Reakcia na: irizar #10697:
v TN sa dala NAPRIAMO zmluva na 5 rokov SADke, pričom to už mohli súťažiť kľudne - tá PD je preto príklad vo všetkom, čo v TN nešlo. Akoby TN nevedlo, že im zmluva končí 7/2017 už v roku 2015,2016. Ale srali na to (ako obvykle na všetko ohľadne MHD) a tak teraz má síce SADka na 5 rokov zmluvu, ale investovať do vozového parku mesto nejako nechce, viď odpoveď nižšie. Vzhľadom k tomu, v akom stave sú naše 952E (bez akejkoľvek väčšej opravy okrem #36 a tuším #44), odchádzajú pomaly všetky vozy. Nie je tajomstvom, že jazdí to, čo môže, lebo vozy sú často neschopné. Takže za tejto situácie to asi nebola správna voľba. Iné by to bolo, ak by to fachčilo doteraz tip-top (napr. ako DPMBB), ale skôr to bolo o klasickom vzorci: SADke sa neche, mesto o tom nič netuší = súčasný stav, pardón, od VIII/2016 v dôsledku našich zmien nastal "vrchol" a zase sa padá dole - mesto asi ani nevie, že zase stúpol počet vozov vo výprave, hoci CP to nedoznal. Kĺbaky jak na parádo, cez leto nechajú ľudí dochnúť na 24 v ranných návozných spojoch, a kĺbačiky sušia vo vozovni ako klobásky na povale. A to, čo SADka dokázala so #61, to je už schluss...? A za tohto stavu tá súťaž aj na rok mohla kadečo zmeniť - to čo doteraz v zmluve nie je, kľudne nech by ju vyhrala aj SADka, ale nedovolila by si už to, čo teraz mohla.
Jacob
A keď sa zrealizujú generálne opravy niektorých autobusov tak by som im vrelo odporúčil aspoň pri všetkých Citelis 12M spojazdniť informačné tabule vo vnútri vozidla, a taktiež pri niektorých autobusoch, a taktiež nech vrátia alebo zoberú aj z starej B 952 (aj tak v B 952 v niektorých autobusoch nie sú tieto informačné tabule čiže by to bolo jedno) a dajú sa do Citelisu 18M.
No ale ak sa budú tie generálne opravy iba na starých B 952 čo je pravdepodobné tak to lepšie keby aj iba 5 nových klimatizovaných autobusov by sa kúpilo... lebo vrážať peniaze do 952 ktoré sú pomaličky zrezé do štrotu sa neviem či oplatí