Reply on: matko kubko #9691:
Určite by aj to pomohlo. Čo však považujem za nedostatok tohoto riešenia je to, že každú druhú hodinu tam diera zostane. Pričom zachádzka by to vyriešila. Keď nad tým uvažujem, tak zrejme by sa následkom toho zvýšila vyťaženosť liniek 7/17, takže zachádzka by si na seba mohla zarobiť!
Nakoniec aj to pridanie spojov na družstvo niečo stálo a dalo sa to.
kvorka
V roku 2010 jazdili v "a":
- z Juhu II: linka 1+22 tromi spojmi do hodiny, linka 8 a 25 s jedným spojom, linka 21 so spojom každé dve hodiny a 3 spoje linky 3, dnes linka 1+22 s dvomi spojmi, linka 8, 25 a linka (7/17/13) s jedným spojom. Je to úbytok o 1 spoj.
- z Juhu I: linka 5 s jedným spojom, linka 11 s jedným spojom (ale s dierami) a linka 18 s jedným (s dierami), interval nebol žiadny, hoci to teoreticky vychádzalo, dosť hodín bolo po 3 spoje, ale ako jazdili...za sebou, niekedy aj za 15 min všetky 3 a potom nič. Dnes sú 2 spoje rozložené na 20-40.
- z Juhu III: jeden spoj do hodiny, v niektoré hodiny ani to. Dnes je to ten jeden spoj pravidelne.
PS: ak by sa na Juh I pridávalo, otázne je: či na linku 4 vytvoriť druhý spoj do hodiny, alebo víkendová premávka linky 5 (najmä pri zachovaní víkendu na 7/17 to za mosty nevidím reálne) alebo sa pridá na 11 (až do Kubrice asi nie, po stanicu to zase bude málo - viď linku 23). Novú linku by som isto nevymýšľal.