Reakcia na: Richard Ščepko #8480:
je to velmi pekne co nam tu pisete pan poslanec.Ale takych tu uz bolo.Pisali, hovorili, stretavali sa s ludmi a chceli riesit ich problemy.Ja sam Vam drzim palec.Ale vacsina rozhoduje, nie? Myslite si, ze dokazete ovplyvnit vacsinu v senate?? Pokial ano, bude to konecne znamenat posun vpred. Mam vsak aj dalsiu otazku : Zijeme v 21 storoci, ak sa nemylim, preco jazdia autobusy MHD a PAL na spotrebu a nie na cas? Soferi su plateny od spotreby a nie od casu ci idu nacas alebo nie. Toto je tiez jedna z veci, ktora ovplyvnuje spokojnost cestujucich. Nemyslite? dufam, ze sa coskoro uvidime aj osobne na nejakom tom stretnuti.
Prijemny den vsetkym
Richard Ščepko
Tu som sa ešte v roku 2013 snažil tento kĺbový nízkopodlažný autobus riešiť. Vraj je poruchový a nákladný na údržbu. Riešil som to aj s primátorom + pani Maslová. Nerozumiem, prečo jazdí tento typ v niektorých slovenských a českých mestách, keď je to také tragické. Prípadne prečo čaká niekde na koniec životnosti... Nemusím všetkému rozumieť.
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
Píšeš mi úplne z duše! Takto to už niekoľko rokov funguje v Prešove. Resp. nejakým nákupom nízkopodlažných vozidiel sa chválili plným zabezpečením nízkopodlažnej prevádzky počas víkendov. To bol čas mojej vysokej školy (5-6 späť). Len ono je to ťažké, keď mi pani Maslová povie, že jediné, čo môže urobiť, aby zastavovali vodiči pri kasseláku je poslať na SADku list.
...to je o mentalite. A to býva fakt na dlho.
BTW: Aj keď neodpovedám na všetko, tie Vaše podnety si poctivo zapisujem! ? ?