou je zastávka linky č. 13 "Zlatovce, žel. stanica", no prijateľná je aj zastávka "Zlatovská, nákupné stredisko", na ktorú sa dostaneš z autobusovej stanice linkou č. 6 alebo 7.
Dobry vecer, potrenujem nutne pomoct. Mozete mi prosim napisat, akou linkou sa dostanem z Autobusoveho nastupista na OR PZ na ulici Kvetnej. A ako sa vola zastavka najblizsia pri policajtoch. Dakujem velmi pekne.
Reakcia na: Tiny #7478:
Musis skusit prebehnut celu Sihot, po kuskoch a v oboch smeroch (Razusova, Povazska, Opatovska). Len sa neposuvaj po vacsich vzdialenostiach, lebo je to fotene v roznych casovych intervaloch
Reakcia na: draxter #7477:
Je zaujimave, ze ja som ich videl behat po Sihoti na mojej smene ked som robil a na fotografii 2 je moj busik, ale s kolegom. ?
Nová služba Goggle a v nej zachytené aj naše autobusy na linkách MHD na Sihoti:
1 #05, Sihoť IV: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.898605,18.078181&spn=0.001077,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&z=19&layer=c&cbll=48.898605,18.078181&panoid=dVVUjSVv0VfT1CvG9GxM9g&cbp=12,212.1,,0,7.61

2 #20 na linke 24, Obchodmá akadémia: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.89807,18.049592&spn=0.00107,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.89807,18.049592&panoid=A10-HEKbV7bTJ4_ugpxzTA&cbp=12,70.85,,2,2.86&z=19

3 #40 na linke 2, Obchodná akadémia: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.897944,18.049499&spn=0.00107,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.897986,18.049636&panoid=-BxujUYvndzR-jL6HicTFQ&cbp=12,220.85,,0,2.86&z=19

4 #19 pri Obchodke: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.897773,18.048967&spn=0.001077,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.897773,18.048967&panoid=bwfH03LpvbSfe4YtXgW_mA&cbp=12,267.62,,2,-0.56&z=19

5 #53 pri Obchodke: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.897773,18.048967&spn=0.001077,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.897773,18.048967&panoid=bwfH03LpvbSfe4YtXgW_mA&cbp=12,57.62,,2,4.44&z=19

6 #14 na nám. SNP: http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.896835,18.045653&spn=0.001077,0.002411&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.896732,18.045337&panoid=QMoo6wkIufSrwig9SQgYBA&cbp=12,272.31,,1,-0.35&z=19

7 #14 Sihoť IV http://maps.google.sk/maps?q=tren%C4%8D%C3%ADn,+arm%C3%A1dna&hl=cs&ie=UTF8&ll=48.898637,18.078883&spn=0.004309,0.009645&sll=48.73931,19.130971&sspn=0.137435,0.308647&hnear=Arm%C3%A1dna,+91101+Tren%C4%8D%C3%ADn&t=m&layer=c&cbll=48.898637,18.078725&panoid=FURN9lSjEm46DyiWh0Paog&cbp=12,282.5,,2,0&z=17
Reakcia na: NUUK #7475:
No bolo to zaujimave, hlavne ked sa potom este aj v opacnom smere zrazili osobne auta, ktore debilne zacali brzdit, aby sa pozreli co sa stalo v opacnom smere. Takze asi na 1 hod boli uzavrete oba jazdne smery....este ze som nerobil...chudacisko Slavo robil vtedy akurat 15 zo zamostia. Mi volal, ze za 5 minut 10 metrov posun...ja som cakal ze uz padne most, lebo tych kamionov bolo kopa. Na jednej strane je to dobre, ze vydrzal, na druhej je to skoda. Keby padol, museli by uz postavit ten druhy co najskor. Ale ved sa ho mozno moj vnuk dozije
?
http://auto.sme.sk/c/6602925/havaria-kamionov-uzavrela-pri-trencine-dialnicu-d1-do-ziliny.html
"Premávku polícia odkláňa cez Trenčín..." - v meste to musí vyzerať husto, nejaké správy?
Páni, čo s tým šrotom nazývaným Citelis 18M, ktorý sa tváril ako prvý nízkopodlažný kĺbový voz našej MHD (a zjavne aj posledný), s veľkou pompou odovzdávaný v zime 2008? Vedľa Ikarusu 280.87 si už asi vystojí dieru, nie?
Zdravím vás odborníci. Vy sa už určite vyznáte trošku v tomto novom CP. Chcem sa opýtať, či by sa nemohol dať kĺbový autobus na rannú L11 čo ide 06:25 z Kubrice na Juh. Zrušili aj tú L22 od Billy. A tá L11 chodí strašne plná. A L22 zo stanice je kĺbová v tom čase. Či by sa to nejako nedalo vymeniť alebo možno je ešte nejaká harmonika voľná. Isto momentálne viete lepšie ako ja. ?
Reakcia na: BB-Schuhu #7470:
doplním, len ešte počkám na správne odpovede (ak sa nájdu) ?

Pre úplnosť dodávam, kde už MHD dnes nechodí (ulice alebo lokality, nie zastávky):
- obratisko TOS (1,2,3,4,7,8,10,11,13,14,17,22,23,X)
- Chata Kubrica (11)
- Šoltésovej, Rozkvet (2,6)
- Palackého (1,2,3,4,6,7,8,10,11,13,14,16,18,X)
- S. Chalupku (1)
- Karpatská, J. Zemana (10,20)
- Zamarovská (4,14)
- Beckovská (11)
- Štúrovo nám. (1,2,5,8,9,10,11,12,X)
- Brnianska, ČSAO (5,6,7,15)
- Tr. Turná (2)
Reakcia na: draxter #7469:
moje osobné tipy:
- Nová Kubra 1994
- TOS 1996
- 11 chata: 1994
- ČSAO 1992
Reakcia na: draxter #7469:
Odpovede na tieto otázky (hlavne na 3. otázku) by zaujímali aj mňa ?
Trochu zabŕdnem do histórie pamätáte sa:
- v ktorom roku sa prestal používať otoč Nová Kubra?
- v ktorom roku sa prestalo používať obratisko TOS?
- v ktorom roku prestali jazdiť vybrané spoje linky 11 ku kubrickej chate?
- v ktorom roku sa prestalo zachádzať k ČSAO?
? aj my chceme nizkopodlazne autobusy,rano ked ideme navaleny za volant,nemusely by sme po tych schodoch hore liezt... ? ? ? ?
? vahal som dlho ale dam jeden dnesny pribeh ? : Isiel som 28 a na Povazskej ul.smerom do mesta som bol presne na se....,teda na cas radsej napisem. V tom kuknem dolava a zbadam ako dobieha panko oklo 50tky,tak som pockal az som banoval...Pri BUS stojane trci zo zeme trunbka na ktorej este za komunistov byval plechovy kos na odpadky,ten uz je davno rosypany,no trubka preziva dalsi rezim:) a cakala na svoju obet.Panacik uteka,dioptrie celkom slusne,kuka sa na tabulu a zrazu trubka v rozkroku...Ked som to zbadal aj mna zabolelo,ale aj mi bolo do smiechu zaroven...No a potom toho frflania...aj opodstetneneho,ale ja stale vravim-na autobus sa caka=potom by sa to nestalo(ponaucenie ako v bajke) ?
Reakcia na: milan005 #7465:
veru veru ?

Inak ja by som ten večer riešil trošku koncepnejšie celkovo, nemyslím teraz Kubricu, Nozdrkovce či Záblatie (hoci do porovnateľných častí chodí v ZA MHD štandardne aj po 22)
- linka 8 by mala premávať každú hodinu, vrátane 22-hej aj v "a", je to predsa najdôležitejšia linka na najsilnejšom preperavnom prúde, naviac už nepremávajú ani L18,28 a v "a" ani L21! Na trasu tejto linky potom nadväzuje linka 50 v piatok/sobotu. Takže tento prúd je asi oprávnený
- linka 1 je tiež nosnou linkou, hoci pre Kubru v sopjení s L11 je to večer až priluxusné oproti inej časti mesta, preto by si asi aj Juh I zaslúžil spojenie aj po 22-hej, a zvážil by som preto možno nejaký skrátený spoj linky 11 (Kubra-Juh I).
- linky 24 a 25 považujem v tomto smere za účelové návozy, ale na Sihoti by určite nemali ísť tak blízko seba s inými linkami (8,24) ako dnes.
Reakcia na: Marek6283 #7464:
Marek ty uz si sa mal navrhnut s mensim vozidlom, Kubricanky su na teba zvyknute, spojil by si prijemne s uzitocnym 😛

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.