Toto z mestského webu stojí za pozornosť, ide o odpoveď dopravcu, ktorá presne vystihuje, ako to so záumom mesto o MHD vyzerá, keď ani takmer 2 roky po zmene dopravcu nemôžu nové nízkopúodlažné autobusy riadne zastavovať na viacerých zastávkach (kde sú teraz peniaze z parkovného, koľko zastávok sa uzrobilo za poslednú dobu?):
"V rámci mesta môžete vidieť rôzne druhy a výšky obrubníkov, kedy nie vždy je možné navedenie pneumatiky vozidla čo najbližšie k hrane nástupišťa bez rizika jej poškodenia. Rovnako tak dĺžka autobusovej zastávky nemusí umožniť pristavenie vozidla po celej jeho dĺžke. Bohužiaľ, stav cestnej komunikácie pri každej autobusovej zastávke rovnako nie je vždy vo vhodnom stave, čím je taktiež sťažené pristavenie vozidla MHD na zastávke. V neposlednom rade máme aj zastávky, kde označníky alebo samotné prístrešky zasahujú príliš do cesty a vodič tak musí brať aj v tomto prípade ohľad na prípadné poškodenie vozidla."
Presne takto to treba vytmaviť, nech ľudia vidia, že ani z 2 evry sa nič nezmení.
"V rámci mesta môžete vidieť rôzne druhy a výšky obrubníkov, kedy nie vždy je možné navedenie pneumatiky vozidla čo najbližšie k hrane nástupišťa bez rizika jej poškodenia. Rovnako tak dĺžka autobusovej zastávky nemusí umožniť pristavenie vozidla po celej jeho dĺžke. Bohužiaľ, stav cestnej komunikácie pri každej autobusovej zastávke rovnako nie je vždy vo vhodnom stave, čím je taktiež sťažené pristavenie vozidla MHD na zastávke. V neposlednom rade máme aj zastávky, kde označníky alebo samotné prístrešky zasahujú príliš do cesty a vodič tak musí brať aj v tomto prípade ohľad na prípadné poškodenie vozidla."
Presne takto to treba vytmaviť, nech ľudia vidia, že ani z 2 evry sa nič nezmení.