Reply on: dyspozytor #9685:
A to si Rybníček myslí, že v SAD Trabelssie nemusí tých zamestnancov zaplatiť? Aj so ziskom! Áno, súťaženie o výkony je dobré ale len tam, kde nie je hlavným kritériom výška lobbného.Nitra (ale aj Prešov, Bratislava) má šťastie v tom, že má u "dvorného" dopravcu viacero odborníkov, ktorí dokážu tvoriť odbornú opozíciu diletantom z mesta (voleným aj nevoleným) ale malo by to byť naopak - mesto by malo kresliť GVD, výpravu a dopravca by mal byť len "výkonným ramenom".
kvorka
- linka 5 jazdila vždy A:25a (od 5-tej do 20-tej)
- linka 11 jazdila 5:25a, 7:15a, 9:00a až 13:00a vždy o celej, 15:00a až 20:00a a 20:45a
- linka 18 jazdila 8:40a až 11:40a vždy A:40a, potom 13:40 až 17:40a a 19:40a
Avšak dnes žiadna "diera" na Saratovskej nie je, to bývalo práve za starého CP, kedy niektorá z liniek nešla vôbec, alebo šli v súbehu. Dnes je to pravidelne až po koniec premávky. Neviem, čo tým pani myslela.
Dnes jazdia pravidelne, ale tretí spoj by ešte bodol, to je fakt. Je však otázka, keďže kolega vysledoval nástupy 7/17, či práve linka 5 by bola na tom lepšie, lebo ak ide z Juhu zo stredu sídliska za mosty len toľko ľudí, z jeho kraja to lepšie byť vôbec nemusí. Môj osobný názor je, že to bude rovnaké. Ale. To ale je, že mesto musí nielen za súčasného rozsahu robiť zázraky (tým podľa mňa súčasný CP totiž naozaj je), ale aj niečo pre ľudí, nielen furt šetriť. Ide sa nabaliť na parkovnom, tak by si ľudia zaslúžili naozaj navýšenie kilometrov na MHD.
Ak som dobre videl, vozy z linky 12 buď idú do garáže alebo na iný spoj (teda ak by nešli tú L12, je to prejazd naprázdno, preto nejde všetky spoje viesť polokružne, hoci by to bolo najlepšie, zase by to malo vplyv na objem kilometrov).