Reakcia na: matko kubko #9693:
to mi je jasné, ale nepovedal som, že za permanentku treba vybaviť vodiča, jazdy normálne odrobí a hokej mu možno rátať ako pohotovosť. Keby som bol vodič MHD ja, kľudne by som chodil na všetky hokeje a vozil pred aj po ľudí, ak by som to mal zaplatené. Kde by parkoval? Na kpt. Nálepku smerom k elektrárni (ako idú busy do areálu štadióna) a odtiaľ by aj vyrážal, dokonca trasu by mohol mať takúto: štadión - kotolňa - Radegast - podjazd - Pred poľom - Štefánička - Električná - Juh (ale pdoľa mňa by stačilo Sihoť- Juh). Ak by bol voz vždy obsadený (stačilo by aj 2/3 vozu), spoj by už nebol stratový a teda mesto by to nič nestálo (tvrdím, že stratový by nebol už pri 1/3 kapacity).Ale super pripomienky, tvrdím, že keď sa chce, tak to ide.
kvorka
V roku 2010 jazdili v "a":
- z Juhu II: linka 1+22 tromi spojmi do hodiny, linka 8 a 25 s jedným spojom, linka 21 so spojom každé dve hodiny a 3 spoje linky 3, dnes linka 1+22 s dvomi spojmi, linka 8, 25 a linka (7/17/13) s jedným spojom. Je to úbytok o 1 spoj.
- z Juhu I: linka 5 s jedným spojom, linka 11 s jedným spojom (ale s dierami) a linka 18 s jedným (s dierami), interval nebol žiadny, hoci to teoreticky vychádzalo, dosť hodín bolo po 3 spoje, ale ako jazdili...za sebou, niekedy aj za 15 min všetky 3 a potom nič. Dnes sú 2 spoje rozložené na 20-40.
- z Juhu III: jeden spoj do hodiny, v niektoré hodiny ani to. Dnes je to ten jeden spoj pravidelne.
PS: ak by sa na Juh I pridávalo, otázne je: či na linku 4 vytvoriť druhý spoj do hodiny, alebo víkendová premávka linky 5 (najmä pri zachovaní víkendu na 7/17 to za mosty nevidím reálne) alebo sa pridá na 11 (až do Kubrice asi nie, po stanicu to zase bude málo - viď linku 23). Novú linku by som isto nevymýšľal.